Else Bue Fosse

Andebuveien 939 3158 Andebu
Tlf: 33 43 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Else Bue Fosse er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Else Bue Fosse

Mangel på normal høflighet og profesjonalitet

Legen hilset ikke engang på meg da jeg kom. Sto mer oppreist under den korte tiden jeg var inne enn hva hun satt. Virker sur, spydig og lite interessert. Virket mer opptatt av å bagatellisere mine symptomer og sykdom. Var ikke enige med andre legers diagnosetting. Følte meg ikke ivaretatt og jeg kommer aldri til å besøke denne legen igjen.

Manglende engasjement

Legen virket svært lite engasjert da jeg kom dit. Selv var jeg veldig bekymret fordi jeg dagen i forveien hadde vært veldig dårlig. Hun hadde en forutinntatt holdning og det virket ikke som om hun tok meg seriøst i det hele tatt. Ingen prøver ble tatt, bare blodtrykk. Hun virket dessuten sur og satt med armene i kors. Ikke veldig lyst til å bestille timer hos henne igjen. Litt synd ☺

Godt fornøyd

Har hatt henne i et år nå. Virker faglig dyktig. Kort ventetid for time. Hun er effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende.

Styr unna!

Dårlig service av legen, virker litt sur og ikke spesielt interessert. Finn en annen! Ellers er de hyggelige.

Lite hyggelig lege

Utrolig kald og lite tilstedeværelse, hilste ikke på meg som pasient ved første møte, eller ved andre..
Lite hjelpsom og forståelsesfull

Grei og hyggelig lege.

Flink og fornuftig Lege som hører og ser deg.
God kommunikasjon og tilbake melding.
Er opptatt med å finne ut hva som feiler pasienten og er ikke redd for å sende pasienten videre vist en trenger spesialister.