Berg Legekontor DA

Telefonnummer22 58 19 8522 58 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pastor Fangens vei 26 0877 Oslo

Siste vurderinger av Berg Legekontor DA

Beste fastlege noen kan få

Lege: Amal Rosenborg Skrevet

Amal Rosenborg er den beste legen jeg har hatt. Hun er imøtekommende, dyktig og gir trygghet. Hun tok viktige prøver til rett tid og følger opp saker. Hun er i tillegg et sympatisk menneske, en du liker.
Jeg kan ikke tenke meg noen bedre. Jeg må bare takke en lege som utrettelig står på for pasientene.

Kompetent og hyggelig

Lege: Amal Rosenborg Skrevet

Veldig fornøyd med dr. Rosenborg. Kan kanskje fremstå som litt direkte og "rett frem" - men det setter jeg pris på. Samtidig hyggelig, og jeg følte meg i trygge og kompetente hender. Tok alle mine henvendelser seriøst, stilte spørsmål og var interessert. Anbefales

God lytter og rett frem kommunikasjon

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Vi er svært fornøyd med Kristin Formo som fastlege for vår familie. Hun er en god lytter og kommuniserer konstruktivt og rett frem med oss som pasienter. (også til 50 år gammel kvinne med høyere utdannelse:-)). Man føler seg ivaretatt og hørt som pasient (ikke alltid en selvfølge dessverre). I forhold til en del andre legekontor strekker Berg legekontor seg langt for at ventetid for å få time er relativt kort og da er det helt ok at en må vente noe over tiden for sin time i blant.

Styr unna denne legen, arrogant og nedlatende

Lege: Amal Rosenborg Skrevet

Etter lengre tids sykdom tok jeg kontakt med Amal Rosenborg for utredning av mine muskel og skjelettplager, slik at jeg endelig kan komme ut i jobb igjen. Hun følger meg dessverre ikke opp, og har liten vilje og evne til å bruke det norske språket skriftlig på en
selvstendig måte ovenfor spesialisthelsetjenesten og nav. Hun er særdeles påståelig og arrogant, lytter ikke og tar litt for raske konklusjoner. Siden jeg har flere onter, må jeg betale legetime for hver plage. Av b.l.a ryggartritt, artrose, muskelsvakhet, slimposebetennelser og inneklemmingssyndromer m.m , av dette får jeg fysioterapi for der jeg har "aller mest" vondt, nemmelig knær, resten er jeg nødt til å gå med ubehandlet og lide i stillhet, selv om plagene er dokumentert. Har måtte betale for dyre privatleger, og levere epikriser fra andre behandlere og legevakt for å føre "bevis". Jeg kvier meg til hver legetime, som resulterer i endeløs fortvilelse, sorg, smerter og gråt for ikke nå frem til henne med mine plager. Jeg går hjem, med uforrettet sak og tom lommebok. Står nå på venteliste til en ny lege.

En god lege som ser hele deg

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Et helhetlig syn på helsen din er nok nødvendig for en lege, og det er absolutt et inntrykk jeg sitter igjen etter kartlegging og behandlingsforslag fra legen.

Opplever at legen har god kunnskap og oversikt, er dog litt streng, men at det stilles krav til pasienten er uansett et pluss.

Jeg synes legen er faglig dyktig, er god på å forklare "medisin" på en begripelig måte, gir god oppfølging og er nøye.

Legen har fravær av gamle holdninger til mange helserelaterte problemstillinger, og møter deg som et menneske med både en psykisk og fysisk helse (det har vi alle, tross alt!). Du møter forståelse, men også klare tilbakemeldinger. Denne legen vil ha deg på beina, og du blir ansvarliggjort. Bra!

Som i helsevesenet generelt, merkes det at også her er det travle dager for personalet, men har du et helseproblem som krever tid, da er min erfaring at du får tid.

Kommer relativt raskt gjennom på telefon, sjeldent at du merker at legesekretærene er tydelig stresset i den grad at du føler deg til bry (det er en erfaring jeg har hatt fra et tidligere legekontor). Når du ringer/møter på legekontoret er man ofte ganske sårbar, og det å bli møtt på en grei måte kjennes godt. Disse damene på "forværelset" fortjener skryt for å være profesjonelle og hyggelige.

På dette legesenteret føler jeg meg trygg på at min helse blir ivaretatt. Snart ses vi ikke igjen på lenge, håper jeg. Jeg går til lege for å bli bedre, så... :)

Hilsen en pasient i bedring