Dag Roar Lunder

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Dag Roar Lunder er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Dag Roar Lunder

Helt OK

Dyktig og profesjonell lege som ofte yter utover det som forventes. Kan noen ganger dog virke en smule distré.

Meget dyktig lege

En dyktig og erfaren lege. Har alltid tid til å høre på deg, gir gode råd og god hjelp! Bedre lege skal du lete lenge etter!!!

Beste fastlegen jeg har hatt

Dag Lunder er en fantastisk fastlege og et godt menneske. Har har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han, og har lyttet til mine bekymringer. Flytter fra Gjøvik nå, ellers ville jeg beholdt Dag Lunder som fastlege.

Svært fornøyd med min fastlege

Jeg har hatt den samme fastlegen de siste 18 årene, og bytter ikke fra Dag Lunder før jeg må. Han hjelper deg med problemene dine, og har han ikke svaret selv hører han med andre leger. Lunder er ofte veldig opptatt og fullbooket, og det med god grunn.

Mer service enn rimelig

Oppsøkte legeseteret utenfor åpningstid, skulle sjekke om det var åpent. Det var stengt, men jeg ringte på for eventuelt å treffe noe og få råd. Det gikk veldig greit, jeg fikk både undersøkelse og medisin. Hvilken service, men dette er noe vi ikke skal utnytte. Tusen takk til flere på Lillekollen, der er det kjempeservice og leger som tar seg til tid å spørre og forklare. Veldig bra!