Gro Leonhardsen

Autorisasjon (2000)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Gro Leonhardsen er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Gro Leonhardsen

Veldig dyktig lege

Får rask time og hjelp ved behov. Legekontoret er raske til å svare på tlf, og er ellers veldig behjelpelige

Dyktig, nøye, tar seg tid

Hun har vært min fastlege i snart 20 år. Får god hjelp de gangene det er behov. Lytter, undersøker og følger opp.

Veldig dyktig lege

Jeg har vært veldig fornøyd med Gro som fastlege. God til å lytte og forstå og har hatt veldig god dialog.
Dessverre er jeg nå dyttet over til annen fastlege. Skeptisk og Gro vil bli savnet.

Vil være profesjonell og effektiv

I møte med psykiatri har hun diagnosene og medisineringen klar. I journalen skriver hun om tredje person som pasienten er glad i og framfor alt trygg på. Hun omtaler tredjepersoner uten tanke på at det er mennesker pasienten er glad. Da blir det et svik mot pasienten. Det tror jeg ikke Gro Leonhardsen helt har tatt inn over seg.

Mangler ydmykhet når hun gjør feil

Lite villig å takle mennesker med ydmykhet som kritiserer henne, selv om hun har satt andre i bås på et feilaktig grunnlag. Det synes som selvfølelsen hennes ikke tillater henne å se hvordan dette rammer andre.

Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen på time hos meg. Det er fint om du tar kontakt for en prat rundt denne episoden slik at vi kan rydde opp i dette.

Besvart av Gro Leonhardsen