Dag Roar Lunder

Tlf: 61 13 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Roar Lunder er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dag Roar Lunder

Trygg og gjennomgående flink

Opplever Dag som faglig sterk, og de gangene problemene mine har utfordret han, har han konsulert med andre leger på huset. Til tross for at jeg har flyttet fra Gjøvik, har jeg beholdt han som lege, da jeg stoler på hans faglig kunnskap. Han er dog ofte fullbooket, men ser heller på dette som et sunnhetstegn. Hvis jeg trenger legekonsultuasjon booker jeg lenge på forhånd, og hvis det er gått over hadde jeg vel i utgangspunktet ikke behov for legehjelp! Han er også svært tilgjengelig for mindre henvendelser per nett, hvilket gjør både hans og min hverdag enklere.

Helt OK

Dyktig og profesjonell lege som ofte yter utover det som forventes. Kan noen ganger dog virke en smule distré.

Meget dyktig lege

En dyktig og erfaren lege. Har alltid tid til å høre på deg, gir gode råd og god hjelp! Bedre lege skal du lete lenge etter!!!

Beste fastlegen jeg har hatt

Dag Lunder er en fantastisk fastlege og et godt menneske. Har har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han, og har lyttet til mine bekymringer. Flytter fra Gjøvik nå, ellers ville jeg beholdt Dag Lunder som fastlege.

Mer service enn rimelig

Oppsøkte legeseteret utenfor åpningstid, skulle sjekke om det var åpent. Det var stengt, men jeg ringte på for eventuelt å treffe noe og få råd. Det gikk veldig greit, jeg fikk både undersøkelse og medisin. Hvilken service, men dette er noe vi ikke skal utnytte. Tusen takk til flere på Lillekollen, der er det kjempeservice og leger som tar seg til tid å spørre og forklare. Veldig bra!

Legen som er enten eller

Likt av mange, men er avhengig av god kjemi med pasienten for å levere det en fastlege skal gjøre. Virker mange ganger stresset og ukonsentrert. Henger ofte noe etter og prioriterer derfor ikke detaljer. Har sterke meninger og sier ofte "så er det bare" når pasienter tar opp ting ved å stille spørsmål. Skyller på at han har hatt for mye å gjøre.

En veldig dyktig lege og et godt menneske

Jeg kan på det varmeste anbefale Dag Lunder. Har hatt han som lege i mange år, og kommer ikke til å bytte før jeg evt må. Han er oppriktig interessert i å høre på deg, og du får aldri følelsen av at han har dårlig tid selv om det er travelt. Er en meget god samtalepartner. Har mye å takke han for.

Jeg er veldig godt fornøyd. Her blir du tatt på alvor, han lytter alltid på det du har og si. Kommer ikke på tale og bytte lege.

:-)

Er veldig fornøyd med fast-legen min:-) Etter mange år og mye besøk føler jeg at jeg kjenner han godt:-) Lyttende,forståelsesfull,

Et godt menneske .

en meget god lytter, tar deg på alvor, tar kontakt med deg på tlf hvis behov, jeg føler han tar seg god tid, real ,han tar seg ikke mer høytidlig enn at han kontakter og konferer med andre leger.
den beste legen jeg noen gang har hatt

Fantastisk lege.

Bedre lege en dette skal du lete lenge etter. Han tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i å høre på deg. Selv om han ofte har mye å gjøre, tar han seg alltid tid til deg.
Kommer nok aldri til å bytte før jeg må!

Tar pasienten på alvor

Tar seg god tid, og virker oppriktig interessert i å hjelpe.