Lillekollen Legesenter

Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av Lillekollen Legesenter

Vil være profesjonell og effektiv

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

I møte med psykiatri har hun diagnosene og medisineringen klar. I journalen skriver hun om tredje person som pasienten er glad i og framfor alt trygg på. Hun omtaler tredjepersoner uten tanke på at det er mennesker pasienten er glad. Da blir det et svik mot pasienten. Det tror jeg ikke Gro Leonhardsen helt har tatt inn over seg.

Pliktoppfyllende og trygg lege

Lege: Ingeborg Vreim Skrevet

En føler seg både hørt og sett. Blir tatt på alvor og fulgt opp. Forøvrig svært lite ekstra ventetid også som er et stort pluss!

Fantastisk lyttende og ydmyk

Lege: Dag Roar Lunder Skrevet

Er supertakknemlig med mine utfordrende tilstander og diagnoser. Henvises hit og dit for å finne svar. Prøver det han kan for å hjelpe. Og bryr seg oppriktig.

Mangler ydmykhet når hun gjør feil

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Lite villig å takle mennesker med ydmykhet som kritiserer henne, selv om hun har satt andre i bås på et feilaktig grunnlag. Det synes som selvfølelsen hennes ikke tillater henne å se hvordan dette rammer andre.

Det var leit å høre at du har hatt denne opplevelsen på time hos meg. Det er fint om du tar kontakt for en prat rundt denne episoden slik at vi kan rydde opp i dette.

Besvart av Gro Leonhardsen

Samvittighetsfull lege som bryr seg!

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Har vært hele familiens fastlege siden fastlegeordningen ble etablert. Vi er veldig fornøyde.