Christian Haugland Grøn

Helsetorget DA

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Christian Haugland Grøn er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christian Haugland Grøn

Veldig god fastlege

Flink og snill! Han har godt humør og jeg har stor tillit til ham. Jeg har gått til dr. Grøn i mange år og kommer ikke til å bytte lege, selv om flytting gjør reisen til legekontoret lengre.

Veldig flink og lett å ha med å gjøre

Veldig enkel å snakke med. bruker tid på deg.
svarer raskt via nettbasert kommunikasjon via app.....

Super service

Utrolig flink med folk ! Christian er flink til å lytte, og tar tilbakemeldinger / signaler seriøst. Gir han mine varmeste anbefalinger !

Beste fastlegen i byn

Tar deg på alvor, gir deg den hjelpen du trenger av info osv. Super fornøyd. Bedre lege skal du lete lenge etter.

Den beste fastlegen!

Fikk anbefalt Dr. Grøn av en bekjendt, og angrer absolutt ikke på at jeg byttet til han!

Han er en veldig populær lege, noe som gjør at det kan være ventetid for å få time, men dersom det er akutt får du uansett time hos en annen på Helsetorget.

Når man først har time hos Dr. Grøn tar han seg alltid tid til en hver pasient, og jeg føler at jeg både blir sett og hørt, og ikke minst bli tatt på alvor! I stedet for å bli sendt ut etter en konsultasjon får jeg alltid spørsmål "Er det noe mer du lurer på i dag?" slik at man slipper å booke ny konsultasjon for hver sak. Veldig enkelt å få oppfølgingstime når man først er kommet inn på kontoret hans.

Får også alltid svar kjapt dersom jeg oppretter en konsultasjon over nett (via Helsenorge).

Alt i alt noe ventetid siden han tar seg tid til pasientene sine, men det er absolutt verdt det! Mer forståelsesfull og dyktig lege skal man lete lenge etter!