Irfan Hadri

Storgaten 69A 3060 Svelvik
Irfan Hadri er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Irfan Hadri

Kvalitet og nøyaktighet!

Besøkte dr. Hadri i dag. Har vært veldig nervøs og stressa i lang periode! Han lyttet og sjekket meg grundig! En empatisk og flott herremann, føler meg 10kg letter og strålende fornøyd!

Lite imøtekommende

Når man venter sitt første barn og starter med første kontrolltime, men blir møtt av en lege som helst så at du ikke kom!
Hvor legen uttaler, "ikke kom til meg, jeg har aldri vært gravid før, ring heller moren din og kontakt jordmor på helsestasjonen". Legen fikk også spørsmål om risikoen ved trening og graviditet. Hvor svaret var lite oppmuntrende, "den lille f...n var så liten, at trening gjorde ingen skade". Merkelig oppførsel av en man skal opparbeide et tillitsforhold til.

Noe av det værste jeg har vært borti på mine 30år

En lege som starter å diskutere med deg høylytt, og som ender opp med å gå ut av rommet i sinnet og smelle igjenn døra bak seg - foran pasienten. Hvem i alle dager opptrer slik? Tydelig at sinnemestring ikke var en del av turnusen. Glad jeg ikke valgte han som min egen fastlege.

Faglig dyktig, flink lege

Familiens fastlege i nesten to år. Faglig flink, lytter, og kommer med gode råd og utredning/behandlingsforslag. Absolutt å anbefales!

Ikke så god på psykisk helse

Kommer for å få hjelp og råd til psykiske problemer, men ble ikke trodd på, og han maste hele tiden på at han ikke hadde tid til å høre på. Ble ganske mye dårligere etter en samtale med ham. Virker som han trodde jeg løy.