Svein Egil Rekkedal

Autorisasjon (2003)

Svein Egil Rekkedal er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Svein Egil Rekkedal

Fantastisk hyggelig lege

Han har behandlet en slektning, som har få en alvorlig sykdom. Har alltid tid, får komme på kort varsel. En hilsen også til resten av personellet , som alltid er veldig hjelpsomme.

Finnes ingen bedre lege.

Svein Egil møter meg alltid med et smil og jeg får følelsen av at han husker meg fra gang til gang. Jeg blir alltid tatt seriøst og han tar seg god tid til å lytte.
Svein Egil er en veldig faglig sterk lege.
Dette er en lege jeg ville reist langt for å komme til, han har mine varmeste anbefalinger.

God humør men veldig stresset og alltid liten tid

Når man kommer inn har han alltid liten tid, prater fort sånn at man ikke for tid til å si ordentlig hva som plager enn, man glemmer det rett og slett fordi alt går så fort der inne. Svenning hadde alltid god tid til sine pasienter så dum at ha ikke er der lenger og at han ikke fant en som var like han til å overta praksisen. Det som bør bli bedre er at Svein Egil Rekkedal bør ta seg nok til til oss...

Den beste legen jeg noengang har vært hos!

Dr Rekkedal kan virkelig anbefales på det sterkeste! Han er en lyttende, forståelsesfull, faglig dyktig og jovial lege. Jeg blir alltid tatt på alvor når jeg er hos han, opplever en meget god kommunikasjon og han leser journalen min før jeg kommer! Jeg får også "delta" i avgjørelser, (jobber i samme yrke) og han tar mine forslag seriøst. Føler vi er på samme bølgelengde!

Liker også at han skriver journalnotat ved hver konsultasjon (i motsetning til min forrige fastlege som ikke engang hadde ført inn i journalen min at jeg ikke tåler penicillin....).

Glimrende oppfølging får man også! Føler at vi har en veldig god tone oss imellom og har ingenting å utsette på han. JA, man må vente litt noen ganger, men når man først da kommer inn får man absolutt den hjelpen og tiden man trenger. Tommel opp for Rekkedal! (Jeg bor ikke i Ski lenger, men kjører gladelig de km som trengs for å ha en så fantastisk lege)! Flere i familien min har han som fastlege og alle er strålende fornøyd:)

For travelt!

Tenkte jeg skulle gi denne legen noen sjanser. Han overtok praksisen til dr.Svenning og det er litt som å hoppe etter Wirkola. Det endte med at jeg var mere redd og lei meg etter at jeg hadde gått, enn før jeg kom. Rekkedal stiller de riktige spørsmålene, men han tar seg ikke tid til å lytte til svarene. Stort sett svarer han selv på sine egne spørsmål. Han leser ikke alltid journalen før man kommer heller. Sånn vil ikke jeg ha det. Som pasient vil man føle seg sett og tatt vare på der og sa.