Ole Ruenes

Vennesla legesenter Mann, 44 år

Autorisert2004
SpesialiseringAnestesiologi
Ledige plasser 8 av 1030
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vennesla legesenter

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Ole Ruenes er en av 15 fastleger i Vennesla

1 vurdering

Siste vurderinger av Ole Ruenes

Den beste legen eg har hatt

En fantastisk flink lege som virkelig tar vare på meg som pasient,,Aldrig opplevd maken te humør og kjempe flink å ta kontakt når det er noe galt og trygg og god å gå til,,andbefaler han på det sterkeste ,,,

Flink med barn

Var på legevakta med min datter. Hun måtte sy og var livredd. Han tok seg veldig god tid med henne, og var veldig omsorgsfull. Han snakket rett til henne, og ikke over hodet hennes. Veldig dyktig lege!

vennesla legesenter har aldri hatt en bedre lege!!

Han hadde forberedt seg grundig og satt seg inn i min sykehistorikk før min konsultasjon. virker oppriktig interessert og har stor omsorg for den enkelte pasient! Både familie og venner har Ole Ruenes som fastlege, og alle er enige om at han er suveren:))

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er veldig fornøyd med Ole som lege. Han hadde fra første stund forberedt seg på konsultasjonen, da han hadde lest gjennom min journal og gjort seg kjent med min sykehistorie. Er han i tvil om noe, forhører han seg hos andre leger/spesialister. Kjempefornøyd! Kan anbefale han til andre.

Denne legen kan anbefales!

Han tar deg alvorlig, imøtekommende, faglig dyktig, er heller ikke redd for å videresende deg til spesialist om det skulle være noe.
rett og slett en flink lege..veldig fornøyd!