Elisabeth Sterri Fjell

Autorisasjon (2013)

Frekhaug Legesenter Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ...
Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug
Elisabeth Sterri Fjell er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Elisabeth Sterri Fjell

Ikke imøtekommende, ubehagelig

Har ikke møtt Sterri selv, men var hos hennes mannlige vikar. Det var en ubehagelig opplevelse, følte ikke jeg ble sett for mine utfordringer og jeg opplevde at han visste bedre og kjente kroppen min mer enn meg. Ingen øyenkontakt eller interesse/ivaretakelse. Jeg måtte overtale han for å undersøke meg for noen av plagene mine. Ble latterliggjort da jeg fortalte om tidligere undersøkelser fra et annet legekontor. Gikk derfra i sinne og med tårer i øyene. Ikke interessert i å komme tilbake til han.
Resepsjonen kan bli bedre, ubehagelig å dele sensitiv informasjon i luken når det sitter pasienter rett ved siden av.

Om hennes vikar Tayab N H Essajee

Legen hadde først glemt meg så jeg ble sittende i over en time på venterommet og fikk ingen unnskyldning eller noe for dette når jeg endelig kom til. Han så ikke på meg når jeg la fram min situasjon, som gjør meg svært sårbar, og han gjorde absolutt ingenting for å trygge meg på at jeg nå ble hørt. Jeg satt tilslutt å strigråt og enda leet han ikke på seg, ingen trøstende ord, ingen kleenex.. Opplevde han som kverulerende og ikke spesielt mottagelig for at pasienten selv prøver å komme med informasjon. Trenger oppfriskning i kommunikasjon og dialog med pasienter.

Flink lege

Syns Elisabeth er dyktig, hun er forståelsesfull og virker genuint interessert i å finne ut hva som er gale når man er hos henne.
Hennes vikar er jeg også veldig fornøyd med, han er effektiv og opptatt av pasientens beste.

Ikke å anbefale

Ikke en lege jeg skal betro meg til en gang til! Hadde en lei konflikt på jobb,og fikk et psykisk sammenbrudd.
Etter en hastetime hos en annen lege, kom eg til Elisabeth 2 dager etter.
Satt å gråt,ukontrollert pust og holdt på å svime av av angst. Spurte om jeg fikk noe for angsten når den var som værst, det fikk jeg ikke. Fikk beskjed om å ringe LO, og ville gi meg hastetime til psykolog for å takle angsten. Fikk sykemelding i 3 dager.
Følte meg veldig sviktet,etter denne timen gikk jeg rett hjem å byttet fastlege.
Anbefaler henne å finne seg en annen jobb!

ikke anbefalt

Finnes ikke interessert i sine pasienter, Pasientene må selv foreslå løsning på problem. Kommer ikke med tanker eller ideer til alternativer man kan forsøke. Har aldri kunnskap om tidligere medisinsk historikk, selv om man går der jevnlig og alt står på PC. Man må hele tiden referere til hva man har prøvd. Hun ser på deg som om det er første gang du er der, hver gang. Anbefales IKKE