Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Arrogansen.

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Insomnia og depresjon tok han aldri på alvor.
Etter å ha ventet over 2mnd på sykepenger ba han meg komme med kontanter til han for å betale inkasso jeg ikke hadde råd til, han ba meg kontakte familie for å ordne det for han mens han samtidig visste at jeg ventet på sykepenger.

En fin lege som følger opp godt

Lege: Helge Skorpen Skrevet

Jeg har hatt Skorpen som fastlege gjennom et vanskelig sykdomsløp. Jeg følte meg hele tiden godt ivaretatt og fulgt opp. Han tok til og med kontakt uoppfordret etter at jeg hadde mottatt noen tøffe nyheter fra sykehuset. Terskelen for å komme inn har vært lav, og jeg har alltid følt meg godt tatt i mot. I tillegg er han rett og slett en hyggelig fyr. Jeg kan varmt anbefale Skorpen som fastlege.

Empatisk lege som ser helheten

Lege: Helge Skorpen Skrevet

Jeg er evig takknemlig for å ha Helge Skorpen som min fastlege. Han er veldig god på å se hele mennesket og gå ved siden av dem gjennom harde øyeblikk. Ikke minst klarer han alltid å få deg til å løfte blikket og smile uansett situasjon. Jeg føler meg alltid verdsatt som person når jeg snakker med han, dette er en utrolig evne han har. Måten han håndterer vanskelige temaer er inspirerende og jeg forlater alltid kontoret hans med energi & optimisme.

Empatisk og lyttende lege

Lege: Helge Skorpen Skrevet

Helge er virkelig en lege som lytter til problemstillingene dine eller helseutfordringene man står ovenfor. Jeg føler at han lyttet og var imøtekommende. Et trygt og fint møte hvor kunnskap, forståelse og empati var i fokus.

Hørt, sett og forstått ❣️

Lege: Nina Kile Skrevet

Nina ser HELE BILDET... både fysisk og mentalt. Henviser når det trengs, lyttende og forståelsesfull.
Faglig dyktighet på alle områder.