William Anthony Tanaruno

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

Madlaklinikken AS Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
William Anthony Tanaruno er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av William Anthony Tanaruno

Fantastisk Lege

Jeg har vært hos Dr. Tanaruno flere ganger og han er virkelig den beste lege jeg har hatt noensinne. Han bruker tid å høre på meg og distukere de forskjellige behandlingstilbud som finnes. Han er også den eneste lege som lytter og snakker direkte til meg og ikke gjeme seg bak PCen.
Kontoret er moderne, rent og sentralt lokalisert.
Han er tilgjengelig og imøtekommende.
Jeg anbefaler ham med den høyeste.

Uintressert

Jeg har vært hos Tanaruno to ganger med min datter som er 4 måneder. Legen anerkjenner ikke barnet verken med blikk eller smil. Tar ingen undersøkelser av barnet, forteller meg bare at jeg skal slutte å amme og gå over på morsmelkerstatning da det kan være snakk om allergi. Ber meg forlate kontoret når han skal ringe andre instanser istedenfor å inkludere meg i den eventuelle behandlingen. Har aldri følt meg så fortvilet etter å ha vært hos en lege, anbefaler ingen denne legen.
Legekontoret virker slitt og skittent, men det er lett å få time.

Uinteressert

Legen virker svært uinteressert i det man har å si. Han sjekker ikke om noe av det jeg sier er korrekt, og hans løsning på alt hittil har vært å skrive ut mer og mer piller. Han mottok min journal for et halvt år siden, men begynner hver time med "jeg har ikke lest journalen din". Men som sagt så trenger han ikke den journalen, for han skriver ut alle pillene jeg kan navnet på, uansett.

Legen er svært raskt ferdig med alle pasienter, og man er ute av døra før man rekker å reagere. Dette gir følelsen av at du er til irritasjon når du møter opp til legetime.

Legen min =)

En rolig og flink lege som hører på det du sier og tar deg på alvor! + får alltid time når det passer for meg!

En lege jeg vil anbefale på det varmeste

Dr.Tanaruno er en lege som lytter og som tar pasienten på alvor. Han er alltid hyggelig og respektfull . Han er grundig og gir dermed trygghet til sine pasienter.