Lillekollen Legesenter

Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av Lillekollen Legesenter

Mangler ydmykhet når hun gjør feil

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Lite villig å takle mennesker med ydmykhet som kritiserer henne, selv om hun har satt andre i bås på et feilaktig grunnlag. Det synes som selvfølelsen hennes ikke tillater henne å se hvordan dette rammer andre.

Samvittighetsfull lege som bryr seg!

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Har vært hele familiens fastlege siden fastlegeordningen ble etablert. Vi er veldig fornøyde.

Kunnskapsrik lege, med hjerte for pasienten

Lege: Johanne Vikin Skrevet

Dette er en lege med bred kompetanse innen faget. Hun tar seg tid til pasientene sine.
Hun lytter og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.
Hun tar gjerne noen ekstra tester kun for å være helt sikker.
Hun tar pasientene på alvor.
En trivelig å flott dame som vet hvordan hun skal utføre en god jobb.

Trygg, høflig og blid

Lege: Ingeborg Vreim Skrevet

Lytter til pasienten. Henviser når nødvendig. Rådfører med mer erfaring lege hvis hun er i tvil. Er veldig imøtekommende for pasientens tidligere erfaringer

Trygg og gjennomgående flink

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Opplever Dag som faglig sterk, og de gangene problemene mine har utfordret han, har han konsulert med andre leger på huset. Til tross for at jeg har flyttet fra Gjøvik, har jeg beholdt han som lege, da jeg stoler på hans faglig kunnskap. Han er dog ofte fullbooket, men ser heller på dette som et sunnhetstegn. Hvis jeg trenger legekonsultuasjon booker jeg lenge på forhånd, og hvis det er gått over hadde jeg vel i utgangspunktet ikke behov for legehjelp! Han er også svært tilgjengelig for mindre henvendelser per nett, hvilket gjør både hans og min hverdag enklere.