Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Ubehagelig

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men han var sommervikar.

Hilste ikke på meg da jeg kom inn, lot døren stå åpen og var veldig direkte. Virket irritert på meg og stilte spørsmål på en hard måte om igjen flere ganger om jeg ikke svarte med en gang og trengte betenkningstid. Var i en veldig sårbar posisjon og følte meg ikke møtt på noe som helst måte. Psyken til folk burde også ivaretas hos leger, og de har et ansvar om å få pasienter til å føle seg komfortable og ivaretatt. Jeg føler ikke at jeg ble tatt seriøst.

Useriøs

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Er tilsynelatende en imøtekommende fastlege. Men har en rekke ganger vist manglende evne (eller vilje?) til å følge opp. Han skrev en (for meg viktig) henvisning til en spesialist. Den inneholdt en rekke irrelevante opplysninger (som han var helt enig i da jeg påpekte det), og samtidig ble ikke de viktige opplysningene tatt med. Dette er langt unna hva man må kunne forvente av en god fastlege.

Dyktig Lege til å stole på.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Dr Hadri er en utrolig dyktig lege, med høy kompetanse, moral og evne til å se mennesker for hvem de er. Med ærlighet og god kunnskap har han bestandig gitt meg den beste helsehjelpen.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Kan fremstå hard og bastant, men er virkelig en av de beste legene jeg har hatt. Veldig flink til å henvise videre til spesialister for best mulig behandling. I tillegg lytter han. Etter 10 år med ukjent diagnose fikk Hadri endelig satt den. Virkelig stor hjelp. Mistet han dessverre da han byttet kontor, men jeg tror jeg ønsker å pendle for å beholde han.

Utrivelig og useriøs

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg fikk denne legen automatisk som fastlege da den forrige sluttet. Jeg gikk til ham 1 gang. Jeg vet ikke hva han hadde for grunn å le av meg når jeg fortalte om problemet mitt. Men jeg anser det for å være frekt og ikke en god måte å skape tillit. Han gjorde narr av måten jeg uttrykte meg på og lo samtidig som han markerte hvordan han skrev ned eksakt det jeg sa. Han prøvde ikke å gjøre situasjonen bedre. Jeg måtte jo forstå at han måtte henvise meg videre og at han i hvert fall ikke kan undersøke meg. Jo, men det var derfor jeg kom. En så utrivelig og useriøs fastlege har jeg ikke noe bruk for. Jeg skiftet til en fastlege med kvaliteter jeg ikke fant hos Irfan Hadri.