Anette Nielsen Achtentuch

Tlf: 33 43 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anette Nielsen Achtentuch er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Anette Nielsen Achtentuch

Fantastisk.

Rett og slett en helt fantastisk lege som ser deg som mennesket og tar deg på alvor. Høflig og interessert. Hun lytter til deg og tar de prøver som trengs. Åpen om at hun har lite erfaring og kontakter andre leger og spesialister der hun kommer til kort. Føler meg over gjennomsnittet godt ivaretatt av denne legen.

Tar deg på alvor!

Første legen jeg har hatt som jeg føler virkelig tar meg på alvor. Hun er god å prate med, og kommer med gode råd og anbefalinger.

Maktmisbruk.

Meget bra som fastlege.Innhentet jornalen min.Skryter av min helse i forhold til alder.Når jeg kommer for Lege attest over 80 år. Grilling i nesten en time.
Greide ikke teste med stoppeklokke etc..Hun hiver seg raskt over telefon til Vestfold Fylkeslegen,oppkjøring og byråkratiet er i gang.Virket som hun var mest interessert i og vise Fylkeslegen hvor flink hun er.Hva er vitsen med fastlege da som burde kjenne sin pasient .det er de som styrer regel verket..Se opp for maktmisbruk.

Veldig dyktig

Har denne legen selv, og til mine barn. Hun lytter, og tar deg alvorlig. Hun er ærlig om hun har lite erfaring med noe, og hører med andre leger og sjekker ting hun er usikker på. Hun ser hele mennesket, snakker til deg med forståelse og respekt. Med barna er hun veldig god og jeg har fått time for å snakke om barnet uten at det er tilstede og time med barnet etterpå. Dette for å kunne gi barnet best mulig behandling, og for å ikke snakke over hodet på barnet om ting barnet ikke trenger bekymre seg for. Det er første gang jeg føler at jeg blir hørt på hos en lege. Hun skjønner at ikke alle mennesker er A4 og tør å tenke utenfor boksen for å finne diagnose.

Har empati

Kjempeflink,lytter og er førståelsefull alltid bli.Anbefales på det høyeste. Vi trenger unge leger synes jeg.

Vanskelig å nå

Legen har mye vikarer, og selv om man venter på en time med henne, dukker det opp en vikar. Hun er veldig blid og hyggelig, men mangler en del erfaring. Feilvurderte meg dessverre.

Fantastisk

Fantastisk lege som ser deg og respekterer deg som et menneske, ikke bare en pasient. Har ikke den høye haken, som flere andre leger. Jeg føler man blir tatt på alvor, og at hun faktisk bryr som sykdomshistorikk og sykdomsbildet. Sitter ikke og skriver under hele legetimen, og legger samtalen på et nivå som er forståelig for pasientene sine. Ringer og spør om alt står bra til dersom jeg har vært til konsultasjon og hun ikke har hørt noe på en stund. Helt super til å følge opp!!

Interessert og dyktig

Fikk hjelp umiddelbart, og ble henvist videre til spesialist første gang jeg var der. Hun viste stor forståelse for problemet mitt (kanskje fordi vi begge er kvinner). Jeg har i tillegg blitt oppringt på kveldstid for å høre effekt av medikamenter jeg har fått foreskrevet. Veldig veldig fornøyd.

Fantastisk faglig dyktig og imøtekommende

Alltid tilgjengelig for spørsmål og innspill. Klok, innsiktsfull og ydmyk. Anbefales!

Føler meg trygg og ivaretatt

Achtentuch har hjulpet meg med flere ulike utfordringer, både fysisk og psykisk. For det første er hun spesielt imøtekommende og omtenksom, lytter etter de viktige sidene av saken og ser et helhetlig, langsiktig og realistisk totalbilde. Hun kommer med gode, faglige innspill og hverdagsråd og jeg har flere ganger opplevd at hun sitter med den nyeste forskningen som "eldre" leger ikke vet om, og som har gjort en stor forskjell for mitt sykdomsbilde. Fantastisk dyktig og samtidig en veldig hyggelig person som alltid møter meg med forståelse og ydmykhet.

Dessverre. .

Desverre...setter seg tydeligvis ikke inn i pasienten situasjon. Altfor uerfaren og faktisk ganske så frekk.