William Anthony Tanaruno

Tlf: 51 93 88 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
William Anthony Tanaruno er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

En flott lege

Han er en flott omsørgsfull menskke og somen en lege som tar hensyn til alle detalijer som pasient snakker om.
Bare en tips, ikke la tvilen skygger over ditt rolle som en flott lege og ikke mins et flott menskke over dine pasianter.

Elendig service

Kom aldri inn til legen.
Etter å ha ventet i 45 minutt gadd jeg ikke mer. Spurte legesekretær om det var normalt at kunden måtte vente så lenge uten å få noen tilbakemelding. Svaret var da at de ikke hadde tid til slikt og hun kunne jo ikke vite hva legen var opptatt med.
Hadde de brydd seg om 'kunden' kunne de kommet ut etter 10-15 minutt og gitt beskjed om dette kan ta tid og spurt om jeg ville vente eller evt fått ny time.
Det er heller ikke første gang dette har skjedd så nå bytter jeg fastlege!!

Trygg i stillingen

Da jeg aldri fekk time hos min egen fastlege fikk jeg tildelt Tanaruno. I starten kan han virke litt stille, men han både lytter og stiller spørsmål til det en har å si. En må kanskje stille litt ekstra spørsmål, men til gjengeld får en stort sett gode svar på alt en lurer på. Hadde gjerne bytt over til Tanaruno som fastlege.

To the point

I am happy with W. Tanaruno as a doctor. He is considerate and laid-back. He does listen to you and takes your concerns into consideration. Not very talkative but to the point.
It is not that easy to get through on the phone as the line is often busy, but I manage to get the appointment fairy quick.

Utrolig dårlig

Da min fastlege var utilgjengelig fikk jeg gå til Dr. Tanaruno i stedet, som var ledig. Dårligste opplevelsen jeg har hatt.
For det første snakker han nesten ikke norsk. Fortalte om mine problemer og symptomer, han stilte ingen spørsmål eller sjekket meg på noen som helst måte (damene i skranken tok en blodprøve). Ble sendt hjem etter 2 minutter med en resept på hostesaft..... 1 uke etterpå hadde jeg fremdeles de samme plagene, og fikk gå til min egen fastlege som påviste diagnose som Tanaruno ikke hadde sett.....
Anbefales ikke.