Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Styr unna

Lege: Ole Edvard Strand Skrevet

Useriøs lege som på ingen måter tar pasienten på alvor. Han hører ikke på hva du har å fortelle så lenge han ikke er enig. Han tar ikke psykisk helse på alvor ei kroniske smerter. Snakker du med han på telefon legger han på røret om du prøver å argumentere for din helse. Han kjenner kroppen din bedre enn deg selv!

Steinar er en kunnskapsrik og trygg lege som kommuniserer empatisk og alltid er tilgjengelig for hjelp.

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Steinar er utvilsomt en av de mest fremragende legene jeg har hatt gleden av å konsultere. Gjennom mitt liv har jeg oppsøkt mange leger og har strevet lenge med å finne den rette. Steinar skiller seg ut som den ideelle legen. Han besitter en omfattende kunnskapsbase og utstråler en trygghet som gir pasientene en følelse av sikkerhet. Hans ekspertise er uovertruffen, og han har en imponerende evne til å kommunisere tydelig og empatisk om enhver helserelatert bekymring. Videre er han alltid tilgjengelig og villig til å yte hjelp, noe som ytterligere understreker hans dedikasjon til pasientenes velvære. Han er den legen jeg kunne anbefale til absolutt alle pasienter.

Medmenneskelig - dyktig - hyggelig

Lege: Helge Skorpen Skrevet

Doktor Skorpen var min fastlege i Kristiansand under mine 3 år her mens jeg studerte. Kunne ikke vært mer fornøyd med han. Faglig kompetent, tålmodig, lyttende, hyggelig og ikke minst; mmedmenneskelig.

Arrogansen.

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Insomnia og depresjon tok han aldri på alvor.
Etter å ha ventet over 2mnd på sykepenger ba han meg komme med kontanter til han for å betale inkasso jeg ikke hadde råd til, han ba meg kontakte familie for å ordne det for han mens han samtidig visste at jeg ventet på sykepenger.

En fin lege som følger opp godt

Lege: Helge Skorpen Skrevet

Jeg har hatt Skorpen som fastlege gjennom et vanskelig sykdomsløp. Jeg følte meg hele tiden godt ivaretatt og fulgt opp. Han tok til og med kontakt uoppfordret etter at jeg hadde mottatt noen tøffe nyheter fra sykehuset. Terskelen for å komme inn har vært lav, og jeg har alltid følt meg godt tatt i mot. I tillegg er han rett og slett en hyggelig fyr. Jeg kan varmt anbefale Skorpen som fastlege.