William Anthony Tanaruno

Madlatunet Legesenter

2010

Madlatunet Legesenter Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
William Anthony Tanaruno er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

Inkompetent

Gir null oppfølging, ingen informasjon om hva slags medisiner han gir deg. Han sier generelt veldig lite.

Liten tidsbruk

Fastlegen virket travel med å få meg ut av kontoret og ga meg ark jeg kunne lese på om sykdommen fremfor å snakke med meg om den.

Not good

Very unfortunate that I found him as my doctor. He was always very unsure about what he was saying. 🙄

En flott lege

Han er en flott omsørgsfull menskke og somen en lege som tar hensyn til alle detalijer som pasient snakker om.
Bare en tips, ikke la tvilen skygger over ditt rolle som en flott lege og ikke mins et flott menskke over dine pasianter.

Elendig service

Kom aldri inn til legen.
Etter å ha ventet i 45 minutt gadd jeg ikke mer. Spurte legesekretær om det var normalt at kunden måtte vente så lenge uten å få noen tilbakemelding. Svaret var da at de ikke hadde tid til slikt og hun kunne jo ikke vite hva legen var opptatt med.
Hadde de brydd seg om 'kunden' kunne de kommet ut etter 10-15 minutt og gitt beskjed om dette kan ta tid og spurt om jeg ville vente eller evt fått ny time.
Det er heller ikke første gang dette har skjedd så nå bytter jeg fastlege!!