William Anthony Tanaruno

Tlf: 51 93 88 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
William Anthony Tanaruno er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

Liten tidsbruk

Fastlegen virket travel med å få meg ut av kontoret og ga meg ark jeg kunne lese på om sykdommen fremfor å snakke med meg om den.

Not good

Very unfortunate that I found him as my doctor. He was always very unsure about what he was saying. 🙄

En flott lege

Han er en flott omsørgsfull menskke og somen en lege som tar hensyn til alle detalijer som pasient snakker om.
Bare en tips, ikke la tvilen skygger over ditt rolle som en flott lege og ikke mins et flott menskke over dine pasianter.

Elendig service

Kom aldri inn til legen.
Etter å ha ventet i 45 minutt gadd jeg ikke mer. Spurte legesekretær om det var normalt at kunden måtte vente så lenge uten å få noen tilbakemelding. Svaret var da at de ikke hadde tid til slikt og hun kunne jo ikke vite hva legen var opptatt med.
Hadde de brydd seg om 'kunden' kunne de kommet ut etter 10-15 minutt og gitt beskjed om dette kan ta tid og spurt om jeg ville vente eller evt fått ny time.
Det er heller ikke første gang dette har skjedd så nå bytter jeg fastlege!!

Trygg i stillingen

Da jeg aldri fekk time hos min egen fastlege fikk jeg tildelt Tanaruno. I starten kan han virke litt stille, men han både lytter og stiller spørsmål til det en har å si. En må kanskje stille litt ekstra spørsmål, men til gjengeld får en stort sett gode svar på alt en lurer på. Hadde gjerne bytt over til Tanaruno som fastlege.