Irfan Hadri

Tlf: 33 78 40 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Hadri er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Irfan Hadri

Arrogant og nedlatende

Jeg hadde en smertefull prolaps i ryggen, hadde vært sengeliggende i flere uker og ringte dit siden fastlegen min hadde fri. Jeg fikk ikke komme dit for han hadde ikke tid. Jeg ble nødt til å ringe ambulanse etter at muskelkramper og smerter økte og problemer med vannlating oppsto. Legen måtte da gå ut i ambulansen og godkjenne at jeg fikk dra til sykehuset. Han viste ingen empati og var hånlig. Han sa at tissingen ikke var noe problem for "når det er fullt renner det ut". Jeg måtte ligge med kateter et døgn på sykehuset. Jeg følte meg avvist og latterliggjort i en sårbar og smertefull situasjonen.

Kvalitet og nøyaktighet!

Besøkte dr. Hadri i dag. Har vært veldig nervøs og stressa i lang periode! Han lyttet og sjekket meg grundig! En empatisk og flott herremann, føler meg 10kg letter og strålende fornøyd!

Lite imøtekommende

Når man venter sitt første barn og starter med første kontrolltime, men blir møtt av en lege som helst så at du ikke kom!
Hvor legen uttaler, "ikke kom til meg, jeg har aldri vært gravid før, ring heller moren din og kontakt jordmor på helsestasjonen". Legen fikk også spørsmål om risikoen ved trening og graviditet. Hvor svaret var lite oppmuntrende, "den lille f...n var så liten, at trening gjorde ingen skade". Merkelig oppførsel av en man skal opparbeide et tillitsforhold til.

Noe av det værste jeg har vært borti på mine 30år

En lege som starter å diskutere med deg høylytt, og som ender opp med å gå ut av rommet i sinnet og smelle igjenn døra bak seg - foran pasienten. Hvem i alle dager opptrer slik? Tydelig at sinnemestring ikke var en del av turnusen. Glad jeg ikke valgte han som min egen fastlege.

Faglig dyktig, flink lege

Familiens fastlege i nesten to år. Faglig flink, lytter, og kommer med gode råd og utredning/behandlingsforslag. Absolutt å anbefales!