Christian Haugland Grøn

Helsetorget DA

2006

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Helsetorget DA
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Tlf: 55 55 92 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Haugland Grøn er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christian Haugland Grøn

Den beste fastlegen!

Fikk anbefalt Dr. Grøn av en bekjendt, og angrer absolutt ikke på at jeg byttet til han!

Han er en veldig populær lege, noe som gjør at det kan være ventetid for å få time, men dersom det er akutt får du uansett time hos en annen på Helsetorget.

Når man først har time hos Dr. Grøn tar han seg alltid tid til en hver pasient, og jeg føler at jeg både blir sett og hørt, og ikke minst bli tatt på alvor! I stedet for å bli sendt ut etter en konsultasjon får jeg alltid spørsmål "Er det noe mer du lurer på i dag?" slik at man slipper å booke ny konsultasjon for hver sak. Veldig enkelt å få oppfølgingstime når man først er kommet inn på kontoret hans.

Får også alltid svar kjapt dersom jeg oppretter en konsultasjon over nett (via Helsenorge).

Alt i alt noe ventetid siden han tar seg tid til pasientene sine, men det er absolutt verdt det! Mer forståelsesfull og dyktig lege skal man lete lenge etter!

Svært god lege

Etter å ha lest andre anmelderlser, valgte jeg å legge igjen min også. Jeg har gått til Haugland Grøn i flere år og er svært fornøyd. Han har alltid tid til alle spørsmål og skynder seg ikke. Han er rolig og jeg føler han hører på meg. God humor. Noen kommenterte han gjespet av og til, og det gjør han hvis det er morgentime - men vet du, jeg gjesper hver dag på min jobb også. Leger er også vanlige mennesker. Han gjør en utrolig god jobb, er min erfaring, og vet når han er utenfor sitt kompetanseområde og henviser da til spesialist. Kommer ikke til å bytte lege noensinne. Enkelt å få time, senteret er profesjonellt og tar ibruk ny teknologi, så det er kjempeenkelt å fornye resepter eller bestille time. Strålende fornøyd med Helsetorget!

Fantastisk fastlege

Det er ikke mye dilldall og snakk rundt grøten. Men han er veldig flink og grundig, kjapp med å henvise videre hvis det trengs. Er kjapt å få både legetime, fornyelse av resepter og gjør ting enkelt når man trenger oppfølging. Har virkelig omtanke for pasienten og strekker seg lengre for pasienten enn jeg forventer av en fastlege. For egen del er det litt tungvint å reise til kontoret pga flytting, men det er verdt det. Hatt han som fastlege siden 2006 og kommer ikke til å bytte.

Tidvis uinteressert

Christian er en dyktig lege på de fleste områder. Han virker faglig dyktig, men kommunikasjonen fra hans side er til tider dårlig. Han gjesper og er tydelig trøtt, og kan fort virke lite interessert i hva man som pasient måtte lure på eller ha på hjertet. Han konkluderer nok noe raskt på egenhånd og er tidvis for lite interessert i å henvise til spesialist.
Han er dog lett tilgjengelig og Helsetorget er dyktige på kommunikasjon og oppfølging, og det er sjelden lang ventetid.

Bra kar

Har bare positive opplevelser med min fastlege. Nå går jeg relativt sjeldent til lege, men har opplevd hele prosessen enkel. Det kan virke som han tidvis er travel i forhold til å få time.

Veldig flink

Jeg har gått til han i flere år. Han er den første legen som virkelig lyttet og tok seg god tid. Føler meg tatt alvorlig. Han følger opp resultater og henvisninger. Jeg er veldig fornøyd!

Dyktig lege

Er kun fornøyd med Haugland Grøn. Han fremstår som profesjonell, flink, ærlig og han er kjapt ute med å henvende til spesialist.
Og så er han utrolig kjekk!

Lytter ikke til pasient, kommer for henvisning til spesialist

Etter undersøkelse ang en kronisk kneskade blir jeg ikke tatt på alvor, legen lytter overhode ikke til sykdomshistorie, tar bare noen blodprøver og utfører tester som har blitt utført før. Mitt eneste ønske er en henvisning til en kne spesialist.
Er 28 år, ny utdannet, har kroniske smerter i kne,skal ut i jobb og trenger operasjon etter tydelige funn på MR undersøkelse.
Mottar kun brev hvor han annbefaler å gå til fysioterapaut, og ingen henvisning til spesialist!! Bytter lege!

Kjempedyktig; kunnskapsrik, serviceinnstilt og ydmyk

Flott lege. Er faglig dyktig, men også nysgjerrig og interessert og men lytter til deg som pasient. Kan varmt anbefale Christian

Dårlig behandling

Fikk dårlig behandling så anbefaler ikke denne legen.

Flink og hyggelig lege

Jeg er godt fornøyd med Christian. Han er presis, og tar kloke avgjørelser. Om jeg skal være kritisk så kan han gi litt mer informasjon og tilbakemelding, men han lytter, tar en avgjørelse og informerer. Effektiv og dyktig.

Eksepsjonell!

Er intet annet enn fornøyd med Dr. Haugland som jeg føler er en svært dyktig lege på flere plan. Han er faglig flink, møter pasienter, presis, svært god på oppfølging. Han har en ærlig og direkte komunikasjon med sine pasienter. Han er en imøtekommende og profesjonell lege som jeg allerede har anbelfalt til flere av mine venner.

Topp Lege

Veldig fornøyd med han. Hjelpsomt og snill. Alltid tilgjengelig.