Gro Leonhardsen

Lillekollen Legesenter

2000

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Gro Leonhardsen er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Gro Leonhardsen

Vil være profesjonell og effektiv

I møte med psykiatri har hun diagnosene og medisineringen klar. I journalen skriver hun om tredje person som pasienten er glad i og framfor alt trygg på. Hun omtaler tredjepersoner uten tanke på at det er mennesker pasienten er glad. Da blir det et svik mot pasienten. Det tror jeg ikke Gro Leonhardsen helt har tatt inn over seg.

Mangler ydmykhet når hun gjør feil

Lite villig å takle mennesker med ydmykhet som kritiserer henne, selv om hun har satt andre i bås på et feilaktig grunnlag. Det synes som selvfølelsen hennes ikke tillater henne å se hvordan dette rammer andre.

Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen på time hos meg. Det er fint om du tar kontakt for en prat rundt denne episoden slik at vi kan rydde opp i dette.

Besvart av Gro Leonhardsen

Samvittighetsfull lege som bryr seg!

Har vært hele familiens fastlege siden fastlegeordningen ble etablert. Vi er veldig fornøyde.

Den beste legen jeg noen gang har hatt.. Hun har tid, hører på det du har og si og ordner opp.. Hun ser hele deg, er støttende og forståelsesfull..

Lege som ser heile deg

Er superfornøgd med Gro som fastlege. Ho er forståelsesfull og veldig dyktig. Har mang ein gong komme inn og vore trist, og gått ut att med eit smil. Ho tek seg god tid. Og så hugsar ho det som har blitt sagt tidlegare, det er det ikkje alle legar som gjer...