Sverre Thomas Abercrombie

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Tlf: 51 51 08 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Thomas Abercrombie er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sverre Thomas Abercrombie

Sinker når han stiller diagnose

Tar deg på alvor når du snakker om smerter og hans vurdering når han sender deg til spesialister. Føler du blir tatt på alvor når du snakker og hans vurdering når han skal sende deg videre.

Dyktig og imøtekommende.

Han virker som om han genuint bryr seg om pasientene sine. Han er tydeligvis veldig populær og er derfor lang ventetid på legetime.
Ellers så er han ganske streng når det kommer til utskriving av resepter som smertestillende og medikamenter mot angst. Det virker nesten som om han tror at det bare er russøkende atfetd når jeg fortreller om problemene mine.

Alt i alt meget fornøyd!

Super-hyggelig lege

Endelig har jeg funnet en lege, jeg håper å ha livet ut. Imøtekommende, faglig dyktig, har evnen til å lytte,(dette er timen svært mange fastleger skulket unna, under utdaningen), satte igang tiltak straks, finner han ikke ut av det, så sender han deg videre i systemet. Kontordamene er superhyggelige, med få unntak. Ang bestilling av resepter, så kommer de, som regel, inn samme dag, som jeg bestiller den. Jeg fikk Thomas som fastlege, etter å ha hatt et medisinsk mareritt av en lege, før ham. Med min sykdom, kan mange bli møtt med "opp ad/ og ned-holdning", men ikke med denne legen. Jeg opplever at mange leger ikke "ser "deg, under konsultasjonen. Det skjedde ikke hos Thomas, han la hendene i fanget, og kikket på meg, mens jeg pratet om hva som plaget meg. Heldig er den pasient, som får Abercrombie til fastlege. Den pasienten har scoret jackpot, ang tildeling av fastlege:)) Hurraaaa så braaaa:))

Hyggelig

Beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid og bryr seg virkelig om pasientene. Har nå flyttet langt bort fra Stavanger, men kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.
Kontordamene kunne vært hyggeligere, men syntes dette går opp i opp med at legen er fantastisk.

En riktig lege

Sverre er lege til min mor. Han selv tok kontakt med meg , lurade på hvordan min mor har det, hva kan han hjelpe til og mye mer. Endelig noen som bryr seg! Tusen takk Sverre!

Veldig hjelpsom og flink. Ikke redd for å henvise til andre.

Min datter ble syk da vi var på utenlandsferie. Jeg fikk mye støtte og hjelp, og han ringte meg opp så sent som 21.00 for å høre hvordan det gikk.
Dette er mye mer enn jeg hadde forventet!

Engageret, imødekommende og professionel.

Han er en utrolig faglig dygtig fastlæge som jeg trygt kan anbefale.
Thomas er meget venlig og har en yderst behagelig personlighed, han formår via sin professionnelle kompetance og dygtighed at være 100 % procent engageret i den enkelte patient samtidig formår han at drage sin beslutninger på grundlag af dette. Giver kun Thomas positive anbefalinger fra en utrolig tilfreds bruger.

Behagelig, grundig og informativ

Jeg har nylig skiftet fastlege til Sverre Thomas Abercrombie.
Jeg er svært fornøyd og positiv. Han er behagelig, grundig, faglig dyktig og tar seg god tid.

Styr unna

Ikke profesjonell i det hele tatt. Han er alltid forsinket, kommer inn døren 5 minutter etter første time om morgenen startet. (Skjedd gjentatte ganger). Etter lang tid byttet jeg endelig fastlege. Ikke trivelige kontordamer heller.

thumbs up!

kjempe dyktig lege! anbefales!! går grundig til verks og opptrer profesjonelt.

Veldig god legen.

Jeg har vært hos denne legen, og han var alltid profesjonell, slag, forklarte alt i detalj, jeg virkelig følte at han hørte på hva jeg hadde å si . Han hjalp meg å løse problemet jeg hadde. Jeg anbefaler denne legen .

Veldig god lege

Jeg har vært hos denne legen noen få ganger siden min fastlege ikke har vært tilstede. Og førsteinntrykket jeg fikk var veldig imøtekommende, snill og behjelpelig. Mine besøk har vært mer enn vondt i magen og feber og legen har følgt opp og målt bt og det som trengs, og vært informerende.

Har ikke noe imot å anbefale denne legen.

Skuffende

På den positive siden så var han alltid hyggelig, men: til tross for at jeg besøkte han svært hyppig og hadde mange ullike plager, så trakk han raske konklusjoner og skrev ut resept på antibiotika uten at situasjonen ble bedre. I over et halvt år måtte jeg ha denne legen på grunn av fastlegen var i permisjon og hadde det ikke vært for at denne kom tilbake kunne det ha fått svært dramatiske følger.

Fastlegen fant i løpet av første konsultasjon ut at jeg led av svært forhøyet blodtrykk og satte i gang korrekt behandling umiddelbart og tvang meg til å endre livsstil. Denne legen kom ikke en gang på å måle blodtrykket, og stilte svært få spørsmål angående plagene. Det ble tatt få prøver bortsett fra en enkel blodprøve og han møtte meg med lav interesse og forståelse. Jeg gikk alltid fra legebesøkene med en dårlig følelse av å ikke ha blitt verken hørt eller sett og med liten tro på at jeg kom til å bli bedre.

Jeg vil anbefale han å bli grundigere - det må til for å bli en skikkelig dyktig lege. Videre må han ikke være redd for å grave litt og gå i dybden - en er nødt til å tørre stille ubehagelige spørsmål også til sine pasienter og være direkte. Til sist er det uendelig viktig at dersom en ikke selv finner svar rådfører seg med andre og gjerne henviser pasienter til spesialister.