Ole Ruenes

Ole Ruenes er en av 16 fastleger i Vennesla

1 vurdering

Siste vurderinger av Ole Ruenes

Ubehagelig og lite empatisk

Fikk tildelt Ruenes som fastlege da jeg flyttet til Vennesla. Har opplevd han som svært ubehagelig. Han har ved flere anledninger uttalt seg upassende i sårbare situasjoner, men også ved kun enkle konsultasjoner. Har heller ikke opplevd han som spesielt dyktig faglig sett, er kjapp med å videresende. Vil fraråde denne legen, på det sterkeste!

Kjempe fornøyd

En fantastisk flink lege og veldig flink og lytter virkelig og hører på det en sier. Tar tak i problemene en evt har . Andbefales på det sterkeste

Den beste legen eg har hatt

En fantastisk flink lege som virkelig tar vare på meg som pasient,,Aldrig opplevd maken te humør og kjempe flink å ta kontakt når det er noe galt og trygg og god å gå til,,andbefaler han på det sterkeste ,,,

Flink med barn

Var på legevakta med min datter. Hun måtte sy og var livredd. Han tok seg veldig god tid med henne, og var veldig omsorgsfull. Han snakket rett til henne, og ikke over hodet hennes. Veldig dyktig lege!

vennesla legesenter har aldri hatt en bedre lege!!

Han hadde forberedt seg grundig og satt seg inn i min sykehistorikk før min konsultasjon. virker oppriktig interessert og har stor omsorg for den enkelte pasient! Både familie og venner har Ole Ruenes som fastlege, og alle er enige om at han er suveren:))