Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lillekollen Legesenter

Flink til å se mennesker, men

Lege: Ellen Robberstad Skrevet

Problemet mitt med Ellen er at hun er kjempeflink til å snakke og få deg til å føle at du blir hørt, men når det kommer til store avgjørelser går alt i stå. Det å skrive ut medisiner virker som på den yngre garde å være det mest forferdelige dem gjør i sitt daglige yrke. Spesielt da det er B-prep. Selv om pasienten har gode argumenter og altertativet er verre så blir du sendt ut igjen uten å ha fått noe hjelp.

Veldig dyktig lege

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Får rask time og hjelp ved behov. Legekontoret er raske til å svare på tlf, og er ellers veldig behjelpelige

Varm og empatisk

Lege: Ellen Robberstad Skrevet

Ellen har en utrolig evne til å se mennesker. Man føler seg veldig ivaretatt og tatt på alvor. Faglig er hun meget kompetent og hvis hun er usikker henviser hun til spesialister.
Det er sjelden jeg har opplevd at en lege er så omsorgsfull og varm. Hun har virkelig omsorg for pasientene sine! Hen er enestående og jeg føler meg svært heldig som har henne som fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gorana Rankov Skrevet

Pålitelig, kjapp og kunnskapsrik. Setter seg grundig inn i situasjonen og gjør tiltak. Hyggelig lege. Veldig fornøyd.

Nøye, hjelpsom og tar ansvar

Lege: Sang Tran Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Sang Tran tar meg som passient på alvor. Ordner undersøkelser, følger opp og er veldig hyggelig. Karakter 6.