Andebu Legesenter

Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Andebuveien 939 3158 Andebu

Siste vurderinger av Andebu Legesenter

Treig

Lege: Jan Petter Seip Lindås Skrevet

Vis du har time kl 11 og har noe du må gjør i 4 tiden så kan du bare avlyse disse planene med en gang. Lindås erden tregeste legen som finnes, selv om venterommet er tomt så må du sitte å vente gjerne i halvannen time. Han er også veldig useriøs, vis du sier du har vondt ett sted så finner han løsningen med å bare Google det (som jeg kunne gjort selv). Han vil helder ikke sende deg til spesialist vis du mener du trenger det. Ikke velg denne legen

Velg en annen fastlege

Lege: Jan Petter Seip Lindås Skrevet

Jan P. S. Lindås må være den mest useriøse legen man finner i andebu.. Han er flink til å stille diagnoser, men følger ikke opp noe som helst.. Han svarer deg med sine fakta ved første møte, og virker som en person man kan stole på. Men ved videre oppfølging kan han finne på å snu om på alt han har sagt, og kjører sin egen løype.. konfronterer du ham med det han tidligere har sagt, sitter han bare å kikker på dataskjermen sin og hevder at; Det kan jeg aldri tro jeg har sagt. For så å avslutte timen, uten engang å se deg i øynene, og si; Men det er greit det, nå kan du gå

Effektiv og lyttende

Lege: Else Bue Fosse Skrevet

Flink til å holde timeavtalen.
Kombinerer effektivitet med tilstedeværelse og å være lyttende.
Virker svært oppdatert I forhold til medisiner og behandlingsformer.
En lege jeg har stor tillit til og som jeg håper blir værende lenge I Andebu.

Trygg lege!!

Lege: Else Bue Fosse Skrevet

Veldig hyggelig og flott lege..tatt vare på meg hele tiden.. Kunne ikke tenke meg å gå til noen annen!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anette Nielsen Achtentuch Skrevet

En lege som tar seg tid til pasienten og tar pasienten på alvor.
Finner informasjon tilrettelagt pasienten.
Gir god informasjon ved blodprøvesvar mm