Elisabeth Sterri Fjell

Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Elisabeth Sterri Fjell er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Sterri Fjell

Ikke å anbefale

Ikke en lege jeg skal betro meg til en gang til! Hadde en lei konflikt på jobb,og fikk et psykisk sammenbrudd.
Etter en hastetime hos en annen lege, kom eg til Elisabeth 2 dager etter.
Satt å gråt,ukontrollert pust og holdt på å svime av av angst. Spurte om jeg fikk noe for angsten når den var som værst, det fikk jeg ikke. Fikk beskjed om å ringe LO, og ville gi meg hastetime til psykolog for å takle angsten. Fikk sykemelding i 3 dager.
Følte meg veldig sviktet,etter denne timen gikk jeg rett hjem å byttet fastlege.
Anbefaler henne å finne seg en annen jobb!

ikke anbefalt

Finnes ikke interessert i sine pasienter, Pasientene må selv foreslå løsning på problem. Kommer ikke med tanker eller ideer til alternativer man kan forsøke. Har aldri kunnskap om tidligere medisinsk historikk, selv om man går der jevnlig og alt står på PC. Man må hele tiden referere til hva man har prøvd. Hun ser på deg som om det er første gang du er der, hver gang. Anbefales IKKE

Forståelsesfull

Har vært til flere leger siste årene, og Sterri er definitivt en av de bedre!
Har opplevd flere arrogante leger, men her fikk jeg den hjelpen jeg trengte, henviste videre osv.
Selve legesenteret har sine utfordringer, vanskelig å komme igjennom på tlf, lytt i resepsjon, og de kunne satt betalingsautomaten en annen plass, altså ikke mitt i venterommet,

Uinteresert

Helt uinteresert i pasienten sine problemer, og følger ikke opp løfter om å ringe tilbake. Burde finne seg en annen job.

Sjelden kombinasjon: Flink med god faglig ballast

Kan for min del anbefale ESF. Flink å multitaske, ordner ting som jeg ikke har opplevd andre steder. Hyggelig å snakke med, kan diskutere sammen for å finne løsninger-bra! Liten/ ingen intellektuell arroganse å spore selv om dama har sekken full av faglig tyngde. Solid.
...bare spørmål om tid før folken oppdager det...sorry fullbooket...!

er ikke flink å lytte

Jeg syns at vikaren hennes var bedre å lytte etter meg og mine problemer en henne. Elisabet bør lære å lytte og ta passienten sin problem alvorlig, spesielt når det gjelder hode smerter og mage. Når hun gjør feil så beklager hun ikke. har vurdert å bytte fastlege, men det er ingen flere kvinnelig lege på flaktveit lege senter. så jeg er lite fornøyd med henne. leger bør undersøke passientene

God kommunikasjon!

Hjelpsom, lytter til pasienten, forståelsesfull. Har hatt mange timer hos henne. Jeg har vært på vegne av meg selv og med barna mine.

ikke fornøyd

Jeg hadde time litt Før kl.11:00. Da klokken nærmet seg 11:40 prøvde jeg å finne ut hva som skjer. Da fikk jeg beskjed at legen var forsinket. Kl. 12:10 kom jeg endelig inn til henne, jeg fikk ingen beklagelse for at det hadde blitt så lang vente tid.
Under timen måtte jeg fortelle om hva som var mine "feil" hun hadde selvfølgelig ikke lest journalen min og viste ingenting om meg. Hun holdt heller ikke øyekontakt med meg da hun snakket Eller når jeg snakket. Følte at jeg rett og slett satt å snakket med en vegg. Det hun ville gjøre var at jeg skulle vente enda lengre for å ta noen tester. Da ble jeg forbanna og ba henne sende meg rett til spesialistene istede For de finner ut av ting og behandler oss brA.
Jeg må si at hele denne opplevelsen gjør at jeg kommer til å bytte lege. Hun var ikke til noe hjelp i det hele tatt annet enn å sende meg videre som jeg da måtte betale om selv.

Dårlig kundebehandling

Hun virker distrè og har ikke oversikten. En må selv huske på å spørre om ting og ha kontrollen. Bruker for mye medisinsk språk og klarer ikke å snakke slik at en forstår. Sender ut brev med prøvesvar uten å forklare noe som helst. I tillegg har hun en vikarlege som jeg opplevde som krass og lite forståelsesfull. Nå har jeg byttet og kommer aldri mer tilbake til Flaktveit legesenter.

Uff..

Hun er meget lite sympatisk, ingen humor, og jeg føler hun ser nedsettende på meg om jeg trenger en sykemelding.. Hun er lite engasjert, og har NULL kompetanse innen kommunikasjon.

Ikke noen god barnelege i allefall

Min sønn fikk tildelt henne da forrige lege sluttet.
Hun er vanskelig å forstå, da hun bruker mange faglige uttrykk og har vanskelig for å "oversette" disse på en måte så vi forstår.
Hun er ikke flink å følge opp problemer eller henvise når nødvendig.
For at vår sønn skulle få hjelp var det helsesøster som måtte trå til å pushe på barneklinikken.
Hun virker veldig uinteressert og klarer ikke kommunisere på ett barns nivå, snakker over hodet på barnet (som er 7 år) og viser han ingen oppmerksomhet. (er jo han som er hos legen, ikke mor/far)

Ellers er det veldig vanskelig å komme gjennom på telefon på dette legekontoret. Om vi har behov for time er det enklere å gå innom å bestille time direkte i luken.
Damene på kontoret burde hatt seg ett smilekurs

Ordentlig og grei

Har bare vært hos henne én gang, men det var helt greit. Jeg fikk hjelp til det jeg trengte, hun var hyggelig og god til å forklare.

Kontoret i seg selv opplever jeg som et større problem. Ekstrem lite tilgjengelige på telefon og fryktelig lytt. Hvordan klarer de å verne om taushetsplikten når alle på venterommet kan høre hva som sies i resepsjonen?

Takk, men nei takk

Famlende, uforberedt, uinteressert og avvisende.
I tillegg måtte jeg etter tre ubrukelige legeerklæringer "diktere" hva det skulle stå for å være gyldig! Sendte to henvendelser på nettsiden, 2 tlf og fremdeles ikke tatt kontakt tilbake. For meg og min datter holdt det med 1 besøk før vi byttet langt vekk.

Ikke fornøyd

jeg ble tildelt denne fastlegen fordi min tidligere fastlege sluttet. For meg fremstår hun som lite forståelsesfull, uinteressert, og negativ.
Jeg kom inn med en problemstilling som ikke ble tatt på alvor. Heldigvis ble jeg senere godt ivaretatt av legene på Haukeland Universitetssykehus.