Gro Leonhardsen

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Tlf: 61 13 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gro Leonhardsen er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Gro Leonhardsen

Den beste legen jeg noen gang har hatt.. Hun har tid, hører på det du har og si og ordner opp.. Hun ser hele deg, er støttende og forståelsesfull..

Lege som ser heile deg

Er superfornøgd med Gro som fastlege. Ho er forståelsesfull og veldig dyktig. Har mang ein gong komme inn og vore trist, og gått ut att med eit smil. Ho tek seg god tid. Og så hugsar ho det som har blitt sagt tidlegare, det er det ikkje alle legar som gjer...

Dyktig lege

Dyktig lege som undersøker pasientene grundig, tar nødvendige prøver og sender videre til ytterligere utredning om nødvendig. Tillitsvekkende og empatisk. Beste lege jeg har hatt, er glad hun er yngre enn meg - kanskje jeg da kan få beholde henne lenge...

Verdens beste lege

En fantastisk lege som tar deg på alvor, hun tar alle dine henvendelser raskt og profesjonelt,uansett om det gjelder deg som voksen eller ditt barn. Forklarer utfyllende og lett forståelig.
Svarer raskt ved alle henvendelser.Har vært og er en god lege og støtte gjennom mange år og når tider innimellom har vært tunge.

ANBEFALES 👍👍👍

Desidert den beste legen jeg har hatt.

Veldig hyggelig lege.Lytter til det jeg har og si.Sender meg til videre undersøkelse når jeg trenger det ,og hun gjør det med en gang når jeg er der.Det var en veldig god opplevelse etter att jeg skiftet fastlege.

Veldig dyktig lege

Denne legen opplevde jeg som dyktig! Hun var lyttende, brukte god tid, var henvendt mot meg og ikke dataen, hun stilte åpne spørsmål og var genuint interessert. Hun kom med forslag til videre utredning, og jeg opplevde gode råd fra henne, samtidig som jeg opplevde medbestemmelsesrett i valgene for veien videre. Hun er enkel å kontakte elektronisk, jeg har mottatt svar fort, både på spørsmål og resepter.
Det var litt ventetid ved oppmøte til legekonsultasjon, men det var det verdt! Anbefaler denne legen!

Dårlig på kommunikasjon

Denne legen kommuniserer svært raskt og dårlig. Hun misforstår og synes å være styrt av fordommer. Jeg er meget skuffet over denne legen og kommer aldri mer til å gå til henne.

Veldig fornøyd

Dr. Leonhardsen er meget dyktig. Hun oppdaterer seg godt i forkant av legetimen. Føler hun lytter og, ikke minst, forstår meg når jeg er inne til time. God til å følge opp også.

Til tider litt lang ventetid på tlf.

En av legesekretærene er mindre dyktig enn resten ved blodprøvetaking. Alltid et ubehag /smerte når hun tar prøver, men ikke med de andre.

Bare gode erfaringer

Hun har vært min fastlege i mange år og jeg har bare gode erfaringer. Hun er enkel å kontakte elektronisk og jeg føler alltid at jeg blir prioritert når det er nødvendig. Jeg opplever at hun er grundig og føler meg trygg på at hun gjør en tilfredsstillende undersøkelse. Jeg opplever at hun er enkel å kommunisere med og at hun ser meg og tar meg på alvor når jeg har behov for å konsultere lege.

Dårlig på kommunikasjon

Virker stresset og misforstår mye i samtaler. Man må ta ansvaret selv for å følge opp resultater av utredning også videre

Ivaretakende, imøtekommende, interessert og tøff!

Gro er en lege som tar henvendelser seriøst, og er tøff nok til å stå for det hun mener! Jeg er heldig! Hun tar seg tid til pasienten. Morsom og trivelig dame som kan jobben sin!

Flott lege.

Omtenksom person, som tar seg tid til de spørsmål du har. Er skjelden hos legen, men de få gangene det trengs er hun virkelig der for pasienten.

Utrolig proff!

Gro er en profesjonell og trivelig lege som har tid til deg, har et vell av kunnskap, og som alltid jobber med en holdning om at "pasienten kommer først". Det virker som hun alltid vet hva som skal til for folk med litt ymse fysikk, og jeg tror neppe jeg har sett noen i helsevesenet jobbe hardere. har du Gro som lege kan du anse deg selv som heldig!

Den beste legen jeg har hatt.

Tar deg seriøst og du får god oppfølging,forståelsses full og lytter,en meget god lege,føler meg tatt seriøst.Lett å komme i kontakt med gjennom "Min helse" som er en elektronisk tjeneste.Meg personlig har hun fulgt opp gjerne med ny time uka etter.
Den beste legen jeg har hatt uten tvil.

God tid når du er der, men glemmer deg når du har gått

Legen har god tid når du er der og får deg til å føle at hun har tid til deg og lytter til deg. Men hun har nok mye å gjøre, for etter du har gått virker det som hun lett glemmer deg. Flott lege, høflig og vennlig, men litt for mange jern i ilden gjør at man som pasient føler seg masete og i veien.