Gleditschgården Legesenter AS

Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Gleditschgården Legesenter AS

En meget trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Når min mann og jeg har vært hos vår fastlege Roar Nilsen, så får vi en meget god behandling!
Han er rask med å sende oss videre, når vi trenger det! Uten denne legen så hadde ikke alt gått så bra med min mann! (Ble oppdaget kreft)osv osv

Ikke fornøyd, hun ser deg ikke

Lege: Cathrine Strøm Christiansen Skrevet

Vært hos henne i mange år. Føler man ikke blir sett eller hørt, hun er mer opptatt av å se inn i skjerm og ned på tastaturet. Purrer ikke på henvisninger og er vanskelig å komme i kontakt med dem. Føler det er en kamp hver gang man må til henne.

Vet ikke helt..

Lege: Torbjørn Fosse Sæthre Skrevet

Han er flink på mange områder, men samtidig ganske «vrang» på enkelte ting. Har følt meg avvist på flere av konsultasjonene hans. Har nå byttet lege

Meget dyktig

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Roar Nilssen er en svært dyktig lege, alltid oppdatert på kunnskap. Veldig oppmerksom og opptatt av å forklare evt. årsaker, og gir råd og evt. en eller flere løsninger for at man skal bli friskere. Har alltid god tid til meg og jeg kan forlate timen med en god følelse.

Varm og kunnskapsrik lege

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hun er en varm, empatisk og høyt kunnskapsrik lege. Hun tar seg alltid tid og henviser raskt til andre instanser når det trengs.

Jeg har ikke noe annet enn godt å si om henne og skulle ønske at det fantes flere leger som henne der ute, som gjør at pasienter blir møtt på en likeverdig, trygg og god måte - slik hun gjør.

Håper hun aldri slutter!