Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av Berg Legekontor DA

Kjempeflink fastlege!

Lege: Irfan Hadri Skrevet

En empatisk, hyggelig og dyktig fastlege. Kan anbefales på det varmeste! Tar seg god tid og er flink til å følge opp.

Veldig imøtekommende og hyggelig

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Møtte Irfan for første gang i dag da han har tatt over for min fastlege på Berg Legesenter. Fikk veldig godt inntrykk med en gang, god med både sønnen min på 5 år og mor. Han er positiv, lytter, prater, undersøker og gjør tiltak. Vi fortsetter gjerne hos Irfan etter dette!

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Han virkelig hører og ser deg. Gjør alt han kan for å hjelpe. Usedvanlig hyggelig lege. Han er flink til å sende deg videre når det er behov for det. Prøver på alle måter å løse problemet du har. For meg er han den beste fastlegen jeg har hatt.

Fantastisk

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Er 52 år, og hatt en del fastleger opp igjennom. Irfan er den beste av dem alle. Føler å bli tatt på alvor, kan prate med ham om alt. Også private ting.
Går alltid ut fra ham med et smil. Legeskrekken er kurert😊

Google hjelper meg mer

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg oppfatter denne legen som svært uinteressert i å høre på hva jeg har og si. Jeg får en følelse at han vil jeg skal bli fort ferdig og komme meg ut.
Han er ikke uhøfflig, men virker uinteressert i å hjelpe, jeg får ikke den hjelpen jeg trenger og kunnskapsnivået til legen virker generelt svært dårlig.