Gleditschgården Legesenter AS

Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Gleditschgården Legesenter AS

Fantastisk lege!

Lege: Kristian Jakob Hillestad Skrevet

Byttet til Hillestad da jeg flyttet til Sandefjord. Dette er en lege som virkelig tar deg seriøs og finner løsningen slik at pasienten blir fornøyd. Han har fått til mye ingen av de andre legene jeg har vært hos tidligere har fått til. Anbefaler sterkt! Lett å snakke med og viser forståelse!

Meget dyktig!

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hun er en lege som ser deg og tar seg tid til dine problemer. Hyggelig og faglig dyktig! Tar kontakt så fort det er noe ifht prøve-resultater, enten på telefon eller brev.

Føler oss godt ivaretatt

Lege: Cathrine Strøm Christiansen Skrevet

Familielegen vår. Alltid følt oss godt opp uansett hva det er vi har kommet for. Bryr seg om og ser oss. Aldri hatt en så flink lege før og utrolig koselig legekontor.

Løsningsorientert og faglig sterk.

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Er innom en gang eller to i året. Hun lytter, stiller de riktige spørsmålene og kommer med bra tiltak. En dyktig lege som ikke er redd for å si hvor skapet burde stå.

Veldig bra

Lege: Torbjørn Fosse Sæthre Skrevet

Flink med oppfølgingen av alle henvendelser og besøk på kontoret er enestående..Hurtig svar på spørsmål og sjekker alt av nødvendig behandlinger..