Dag Roar Lunder

Autorisasjon (1985)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Dag Roar Lunder er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dag Roar Lunder

Meget dyktig lege

En dyktig og erfaren lege. Har alltid tid til å høre på deg, gir gode råd og god hjelp! Bedre lege skal du lete lenge etter!!!

Beste fastlegen jeg har hatt

Dag Lunder er en fantastisk fastlege og et godt menneske. Har har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han, og har lyttet til mine bekymringer. Flytter fra Gjøvik nå, ellers ville jeg beholdt Dag Lunder som fastlege.

Mer service enn rimelig

Oppsøkte legeseteret utenfor åpningstid, skulle sjekke om det var åpent. Det var stengt, men jeg ringte på for eventuelt å treffe noe og få råd. Det gikk veldig greit, jeg fikk både undersøkelse og medisin. Hvilken service, men dette er noe vi ikke skal utnytte. Tusen takk til flere på Lillekollen, der er det kjempeservice og leger som tar seg til tid å spørre og forklare. Veldig bra!

Legen som er enten eller

Likt av mange, men er avhengig av god kjemi med pasienten for å levere det en fastlege skal gjøre. Virker mange ganger stresset og ukonsentrert. Henger ofte noe etter og prioriterer derfor ikke detaljer. Har sterke meninger og sier ofte "så er det bare" når pasienter tar opp ting ved å stille spørsmål. Skyller på at han har hatt for mye å gjøre.

En veldig dyktig lege og et godt menneske

Jeg kan på det varmeste anbefale Dag Lunder. Har hatt han som lege i mange år, og kommer ikke til å bytte før jeg evt må. Han er oppriktig interessert i å høre på deg, og du får aldri følelsen av at han har dårlig tid selv om det er travelt. Er en meget god samtalepartner. Har mye å takke han for.