Svein Egil Rekkedal

Autorisasjon (2003)

Svein Egil Rekkedal er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Problemløser og ansvarsfull,effektiv

Da er dette min aller beste legen jeg har hatt. En lege jeg kan ha til krampa tar en . Nå her jeg vært innom så mange ,kanskje 35 andre . Vanligvis inn og så fort som mulig ut .
Det er ikke mulig å få hjelpen man trenger føler jeg av mine erfaringer . Etter byttet har har økonomi blitt gjeldsanerings prosjekt , rusproblemer og blitt ufør etter de nye legene jeg har snust innom. Er dette greit . Absolutt ikke. Lege rekkedal hører hva du sier og hjelper med det som man må ha om det er det ene eller det andre . Har satt meg på liste på 165 plass . om det tar 10 år å få han tilbake får det så være .Er det mulig å få gått tilbake med en reversering hadde mitt liv vært lyst istedet for bekmørkt nå.

Koselig og jovial lege

Flink fastlege og hyggelig fyr. Føler jeg får god service uten mye ekstra mas! Anbefales på det sterkeste, jeg og min familie er fornøyd. Helsesjekken føler jeg er bra, kan kanskje bli noe grundigere, men totalt sett veldig bra!

Empatisk lege

Rekkedal er veldig empatisk og jeg føler at han bryr seg på ekte. Han henviser raskt videre ved behov. Snakker på «inn og utpust» og virker veldig stresset, men det er allikevel verdt å ha Rekkedal som fastlege fordi han er så empatisk og god. Han er utrolig dårlig på å følge opp «papirarbeid» som feks å sende henvisninger. Dette løses ved å bestille en time og få han til å gjøre det der og da…
Det som trekker kraftig ned ved å velge Rekkedal er en av helsesekretærene. Hun er frekk, arrogant og kverulerende. Hun er fryktelig ubehagelig og lite hjelpsom, og jeg kan garantere at man blir opprørt eller forbannet hvis man blir møtt av henne!

Takk til Rekkedal!

Dr Rekkedal er alltid tilstede og hjelpsom.
Blid og imøtekommende, man føler seg alltid velkommen.
Kunnskapsrik.
Følger opp prøver og gir tilbakemelding raskt.
En honnør også til sykepleierene i resepsjonen-de er også alltid blide og imøtekommende.
I hele tatt et supert legekontor!

Superlegen på senteret

Rask, men nøye og empatisk. Ganske presis. Ser helhetlig. Alltid oppmuntrende, henviser uten å dvele for lenge. Best!
En av kontorpersonalet er frekk og arrogant, lar det bli en kamp å få time og å få tilsendt viktige dokumenter. Himler med øynene til kolleger etter å ha snakket med meg og svarer lite vennlig. Er ikke hjelpsom for syke. Gruet meg for å henvende meg dit når jeg var syk, pga at da orker man ikke å bli møtt på en slik måte. Har byttet fastlege pga henne, synd...