Gleditschgården Legesenter AS

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Gleditschgården Legesenter AS

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Kort ventetid; svært god oppfølging, god hukommelse, kjenner meg igjen og har full oversikt oversikt over sykehistorien uten å studere journalen først, kunnskapsrik og proaktiv. God til å kommunisere; blir alltid tatt på alvor.

Dyktig og omsorgfull

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Faglig oppdatert, tar seg alltid god tid. Hele familien har brukt han siden fastlegeordningen kom, og vi føler oss godt ivaretatt. Ungdommene våre blir tatt på alvor når de har timer alene og får alle god hjelp og behandling.
Han nøler ikke med å kontakte spesialister hvis han er usikker. Får alltid time raskt.
Noe ventetid er det ofte, men det er verdt det.

Fantastisk lege!

Lege: Kristian Jakob Hillestad Skrevet

Byttet til Hillestad da jeg flyttet til Sandefjord. Dette er en lege som virkelig tar deg seriøs og finner løsningen slik at pasienten blir fornøyd. Han har fått til mye ingen av de andre legene jeg har vært hos tidligere har fått til. Anbefaler sterkt! Lett å snakke med og viser forståelse!

Meget dyktig!

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hun er en lege som ser deg og tar seg tid til dine problemer. Hyggelig og faglig dyktig! Tar kontakt så fort det er noe ifht prøve-resultater, enten på telefon eller brev.

Føler oss godt ivaretatt

Lege: Cathrine Strøm Christiansen Skrevet

Familielegen vår. Alltid følt oss godt opp uansett hva det er vi har kommet for. Bryr seg om og ser oss. Aldri hatt en så flink lege før og utrolig koselig legekontor.