William Anthony Tanaruno

Tlf: 51 93 88 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
William Anthony Tanaruno er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

Elendig service

Kom aldri inn til legen.
Etter å ha ventet i 45 minutt gadd jeg ikke mer. Spurte legesekretær om det var normalt at kunden måtte vente så lenge uten å få noen tilbakemelding. Svaret var da at de ikke hadde tid til slikt og hun kunne jo ikke vite hva legen var opptatt med.
Hadde de brydd seg om 'kunden' kunne de kommet ut etter 10-15 minutt og gitt beskjed om dette kan ta tid og spurt om jeg ville vente eller evt fått ny time.
Det er heller ikke første gang dette har skjedd så nå bytter jeg fastlege!!

Trygg i stillingen

Da jeg aldri fekk time hos min egen fastlege fikk jeg tildelt Tanaruno. I starten kan han virke litt stille, men han både lytter og stiller spørsmål til det en har å si. En må kanskje stille litt ekstra spørsmål, men til gjengeld får en stort sett gode svar på alt en lurer på. Hadde gjerne bytt over til Tanaruno som fastlege.

To the point

I am happy with W. Tanaruno as a doctor. He is considerate and laid-back. He does listen to you and takes your concerns into consideration. Not very talkative but to the point.
It is not that easy to get through on the phone as the line is often busy, but I manage to get the appointment fairy quick.

Utrolig dårlig

Da min fastlege var utilgjengelig fikk jeg gå til Dr. Tanaruno i stedet, som var ledig. Dårligste opplevelsen jeg har hatt.
For det første snakker han nesten ikke norsk. Fortalte om mine problemer og symptomer, han stilte ingen spørsmål eller sjekket meg på noen som helst måte (damene i skranken tok en blodprøve). Ble sendt hjem etter 2 minutter med en resept på hostesaft..... 1 uke etterpå hadde jeg fremdeles de samme plagene, og fikk gå til min egen fastlege som påviste diagnose som Tanaruno ikke hadde sett.....
Anbefales ikke.

Uinteressert, varierende...

Det avhenger av humøret hans om timen blir nyttig eller ikke.
Opplever ikke at han særlig interessert i pasienten som mennesker men som inntektskilde. Dessverre det blir tydelig holding etterhvert man bruker han.
Heller ikke legesenteret virker som interessert i å ha kvalitet av faglig og menneskelig arbeid.

Professional.

Doctor gave us the answers to all our questions today, was very attentive, has ability to listen and react. I can advise his sefvice to other people.

Den verste opplevelsen jeg har hatt!

For det første er det helt forferdelig dårlig servise av de som jobber i skranken. Hver gang jeg ringte for å bestille legetime var det over 10 minutter i telefonkø, og da jeg endelig fikk snakke med de som arbeidet på legekontoret fikk jeg gang på gang inntrykk av at jeg var til bry. Jeg ble ikke godt ivaretatt på noen måte.

Inne hos legen var det likedan. Han har veldig dårlig tid, og jeg fikk så vidt snakket ferdig før han jaget meg ut etter 5-10 minutter.
Han forlangte at jeg måtte bestille meg en ny legetime for å få en henvisning nummer to, da jeg denne legetimen allerede hadde fått en.

Legetimen var dårlig fra start til slutt! William er utrolig uprofesjonell, jeg vil fraråde alle å bruke han. Jeg følte at han kun var etter pengene mine.

Veldig passiv og uinteressert

Har vært innom 3 ganger med forskjellige problemer. Den ene gangen gikk jeg derfra med et stort spørsmålstegn, men som skolens helsesøster heldigvis hadde svar på dagen etter.

Virker ikke som han vet noen ting... Spør ikke om noe.

Ok

Følte ikke at jeg tatt alvorlig og ble ikke hørt med mine problemer.

Fantastisk Lege

Jeg har vært hos Dr. Tanaruno flere ganger og han er virkelig den beste lege jeg har hatt noensinne. Han bruker tid å høre på meg og distukere de forskjellige behandlingstilbud som finnes. Han er også den eneste lege som lytter og snakker direkte til meg og ikke gjeme seg bak PCen.
Kontoret er moderne, rent og sentralt lokalisert.
Han er tilgjengelig og imøtekommende.
Jeg anbefaler ham med den høyeste.

Uintressert

Jeg har vært hos Tanaruno to ganger med min datter som er 4 måneder. Legen anerkjenner ikke barnet verken med blikk eller smil. Tar ingen undersøkelser av barnet, forteller meg bare at jeg skal slutte å amme og gå over på morsmelkerstatning da det kan være snakk om allergi. Ber meg forlate kontoret når han skal ringe andre instanser istedenfor å inkludere meg i den eventuelle behandlingen. Har aldri følt meg så fortvilet etter å ha vært hos en lege, anbefaler ingen denne legen.
Legekontoret virker slitt og skittent, men det er lett å få time.

Uinteressert

Legen virker svært uinteressert i det man har å si. Han sjekker ikke om noe av det jeg sier er korrekt, og hans løsning på alt hittil har vært å skrive ut mer og mer piller. Han mottok min journal for et halvt år siden, men begynner hver time med "jeg har ikke lest journalen din". Men som sagt så trenger han ikke den journalen, for han skriver ut alle pillene jeg kan navnet på, uansett.

Legen er svært raskt ferdig med alle pasienter, og man er ute av døra før man rekker å reagere. Dette gir følelsen av at du er til irritasjon når du møter opp til legetime.

Legen min =)

En rolig og flink lege som hører på det du sier og tar deg på alvor! + får alltid time når det passer for meg!

En lege jeg vil anbefale på det varmeste

Dr.Tanaruno er en lege som lytter og som tar pasienten på alvor. Han er alltid hyggelig og respektfull . Han er grundig og gir dermed trygghet til sine pasienter.