William Anthony Tanaruno

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
William Anthony Tanaruno er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

Rolig og seriøs.

Eg opplever han som en rolig og hyggelig person.
Han hører på problemstillinger og kommer med gode råd og anbefalinger. Han har også avkreftet noen ting eg var bekymret for at eg hadde siden mange i min familie har det.
Det er lite småprat. Eg er en engestelig person, og blir veldig fort nervøs med nye folk. Det tok ikkje lang tid før eg fikk en veldig trygghet med å gå til en lege som hører godt etter, ikkje er dømmende og som har en rolig væremåte.

stille, men kunnskapsrik

Han er veldig stille og gir ikke mye informasjon, føler meg ikke så godt ivaretatt. Opplever også at han ikke stiller forberedt til timen og må ofte gjenta og måtte purre for å få ting gjort.
Sitter igjen med flere spørsmål enn svar etter legetimen.
Positivt at han tar ting på alvor og er villig til å lytte til det du kommer med. Men du må ha alle spørsmål klar, da man ikke får noe tilleggsinformasjon som kunne vært viktig.

Taus lege

William er helt sikkert en dyktig lege, men for min del blir han litt for taus. Det føles litt som å snakke til en vegg. Han kommer generelt med lite informasjon, så man må være flinke til å stille de riktige spørsmålene for å få den informasjonen man trenger.
Et eksempel:
En gang jeg fjernet en føflekk var han på vei å sende meg ut av kontoret med en gang stingene var sydd uten noe mer info. Jeg måtte selv aktivt spørre om når stingene skulle fjernes, om jeg skulle gjøre det selv og om generelt sårstell. Dette er bare et av mange eksempler.
Han stiller også alltid veldig uforberedt til timene. En gang spurte han meg også hvorfor jeg går på allergimedisin. Det burde nesten han vite siden det er han som skriver ut resepten til meg..
Jeg har valgt å bytte lege, og vil ikke anbefale William videre til de jeg kjenner hvertfall.

Overall satisfied

Yes, he does not talk much but I feel that he is very patient and if you ask question, you will be fine and he will not rush and listen to you questions carefully and answer them.

He was also very quick to refer to me for MRI which I found good about him.

Overall, he is a good doctor but I suggest everyone to go prepared with lots of question.

Kunnskapsrik

Jeg har inntrykk av at denne legen er fagdyktig, og har mye kunnskap innenfor sitt område.

For meg personlig settes det mer pris på om legen viser at en bryr seg om pasienten, og viser engasjement for fagområdet.

Jeg hadde fortsatt å bruke denne legen om han hadde virket mer interessert i å høre om plagene mine, og hvis han hadde vært med imøtekommende med meg som pasient. i stedet får jeg alltid et inntrykk av at han er sliten, og lei. Det er ikke så behagelig da jeg føler det ikke er nok tid til å komme til bunns i problemene jeg kommer med. Jeg må alltid passe på å være veldig forberedt til timene, fordi det dukker sjeldent opp oppfølgnings spørsmål eller forslag fra legen. Dermed ender jeg som oftest opp med flere spørsmål etter timen, enn det jeg hadde før jeg kom. Så det orker jeg ikke lenger, og søker derfor hjelp neste gang hos noen andre.