Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lillekollen Legesenter

Den beste legen

Lege: Ellen Robberstad Skrevet

Jeg er så heldig som fikk Ellen som min nye fastlege. Hun er så god til å lytte og god å prate med, empatisk og omsorgsfull, noe som var gull verdt for meg i en tøff periode i livet. Husker fortsatt på alle de gode ordene hun sa til meg den gangen. Dyktig i faget sitt, finner alltid en god løsning og følger opp pasientene sine.
Hun er den beste legen jeg har hatt, føler meg så trygg og ivaretatt av henne.

Fantastisk person

Lege: Emilie Gaarder Skrevet

Veldig lyttende og imøtekommende med empati. Hun tror på en og ønsker å gjøre det hun kan for deg.
Flott lege.

Alt i alt superfornøyd!

Lege: Sang Tran Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Meget dyktig, hensynsfull og omsorgsfull lege. Jeg er veldig fornøyd med Sang Tran. Håper han er min siste fastlege (sevl om jeg snart flytter til Oslo).

Rutinert

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Har hatt han siden 90-tallet, og han har vært proff hele tiden. Alltid gitt meg den hjelpen som har vært nødvendig. Funnet ut av ting, satt igang riktige tiltak. Aldri hatt noe negativt å si om han. Her snakker vi erfaring i praksis!

Dårlig til å sette seg inn i saken

Lege: Ellen Robberstad Skrevet

Var uinteressant å titte litt på historikk/diagnoser/epikriser. Fikk ikke resept på nødvendige medisiner da jeg måtte prøve noe annet (som jeg har prøvd før og som ikke fungerte).