Anette Nielsen Achtentuch

Autorisasjon (2012)

Andebu legesenter Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ...
Andebuveien 939 3158 Andebu
Anette Nielsen Achtentuch er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Anette Nielsen Achtentuch

Veldig dyktig

Har denne legen selv, og til mine barn. Hun lytter, og tar deg alvorlig. Hun er ærlig om hun har lite erfaring med noe, og hører med andre leger og sjekker ting hun er usikker på. Hun ser hele mennesket, snakker til deg med forståelse og respekt. Med barna er hun veldig god og jeg har fått time for å snakke om barnet uten at det er tilstede og time med barnet etterpå. Dette for å kunne gi barnet best mulig behandling, og for å ikke snakke over hodet på barnet om ting barnet ikke trenger bekymre seg for. Det er første gang jeg føler at jeg blir hørt på hos en lege. Hun skjønner at ikke alle mennesker er A4 og tør å tenke utenfor boksen for å finne diagnose.

Har empati

Kjempeflink,lytter og er førståelsefull alltid bli.Anbefales på det høyeste. Vi trenger unge leger synes jeg.

Vanskelig å nå

Legen har mye vikarer, og selv om man venter på en time med henne, dukker det opp en vikar. Hun er veldig blid og hyggelig, men mangler en del erfaring. Feilvurderte meg dessverre.

Fantastisk

Fantastisk lege som ser deg og respekterer deg som et menneske, ikke bare en pasient. Har ikke den høye haken, som flere andre leger. Jeg føler man blir tatt på alvor, og at hun faktisk bryr som sykdomshistorikk og sykdomsbildet. Sitter ikke og skriver under hele legetimen, og legger samtalen på et nivå som er forståelig for pasientene sine. Ringer og spør om alt står bra til dersom jeg har vært til konsultasjon og hun ikke har hørt noe på en stund. Helt super til å følge opp!!

Interessert og dyktig

Fikk hjelp umiddelbart, og ble henvist videre til spesialist første gang jeg var der. Hun viste stor forståelse for problemet mitt (kanskje fordi vi begge er kvinner). Jeg har i tillegg blitt oppringt på kveldstid for å høre effekt av medikamenter jeg har fått foreskrevet. Veldig veldig fornøyd.