Jørgen Nissen-Nygård

Autorisasjon (2010)

Jørgen Nissen-Nygård er en av 59 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jørgen Nissen-Nygård

Flink

Trivelig lege med humor faktisk..Har aldri ledd så masse på et legekontor. Jeg likte han veldig godt. Hadde han et år da min fastlege hadde permisjon. Han er også flink og har tid til å lytte.Gir han de beste anbefalinger.

Meget hyggelig og imøtekommende lege.

Tar seg god tid, og viser interesse for pasienten. Noe utilgjengelig, blir ofte henvist til annen lege. Dette er jo ikke direkte legen sin feil, men flere ting som spiller inn.

Dårlig

Hva skal en med en lege som ikke gir en tillit eller ikke tør stå opp mot LAR å lindre en pasient med daglige smerter. Bortkastet tid

Beste legen jeg har hatt med å gjøre!

Det første han gjorde da jeg kom innom som ny pasient, var å ta meg seriøst ved å lytte til alt jeg fortalte. Han er svært behjelpelig med å finne løsninger, er ærlig og oppriktig, går i dypden og forklarer, og er lett å prate med. Aldri blitt tatt så alvorlig og vist slik respekt av en lege før. Anbefales virkelig!

Anbefaler Jørgen på det sterkeste!

Jørgen er det beste legen jeg har hatt. Han er svært forståelsesfull og man blir bestandig tatt på alvor. Han virker å gjøre grundige undersøkelser og selv om jeg ikke selv er lege opplever jeg han som svært dyktig i faget sitt. Han tar seg tid til å forklare og informere. Han er hyggelig og blid og det aller viktigste er at han ser meg som pasient.