Sverre Thomas Abercrombie

Autorisasjon (2013)

Sverre Thomas Abercrombie er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Sverre Thomas Abercrombie

Kompetent lege

Beste fastlegen jeg har hatt. Klok, empatisk og profesjonell. Lytter til det en har å si og viser forståelse og engasjement for å hjelpe.

Empatisk lege

En god og empati lege som faktisk ser deg. Sverre bruker god tid og forklarer grundig spørsmål man skal ha. Kan absolutt anbefales! Veldig hyggelige resepsjonister i tillegg.

dårlig

sverre er flink, men han nye vikaren for han er rett og slett forferdelig å ha med å gjøre... ser på deg som et objekt. lytter ikke til andre spesialister sine råd... Bytter til annen fastlege med en gang.

Fantastisk lege!

Kan ikke skryte nok over hvor bra denne legen er! Før jeg byttet til Sverre unngikk jeg legebesøk, og nektet å dra til legen. Da jeg møtte Sverre, endret synspunktet seg og har aldri nølt med å dra til legen igjen.

Sverre tar deg seriøst, og bruker god tid på deg som pasient for å finne ut hva som er galt. Han henviser deg med en gang om nødvendig, og flink med å følge opp. Han har hjulpet meg med kroniske smerter, psykiske og fysiske plager. Han er en lege jeg føler jeg kan ta opp "ubehagelige" komplikasjoner med, og han hjelper gledelig. Er det noe jeg ikke forstår, forklarer han gjerne slik at jeg gjør det.

Har bodd utenbys i over 7 måneder nå, og dessverre må jeg bytte fastlege, noe jeg har dratt ut tiden på. Tror aldri jeg kommer til å finne en så god fastlege noen gang en annen plass.

Kan ikke takke Sverre nok med alt han har hjulpet med!

Dårlig lege

Ikke fornøyd!!

Ikke tatt på alvor, var vikar for min fastlege. Han kommer aldri til
Å bli halvparten av den lege min fastlege er. Har ingen forståelse for kroniske smerter, ser på alle så må ha sterke medikamenter som misbrukere..... anbefales ikke