Christian Haugland Grøn

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Christian Haugland Grøn er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christian Haugland Grøn

Fantastisk fastlege

Det er ikke mye dilldall og snakk rundt grøten. Men han er veldig flink og grundig, kjapp med å henvise videre hvis det trengs. Er kjapt å få både legetime, fornyelse av resepter og gjør ting enkelt når man trenger oppfølging. Har virkelig omtanke for pasienten og strekker seg lengre for pasienten enn jeg forventer av en fastlege. For egen del er det litt tungvint å reise til kontoret pga flytting, men det er verdt det. Hatt han som fastlege siden 2006 og kommer ikke til å bytte.

Tidvis uinteressert

Christian er en dyktig lege på de fleste områder. Han virker faglig dyktig, men kommunikasjonen fra hans side er til tider dårlig. Han gjesper og er tydelig trøtt, og kan fort virke lite interessert i hva man som pasient måtte lure på eller ha på hjertet. Han konkluderer nok noe raskt på egenhånd og er tidvis for lite interessert i å henvise til spesialist.
Han er dog lett tilgjengelig og Helsetorget er dyktige på kommunikasjon og oppfølging, og det er sjelden lang ventetid.

Bra kar

Har bare positive opplevelser med min fastlege. Nå går jeg relativt sjeldent til lege, men har opplevd hele prosessen enkel. Det kan virke som han tidvis er travel i forhold til å få time.

Veldig flink

Jeg har gått til han i flere år. Han er den første legen som virkelig lyttet og tok seg god tid. Føler meg tatt alvorlig. Han følger opp resultater og henvisninger. Jeg er veldig fornøyd!

Dyktig lege

Er kun fornøyd med Haugland Grøn. Han fremstår som profesjonell, flink, ærlig og han er kjapt ute med å henvende til spesialist.
Og så er han utrolig kjekk!