Svein Egil Rekkedal

Tlf: 64 91 32 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Egil Rekkedal er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Anbefales ikke.

Han har dårlig tid og er alltid rastløs. Han lytter ikke til deg og vil helst bli ferdig med deg så fort som mulig. Jeg følte at jeg ikke blir hørt og dermed byttet fastlege.

En så god lege, skal du lete lenge etter!

Dr. Rekkedal er en kjempe god lege. Han stiller opp når det trengs og er veldig tilstede. Jeg føler meg trygg i rommet, og er ikke redd for åpne meg for ham. Han er alltid på din side, og gjør det som trengs for å hjelpe deg som pasient fysisk eller psykisk. Vi skulle hatt flere av deg Dr. Rekkedal!

Effektiv entusiast

En glad og imøtekommende lege, selv når han er litt redusert selv. Alltid tilstede og fokusert, med multitasking evner (litt samlebåndsfølelse, som passer meg bra). Lett å få time hos og kommunisere med via digitale tjenester. Yppelig legekontor.

Dyktig lege

Føler alltid at jeg får god hjelp og blir tatt på alvor. Han snakker fort, og man kan derfor få en opplevelse av at det kan gå fort i svingene, men det blir man vant til. Er åpen for tilbakemeldinger og ny kunnskap. Dette er en lege som ikke bare ser på resultater av blodprøver og konkluderer ut fra det, han er interessert i hvordan man har det. Føler absolutt at dette er en lege som bryr seg om og ønsker det beste for pasienten.

Stresset lege

Opplevde han dessverre som ganske stresset og lite lyttende til mine problemer. Avbrødt meg ofte på det jeg sa. Følte at han ville bli fortest mulig ferdig, og at jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg hadde endel på hjertet som jeg ville få sagt , men følte at jeg måtte fort ut av kontoret, som om jeg var på et "samlebånd" av andre pasienter, dermed glemte jeg mye av det jeg skulle si. Fikk en liten klump i halsen, og gikk rett hjem og byttet fastelege, dessverre..

Finnes ikke bedre fastlege!!!

En lege jeg anbefaler. Han er et godt forbilde på hvordan en lege skal være. Samarbeider godt med meg som pasient for å finne gode løsninger. Finnes ikke dømmende selv om enkelte ganger kan det være situasjoner jeg som pasient burde ha klart å fikse selv. Gjør sitt beste hele tiden og er dyktig i faget sitt.

Kort sagt er han en god lagspiller og gjør jobben sin godt.

Omtenksom og dyktig

En lege som bryr seg mye om pasientene sine og som har mye kunnskap. Har fått rask og grundige hjelp når det har vært behov for det.

Alle er vi forskjellige

Han er helt sikkert dyktig. Han mangler evnen til å la pasienten fortelle om sine problemer. Han bryter litt fort av og virker ikke inkluderende. Litt overfladisk. Har en stressende måte å ta i mot pasienten på.

Dyktig og effektiv

En profesjonell og dyktig lege som engasjerer seg og vet hvordan byråkratiet fungerer og hva som må til for å nå fram og få resultater til pasientens beste og behov.
Kan virke litt travel og stresset kanskje, men det er nok slik han er som person. Setter seg rolig ned og lytter oppmerksomt når jeg kommer og spør alltid om det er noe mer før han avslutter.
Skriv eventuelt en liten lapp med det du skal huske å nevne eller spørre om.
Det er ALDRI lang ventetid for å få time!
Anbefales selvsagt.

Nesten ferdig før man kommer inn!

Jeg hadde Dr. Svenning som fastlege og var vant til å bli tatt vare på. Han måtte dessverre gå med pensjon. Rekkedal bruker maks 3-4 minutter på deg. Han hører ikke egentlig på hva du sier og vil gjerne bli ferdig med deg før du kommer inn. Jeg byttet selvsagt fastlege i ettertid da dette ble uproff. Anbefales ikke.

Dyktig lege

Rekkedal fremstår for meg som en meget dyktig lege. Han møter og avslutter alltid på en hyggelig måte, og gir deg et sterkt inntrykk av at han bryr seg. På et tidspunkt hadde flere småprobler samlet seg opp, men vi gikk igjennom alt på rekordtid. Anbefales sterkt!

