Christian Haugland Grøn

Helsetorget DA

2006

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Christian Haugland Grøn er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christian Haugland Grøn

Super service

Utrolig flink med folk ! Christian er flink til å lytte, og tar tilbakemeldinger / signaler seriøst. Gir han mine varmeste anbefalinger !

Beste fastlegen i byn

Tar deg på alvor, gir deg den hjelpen du trenger av info osv. Super fornøyd. Bedre lege skal du lete lenge etter.

Den beste fastlegen!

Fikk anbefalt Dr. Grøn av en bekjendt, og angrer absolutt ikke på at jeg byttet til han!

Han er en veldig populær lege, noe som gjør at det kan være ventetid for å få time, men dersom det er akutt får du uansett time hos en annen på Helsetorget.

Når man først har time hos Dr. Grøn tar han seg alltid tid til en hver pasient, og jeg føler at jeg både blir sett og hørt, og ikke minst bli tatt på alvor! I stedet for å bli sendt ut etter en konsultasjon får jeg alltid spørsmål "Er det noe mer du lurer på i dag?" slik at man slipper å booke ny konsultasjon for hver sak. Veldig enkelt å få oppfølgingstime når man først er kommet inn på kontoret hans.

Får også alltid svar kjapt dersom jeg oppretter en konsultasjon over nett (via Helsenorge).

Alt i alt noe ventetid siden han tar seg tid til pasientene sine, men det er absolutt verdt det! Mer forståelsesfull og dyktig lege skal man lete lenge etter!

Svært god lege

Etter å ha lest andre anmelderlser, valgte jeg å legge igjen min også. Jeg har gått til Haugland Grøn i flere år og er svært fornøyd. Han har alltid tid til alle spørsmål og skynder seg ikke. Han er rolig og jeg føler han hører på meg. God humor. Noen kommenterte han gjespet av og til, og det gjør han hvis det er morgentime - men vet du, jeg gjesper hver dag på min jobb også. Leger er også vanlige mennesker. Han gjør en utrolig god jobb, er min erfaring, og vet når han er utenfor sitt kompetanseområde og henviser da til spesialist. Kommer ikke til å bytte lege noensinne. Enkelt å få time, senteret er profesjonellt og tar ibruk ny teknologi, så det er kjempeenkelt å fornye resepter eller bestille time. Strålende fornøyd med Helsetorget!

Fantastisk fastlege

Det er ikke mye dilldall og snakk rundt grøten. Men han er veldig flink og grundig, kjapp med å henvise videre hvis det trengs. Er kjapt å få både legetime, fornyelse av resepter og gjør ting enkelt når man trenger oppfølging. Har virkelig omtanke for pasienten og strekker seg lengre for pasienten enn jeg forventer av en fastlege. For egen del er det litt tungvint å reise til kontoret pga flytting, men det er verdt det. Hatt han som fastlege siden 2006 og kommer ikke til å bytte.