Gleditschgården Legesenter AS

Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Gleditschgården Legesenter AS

Meget dyktig

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Roar Nilssen er en svært dyktig lege, alltid oppdatert på kunnskap. Veldig oppmerksom og opptatt av å forklare evt. årsaker, og gir råd og evt. en eller flere løsninger for at man skal bli friskere. Har alltid god tid til meg og jeg kan forlate timen med en god følelse.

Ikke fornøyd

Lege: Cathrine Strøm Christiansen Skrevet

Føler at hun ikke bryr seg om deg som person. Ikke villig til å hjelpe til å purre på henvisninger, vanskelig å få time er det også.

Største utfordringen er nok at det virker som om hun ikke ønsker å faktisk hjelpe deg, hører ikke på det som blir sagt, ser kun inn i skjermen..

Varm og kunnskapsrik lege

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hun er en varm, empatisk og høyt kunnskapsrik lege. Hun tar seg alltid tid og henviser raskt til andre instanser når det trengs.

Jeg har ikke noe annet enn godt å si om henne og skulle ønske at det fantes flere leger som henne der ute, som gjør at pasienter blir møtt på en likeverdig, trygg og god måte - slik hun gjør.

Håper hun aldri slutter!

Utbrent

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Roar virker uinteressert i pasientens plager. Sitter med bena på bordet og sukket tungt i en fillete shorts og ser lengtende ut vinduet under samtalen. Var tydelig at psykiske plager ikke var noe han anså som reelle plager og kalte meg en hypokonder. Var helt tydelig at han bare ønsket at jeg skulle gå.
Mer uprofesjonell lege skal du lete lenge etter.
Har du brukket en arm er han nok grei, men er det noe mer innviklet bør du gå til noen andre.

Dyktig, tar passienten på alvor

Lege: Torbjørn Fosse Sæthre Skrevet

Har aldri vært mer fornøyd med en lege. Han er dyktig i jobben. Han lytter til deg. Han forklarer slik at du forstår hva som skjer. Han er ikke redd for å spørre kollegaer, ringe spesialister og henvise videre ved behov. Han har fulgt meg gjennom to svangerskap. Kunne ikke vært mer fornøyd med oppfølging og hvordan han har lyttet og tatt meg på alvor. Er også veldig dyktig med barnet mitt, når han har vært hos legen.