Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Tlf: 61 13 68 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lillekollen Legesenter

Samvittighetsfull lege som bryr seg!

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Har vært hele familiens fastlege siden fastlegeordningen ble etablert. Vi er veldig fornøyde.

Kunnskapsrik lege, med hjerte for pasienten

Lege: Johanne Vikin Skrevet

Dette er en lege med bred kompetanse innen faget. Hun tar seg tid til pasientene sine.
Hun lytter og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.
Hun tar gjerne noen ekstra tester kun for å være helt sikker.
Hun tar pasientene på alvor.
En trivelig å flott dame som vet hvordan hun skal utføre en god jobb.

Trygg, høflig og blid

Lege: Ingeborg Vreim Skrevet

Lytter til pasienten. Henviser når nødvendig. Rådfører med mer erfaring lege hvis hun er i tvil. Er veldig imøtekommende for pasientens tidligere erfaringer

Trygg og gjennomgående flink

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Opplever Dag som faglig sterk, og de gangene problemene mine har utfordret han, har han konsulert med andre leger på huset. Til tross for at jeg har flyttet fra Gjøvik, har jeg beholdt han som lege, da jeg stoler på hans faglig kunnskap. Han er dog ofte fullbooket, men ser heller på dette som et sunnhetstegn. Hvis jeg trenger legekonsultuasjon booker jeg lenge på forhånd, og hvis det er gått over hadde jeg vel i utgangspunktet ikke behov for legehjelp! Han er også svært tilgjengelig for mindre henvendelser per nett, hvilket gjør både hans og min hverdag enklere.

Utrolig omtenksom og faglig dyktig lege!

Lege: Sang Tran Skrevet

Dette er den beste legen jeg noensinne har vært borti!! Han tar seg alltid tid til deg, følger opp hvis det er nødvendig og har gode kunnskaper om sykdommer, både "vanlige" og mer sjeldne. Jeg føler meg godt ivaretatt med Sang Tran som fastlege og hvis det er noe jeg lurer på eller trenger snakke om, er han alltid tilgjengelig (selv etter kontortid). Sang har hjulpet meg ut av en tung og vanskelig hverdag både med å finne riktig medikamentell behandling men også ved å følge meg jevnlig opp med samtaler, enten på tlf eller legetime. Tross av at han er "ung" så er han faglig dyktig, og overhodet ikke en sånn lege som kun ser på skjermen og skriver når du er der. Skal aldri i verden bytte fastlege!!
Kontordamene kan virke noe brydd og sure, men Tran veier helt klart opp for dem.
PS! Han snakker flytende norsk