Dag Roar Lunder

Autorisasjon (1985)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Dag Roar Lunder er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dag Roar Lunder

Rutinert

Har hatt han siden 90-tallet, og han har vært proff hele tiden. Alltid gitt meg den hjelpen som har vært nødvendig. Funnet ut av ting, satt igang riktige tiltak. Aldri hatt noe negativt å si om han. Her snakker vi erfaring i praksis!

Trygg, kunnskapsrik og hjelpsom

Han er en meget dyktig, forståelsesfull og hjelpsom lege. Har byttet fastlege flere ganger for mor, grunnet språklig barriere og lite hjelp. Etter vi byttet til Dag Lunder har vi ikke hatt noen utfordringer. Han er en populær lege og har full pasientliste, men svarer som regel innen kort tid. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lyttende og ydmyk

Er supertakknemlig med mine utfordrende tilstander og diagnoser. Henvises hit og dit for å finne svar. Prøver det han kan for å hjelpe. Og bryr seg oppriktig.

Trygg og gjennomgående flink

Opplever Dag som faglig sterk, og de gangene problemene mine har utfordret han, har han konsulert med andre leger på huset. Til tross for at jeg har flyttet fra Gjøvik, har jeg beholdt han som lege, da jeg stoler på hans faglig kunnskap. Han er dog ofte fullbooket, men ser heller på dette som et sunnhetstegn. Hvis jeg trenger legekonsultuasjon booker jeg lenge på forhånd, og hvis det er gått over hadde jeg vel i utgangspunktet ikke behov for legehjelp! Han er også svært tilgjengelig for mindre henvendelser per nett, hvilket gjør både hans og min hverdag enklere.

Helt OK

Dyktig og profesjonell lege som ofte yter utover det som forventes. Kan noen ganger dog virke en smule distré.