William Anthony Tanaruno

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
William Anthony Tanaruno er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

uinteressert og taus

Ingen anstrengelser for å forstå årsaken til problemet
Ubrukelig råd, f.eks .: til en profesjonell idrettsutøver, om at han / hun skal varme seg opp før du trener
Det første spørsmålet om en sykdom: Så hvilken sykdom har du? Hvis jeg besøker deg, er dette for å få en diagnose, ikke å gi en.

Fantastisk dyktig lege

Dr William er en omtenksom og snill lege som bryr seg. Han har hjulpet meg veldig mye med min lidelse paranoid schizofreni. Jeg ville aldri gått til en annen lege enn han.

Ikke en lege jeg ønsker dra tilbake til

Baserer vurderingen på kun ett legebesøk, da jeg byttet fastlege like etter. Må si jeg ble svært skuffet over å møte min nye fastlege her. Jeg har nettopp flyttet tilbake til Rogaland. Han virket helt uinteressert, sa veldig lite, og nærmest himlet med øynene da jeg spurte noen enkle spørsmål. Jeg trengte å bli henvist videre, da jeg tar jevnlige celleprøver (som jeg har gjort i noen år). Det var det jeg trengte, altså ikke en komplisert pasient. Han henviste meg videre. Da jeg spurte hvor/hvem han henviste meg til, fikk jeg kun til svar "Er det så viktig?". Jeg ønsket å vite det, i tilfelle jeg ikke skulle høre noe fra dem. Fikk ikke svar på det spørsmålet. Jeg jobber selv i helsevesenet, og synes ikke dette var et hyggelig legebesøk

Svært fornøyd

Fikk tildelt Tanaruno, da min egen fastlege var opptatt. Han var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å fortelle. Han drøftet symptomene jeg forklarte og henviste meg til enkelte tester.

Jeg ble veldig fornøyd med dette legebesøket.

Trygg,imøtekommende og flink

William Tanaruno er en av de beste legene jeg har hadd! Skjønner ikke den negative kritikken? Det tar kanskje litt tid før han har pløyd seg gjennom journalen din,men når han har gjort det, er han både flink og trygg på hva han gjør. Undersøker,skriver resepter,henviser og gjør det han skal. Flink og tålmodig med barn med spesielle behov også. Anbefales! Sekretæren er også veldig hyggelige. Spesielt Jill!