Irfan Hadri

Tlf: 33 78 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Hadri er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Irfan Hadri

Kvalitet og nøyaktighet!

Besøkte dr. Hadri i dag. Har vært veldig nervøs og stressa i lang periode! Han lyttet og sjekket meg grundig! En empatisk og flott herremann, føler meg 10kg letter og strålende fornøyd!

Lite imøtekommende

Når man venter sitt første barn og starter med første kontrolltime, men blir møtt av en lege som helst så at du ikke kom!
Hvor legen uttaler, "ikke kom til meg, jeg har aldri vært gravid før, ring heller moren din og kontakt jordmor på helsestasjonen". Legen fikk også spørsmål om risikoen ved trening og graviditet. Hvor svaret var lite oppmuntrende, "den lille f...n var så liten, at trening gjorde ingen skade". Merkelig oppførsel av en man skal opparbeide et tillitsforhold til.

Noe av det værste jeg har vært borti på mine 30år

En lege som starter å diskutere med deg høylytt, og som ender opp med å gå ut av rommet i sinnet og smelle igjenn døra bak seg - foran pasienten. Hvem i alle dager opptrer slik? Tydelig at sinnemestring ikke var en del av turnusen. Glad jeg ikke valgte han som min egen fastlege.

Faglig dyktig, flink lege

Familiens fastlege i nesten to år. Faglig flink, lytter, og kommer med gode råd og utredning/behandlingsforslag. Absolutt å anbefales!

Ikke så god på psykisk helse

Kommer for å få hjelp og råd til psykiske problemer, men ble ikke trodd på, og han maste hele tiden på at han ikke hadde tid til å høre på. Ble ganske mye dårligere etter en samtale med ham. Virker som han trodde jeg løy.

Faglig dyktig.

Flott lege, faglig dyktig og ser pasientene. Super fornøyd med legen, men dessverre alt for sur kontoradresse samt vanskelig å få time med sykdom/ferie.

Alltid god tid. Proff. Faglig fantastisk

Vært fastlegen min i litt over 1 år. Har vært hos han i forbindelse med en kronisk sykdom. Alltid like imøtekommende og faglig kompetent. En lege som lytter og forstår. Anbefales på sterkeste.

Veldig fornøyd

En lege som hører etter hva jeg sier og tar meg på alvor. Følger opp grundig. Er alltid imøtekommende og hyggelig.

Den beste legen jeg har hatt.

Var skeptisk til ny lege igjen men du verden for en flott mann. Han er en god lytter å veldig forståelsesfull. Sender deg vidre om nødvendig. Har bare positivt å si om han å anbefaler han på det varmeste. Lett å få kontakt med legekontoret. Fint at en kan benytte sms å e-post for legetime og resept :-)

Den beste legen i Svelvik

Han er flink til å høre, følge opp og føles at du blir tatt på alvor. Rask til å sende deg videre om det trengs. Rett og slett en lege som bryr seg!

Trivelig mann med glimt i øyet

og dyktig faglig sett som lege. Imøtekommende og forståelsesfull. Kan anbefales på det varmeste. Håper inderlig vi får beholde han her i "vor smule by".

Nøye

Fikk ny fastlege automatisk da den forrige sluttet.
Veldig hyggelig, hadde lest seg opp på journalen min og tar meg seriøst.
Var bekymret for at jeg måtte ut og lete etter en ny fastlege, men beholder Hadri.