Svein Egil Rekkedal

Storsenteret Legekontor

2003

Storsenteret Legekontor Telefonnummer64 91 32 3264 91 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanesvingen 6 1400 Ski
Svein Egil Rekkedal er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Trygg og flott lege.

Rekkedal er den beste legen jeg har hatt,han lytter og bryr seg om pasientene.Blir bestandig møtt med smil,og har altid tid til og forklare deg om problemet.Og sender deg videre til spesialister.Er en lege jeg vil anbefale.

Er så fornøyd som man kan bli! Han tar seg tid til å lytte, er i godt humør, er dyktig og tar deg på alvor.

Trygg og omsorgsfull

Rekkedal er kunnskapsrik om det han driver med. Han hører alltid etter på det man sier og gjør det han kan for å gjøre deg fornøyd.

Anbefales ikke.

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.

En så god lege, skal du lete lenge etter!

Dr. Rekkedal er en kjempe god lege. Han stiller opp når det trengs og er veldig tilstede. Jeg føler meg trygg i rommet, og er ikke redd for åpne meg for ham. Han er alltid på din side, og gjør det som trengs for å hjelpe deg som pasient fysisk eller psykisk. Vi skulle hatt flere av deg Dr. Rekkedal!