Svein Egil Rekkedal

Storsenteret Legekontor

2003

Storsenteret Legekontor Telefonnummer64 91 32 3264 91 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanesvingen 6 1400 Ski
Svein Egil Rekkedal er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

En lege som tar pasientene alvorlig

Fine leger, de finnes de. Jeg setter stor pris på min lege Svein Egil Rekkedal ved Storsenteret Legekontor på Ski. Det er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter, som lytter til dem, tar dem alvorlig, og som stiller opp for dem når nødvendig.

En særs god egenskap er at kan stiller seg åpen og konstruktiv til kritikk, uten å gå på defensiven.

Jeg tenker og tenker, men kan ikke finne noe negativt å sette fingeren på. Når man klager over noe, blir problemene løst.

Trygg og flott lege.

Rekkedal er den beste legen jeg har hatt,han lytter og bryr seg om pasientene.Blir bestandig møtt med smil,og har altid tid til og forklare deg om problemet.Og sender deg videre til spesialister.Er en lege jeg vil anbefale.

Er så fornøyd som man kan bli! Han tar seg tid til å lytte, er i godt humør, er dyktig og tar deg på alvor.

Trygg og omsorgsfull

Rekkedal er kunnskapsrik om det han driver med. Han hører alltid etter på det man sier og gjør det han kan for å gjøre deg fornøyd.

Anbefales ikke.

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.