Jai Paul Singh Dhillon

Grev Wedel Legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jai Paul Singh Dhillon er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Jai Paul Singh Dhillon

Trygg og kunnskapsrik

Den beste fastlegen! Han innehar så mye menneskelighet og så utrolig mye kunnskap! Han er en lege som gjør det en lege skal gjøre; nemlig å få pasienten til å føle seg hørt og sett, i tillegg til å denne kunnskapen jeg nevner over. Man kan alltid føle seg sikker på at han kan yrket sitt til fingerspissen! I tillegg bruker han tid på pasienten, og kommer med mange gode råd i forhold til alt man lurer på. Anbefales på det sterkeste!

Faktisk en av de bedre legene jeg har hatt.ble godt mottatt og fikk god tillit til ham..kan trygt anbefale ham

Følte jeg ble tatt på alvor av denne legen ..fikk tillit til ham ganske fort..tok seg tid til å forklare alt for meg .så han kan jeg anbefale på det varmeste

Trygg, pålitelig, best

En fantastisk lege, profesjonell, svarer på det du trenger og følger opp det du måtte lure på. Min aller beste fastlege noensinne

Alltid positivt mottatt

Behagelig og høflig vesen.
Effektiv, men bruker den tiden som behøves.
Alltid møtt med respekt.
Tilgjengelig på moderne kontaktflater.

Skuffet!

Om du har et kompleks sykdomsbilde å han ikke vet hva det er, så er han absolutt ikke en lege du bør velge. Ikke flink til å sende deg videre til utredninger å tåler dårlig innvendinger kan det virke som, å at han er den som vet best.