Svein Egil Rekkedal

Autorisasjon (2003)

Svein Egil Rekkedal er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Anbefales ikke!

Ikke til å stole på. En veldig dårlig lege, som ikke tar vare på pasienten. Overfladisk. Henvisninger og resepter blir ikke sendt og han svarer ofte ikke på henvendelser.

God og kunnskaps rik lege.

Lett å få kontakt med og lyttende.
Samtidig effektiv og kaster ikke bort tida på unødig prat eller egne erfaringer.
Vet sin begrensning og henviser raskt ved behov.
Veldig fornøyd.

Verdens beste fastlege

Han er verdens beste fastlege. Lytter og gjør sitt beste for å hjelpe og å finne gode løsninger.
Lett å få time hos.

MEN....
Helsesekretærene er sure og uhyggelige, mange av de svarer frekt når man spør om noe.
Hadde det ikke vært for at Rekkedal er en så fantastisk lege, så hadde jeg bytta pga hvordan man blir møtt i forkant.

Tilgjengelig og handlekraftig lege

Veldig fornøyd med Rekkedal. Han er alltid tilgjengelig og klar til å hjelpe. Føler meg trygg på at jeg får kontakt og hjelp til det jeg behøver. Yter service og det lille ekstra.

Han kan tidvis oppleves rask og rastløs når man er på time på kontoret, men dette har nok bare med hverdagen å gjøre. Føler likevel jeg alltid blir møtt, og forstått og han er alltid innstilt på å hjelpe og er rask med å prøve ut eller henvise videre. Man kan være trygg på å få gjort noe med problemet. Stoler på at han har god faglig kunnskap.

Fantastisk lege

Imøtekommende og hjelpsom. Grei væremåte. Lytter til pasienten. Kan alltid stole på at han er der for pasientens beste. Lett tilgjengelig på appen Helse Norge. Gir alltid tilbakemeldinger på prøveresultater umiddelbart. Kan varmt anbefales.