Elisabeth Sterri Fjell

Ulvedal Torg 5134 Flaktveit
Elisabeth Sterri Fjell er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Sterri Fjell

Ikke å anbefale

Ikke en lege jeg skal betro meg til en gang til! Hadde en lei konflikt på jobb,og fikk et psykisk sammenbrudd.
Etter en hastetime hos en annen lege, kom eg til Elisabeth 2 dager etter.
Satt å gråt,ukontrollert pust og holdt på å svime av av angst. Spurte om jeg fikk noe for angsten når den var som værst, det fikk jeg ikke. Fikk beskjed om å ringe LO, og ville gi meg hastetime til psykolog for å takle angsten. Fikk sykemelding i 3 dager.
Følte meg veldig sviktet,etter denne timen gikk jeg rett hjem å byttet fastlege.
Anbefaler henne å finne seg en annen jobb!

ikke anbefalt

Finnes ikke interessert i sine pasienter, Pasientene må selv foreslå løsning på problem. Kommer ikke med tanker eller ideer til alternativer man kan forsøke. Har aldri kunnskap om tidligere medisinsk historikk, selv om man går der jevnlig og alt står på PC. Man må hele tiden referere til hva man har prøvd. Hun ser på deg som om det er første gang du er der, hver gang. Anbefales IKKE

Forståelsesfull

Har vært til flere leger siste årene, og Sterri er definitivt en av de bedre!
Har opplevd flere arrogante leger, men her fikk jeg den hjelpen jeg trengte, henviste videre osv.
Selve legesenteret har sine utfordringer, vanskelig å komme igjennom på tlf, lytt i resepsjon, og de kunne satt betalingsautomaten en annen plass, altså ikke mitt i venterommet,

Uinteresert

Helt uinteresert i pasienten sine problemer, og følger ikke opp løfter om å ringe tilbake. Burde finne seg en annen job.

Sjelden kombinasjon: Flink med god faglig ballast

Kan for min del anbefale ESF. Flink å multitaske, ordner ting som jeg ikke har opplevd andre steder. Hyggelig å snakke med, kan diskutere sammen for å finne løsninger-bra! Liten/ ingen intellektuell arroganse å spore selv om dama har sekken full av faglig tyngde. Solid.
...bare spørmål om tid før folken oppdager det...sorry fullbooket...!