Svein Egil Rekkedal

Autorisasjon (2003)

Svein Egil Rekkedal er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Dyktig lege

Føler alltid at jeg får god hjelp og blir tatt på alvor. Han snakker fort, og man kan derfor få en opplevelse av at det kan gå fort i svingene, men det blir man vant til. Er åpen for tilbakemeldinger og ny kunnskap. Dette er en lege som ikke bare ser på resultater av blodprøver og konkluderer ut fra det, han er interessert i hvordan man har det. Føler absolutt at dette er en lege som bryr seg om og ønsker det beste for pasienten.

Stresset lege

Opplevde han dessverre som ganske stresset og lite lyttende til mine problemer. Avbrødt meg ofte på det jeg sa. Følte at han ville bli fortest mulig ferdig, og at jeg ikke ble tatt seriøst. Jeg hadde endel på hjertet som jeg ville få sagt , men følte at jeg måtte fort ut av kontoret, som om jeg var på et "samlebånd" av andre pasienter, dermed glemte jeg mye av det jeg skulle si. Fikk en liten klump i halsen, og gikk rett hjem og byttet fastelege, dessverre..

Finnes ikke bedre fastlege!!!

En lege jeg anbefaler. Han er et godt forbilde på hvordan en lege skal være. Samarbeider godt med meg som pasient for å finne gode løsninger. Finnes ikke dømmende selv om enkelte ganger kan det være situasjoner jeg som pasient burde ha klart å fikse selv. Gjør sitt beste hele tiden og er dyktig i faget sitt.

Kort sagt er han en god lagspiller og gjør jobben sin godt.

Omtenksom og dyktig

En lege som bryr seg mye om pasientene sine og som har mye kunnskap. Har fått rask og grundige hjelp når det har vært behov for det.

Alle er vi forskjellige

Han er helt sikkert dyktig. Han mangler evnen til å la pasienten fortelle om sine problemer. Han bryter litt fort av og virker ikke inkluderende. Litt overfladisk. Har en stressende måte å ta i mot pasienten på.