Elisabeth Sterri Fjell

Flaktveit Legesenter Kvinne, 39 år

Autorisert2013
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 40 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Flaktveit Legesenter

Ulvedal 5 5134 Flaktveit
Elisabeth Sterri Fjell er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Sterri Fjell

ikke anbefalt

Finnes ikke interessert i sine pasienter, Pasientene må selv foreslå løsning på problem. Kommer ikke med tanker eller ideer til alternativer man kan forsøke. Har aldri kunnskap om tidligere medisinsk historikk, selv om man går der jevnlig og alt står på PC. Man må hele tiden referere til hva man har prøvd. Hun ser på deg som om det er første gang du er der, hver gang. Anbefales IKKE

Forståelsesfull

Har vært til flere leger siste årene, og Sterri er definitivt en av de bedre!
Har opplevd flere arrogante leger, men her fikk jeg den hjelpen jeg trengte, henviste videre osv.
Selve legesenteret har sine utfordringer, vanskelig å komme igjennom på tlf, lytt i resepsjon, og de kunne satt betalingsautomaten en annen plass, altså ikke mitt i venterommet,

Uinteresert

Helt uinteresert i pasienten sine problemer, og følger ikke opp løfter om å ringe tilbake. Burde finne seg en annen job.

Sjelden kombinasjon: Flink med god faglig ballast

Kan for min del anbefale ESF. Flink å multitaske, ordner ting som jeg ikke har opplevd andre steder. Hyggelig å snakke med, kan diskutere sammen for å finne løsninger-bra! Liten/ ingen intellektuell arroganse å spore selv om dama har sekken full av faglig tyngde. Solid.
...bare spørmål om tid før folken oppdager det...sorry fullbooket...! ++++++++++++++++++++++++++++

er ikke flink å lytte

Jeg syns at vikaren hennes var bedre å lytte etter meg og mine problemer en henne. Elisabet bør lære å lytte og ta passienten sin problem alvorlig, spesielt når det gjelder hode smerter og mage. Når hun gjør feil så beklager hun ikke. har vurdert å bytte fastlege, men det er ingen flere kvinnelig lege på flaktveit lege senter. så jeg er lite fornøyd med henne. leger bør undersøke passientene