Flott lege.

Kjempefin lege som alltids hører på deg. Ja, han kan virke stresset, men det er nok mer hans personlighet enn at han dårlig tid til pasientene sine. Bare positive ting å si om ham. Det beste av alt, på vei ut spør han alltids om det var noe mer. Anbefales!

En lege som bryr seg og kan stoles på

Alltid tilgjengelig ved behov
Han er alltid blid og hyggelig selv om han har mange klienter i kø.

Fantastisk hyggelig lege

Han har behandlet en slektning, som har få en alvorlig sykdom. Har alltid tid, får komme på kort varsel. En hilsen også til resten av personellet , som alltid er veldig hjelpsomme.

Finnes ingen bedre lege.

Svein Egil møter meg alltid med et smil og jeg får følelsen av at han husker meg fra gang til gang. Jeg blir alltid tatt seriøst og han tar seg god tid til å lytte.
Svein Egil er en veldig faglig sterk lege.
Dette er en lege jeg ville reist langt for å komme til, han har mine varmeste anbefalinger.

God humør men veldig stresset og alltid liten tid

Når man kommer inn har han alltid liten tid, prater fort sånn at man ikke for tid til å si ordentlig hva som plager enn, man glemmer det rett og slett fordi alt går så fort der inne. Svenning hadde alltid god tid til sine pasienter så dum at ha ikke er der lenger og at han ikke fant en som var like han til å overta praksisen. Det som bør bli bedre er at Svein Egil Rekkedal bør ta seg nok til til oss...

Den beste legen jeg noengang har vært hos!

Dr Rekkedal kan virkelig anbefales på det sterkeste! Han er en lyttende, forståelsesfull, faglig dyktig og jovial lege. Jeg blir alltid tatt på alvor når jeg er hos han, opplever en meget god kommunikasjon og han leser journalen min før jeg kommer! Jeg får også "delta" i avgjørelser, (jobber i samme yrke) og han tar mine forslag seriøst. Føler vi er på samme bølgelengde!

Liker også at han skriver journalnotat ved hver konsultasjon (i motsetning til min forrige fastlege som ikke engang hadde ført inn i journalen min at jeg ikke tåler penicillin....).

Glimrende oppfølging får man også! Føler at vi har en veldig god tone oss imellom og har ingenting å utsette på han. JA, man må vente litt noen ganger, men når man først da kommer inn får man absolutt den hjelpen og tiden man trenger. Tommel opp for Rekkedal! (Jeg bor ikke i Ski lenger, men kjører gladelig de km som trengs for å ha en så fantastisk lege)! Flere i familien min har han som fastlege og alle er strålende fornøyd:)

For travelt!

Tenkte jeg skulle gi denne legen noen sjanser. Han overtok praksisen til dr.Svenning og det er litt som å hoppe etter Wirkola. Det endte med at jeg var mere redd og lei meg etter at jeg hadde gått, enn før jeg kom. Rekkedal stiller de riktige spørsmålene, men han tar seg ikke tid til å lytte til svarene. Stort sett svarer han selv på sine egne spørsmål. Han leser ikke alltid journalen før man kommer heller. Sånn vil ikke jeg ha det. Som pasient vil man føle seg sett og tatt vare på der og sa.

Ikke fornøyd

Jeg fikk Rekkedal som fastlege da min forrige gikk av med pensjon. Har etter noen timer hos Rekkedal byttet fastlege. Opplever nesten å være i veien når jeg er der, rekker nesten ikke snakke ferdig før han avbryter. Ofte forsinket, jeg har vært inne hos han i maks fem minutter. Kan ikke anbefale han i det hele tatt.

Fornøyd!

Jeg måtte bytte til Rekkedal fordi min forrige lege gikk av med pensjon.
Gruet meg litt, og var spent, da jeg har en kronisk sykdom ,
derfor avhengig av en lege jeg kommuniserer godt med.
ingenting å grue for!
Han er blid, har god har tid til deg, samtidig som han er rask!
Og ikke vanskelig å komme inn på kort varsel om det trengs!
Virker faglig sterk!
Så min beste anbefaling!
Vil samtidig benytte anledningen til å skryte av alle som jobber på dette legekontoret,
Alltid, blide og positive og gir deg hjelp om det trengs.