Sverre Thomas Abercrombie

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Sverre Thomas Abercrombie er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sverre Thomas Abercrombie

Dyktig og imøtekommende.

Han virker som om han genuint bryr seg om pasientene sine. Han er tydeligvis veldig populær og er derfor lang ventetid på legetime.
Ellers så er han ganske streng når det kommer til utskriving av resepter som smertestillende og medikamenter mot angst. Det virker nesten som om han tror at det bare er russøkende atfetd når jeg fortreller om problemene mine.

Alt i alt meget fornøyd!

Super-hyggelig lege

Endelig har jeg funnet en lege, jeg håper å ha livet ut. Imøtekommende, faglig dyktig, har evnen til å lytte,(dette er timen svært mange fastleger skulket unna, under utdaningen), satte igang tiltak straks, finner han ikke ut av det, så sender han deg videre i systemet. Kontordamene er superhyggelige, med få unntak. Ang bestilling av resepter, så kommer de, som regel, inn samme dag, som jeg bestiller den. Jeg fikk Thomas som fastlege, etter å ha hatt et medisinsk mareritt av en lege, før ham. Med min sykdom, kan mange bli møtt med "opp ad/ og ned-holdning", men ikke med denne legen. Jeg opplever at mange leger ikke "ser "deg, under konsultasjonen. Det skjedde ikke hos Thomas, han la hendene i fanget, og kikket på meg, mens jeg pratet om hva som plaget meg. Heldig er den pasient, som får Abercrombie til fastlege. Den pasienten har scoret jackpot, ang tildeling av fastlege:)) Hurraaaa så braaaa:))

Hyggelig

Beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid og bryr seg virkelig om pasientene. Har nå flyttet langt bort fra Stavanger, men kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.
Kontordamene kunne vært hyggeligere, men syntes dette går opp i opp med at legen er fantastisk.

En riktig lege

Sverre er lege til min mor. Han selv tok kontakt med meg , lurade på hvordan min mor har det, hva kan han hjelpe til og mye mer. Endelig noen som bryr seg! Tusen takk Sverre!

Veldig hjelpsom og flink. Ikke redd for å henvise til andre.

Min datter ble syk da vi var på utenlandsferie. Jeg fikk mye støtte og hjelp, og han ringte meg opp så sent som 21.00 for å høre hvordan det gikk.
Dette er mye mer enn jeg hadde forventet!