Frekhaug Legesenter

Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnevegen 41B 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av Frekhaug Legesenter

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Astrid Berg Nordrik Skrevet

Astrid B Nordtug er den beste legen jeg har hatt kontakt med etter fastlegeordningen kom. Hun er også fastlege for mine 4 barn.
Tar alt sv hendvendelser 100 prosent seriøst!

LAR PASIENT

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Jeg er Lar pasient. Å att Hun må lese-om Pasienten PÅ Forhand er svært viktig. For jeg får ikke til strekkelig hjelp Har RUS problemer som ikke blir Forstått.

Svært dyktig og omsorgsfull

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Lege som viser god faglig kunnskap, sender videre når han er i tvil. Han er veldig omsorgsfull når ein er i krise. Ein lege som kan anbefales

Smilende men uinteressert og lite empati

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Veldig grei og smilende, men det er det. Føler ikke hun ser ting fra min side. Hun holder samtalen svært kort, og gjør ikke en stor innsats på å gjøre seg forstått. I tillegg prøver hun ikke å utdype noe særlig eller spørre videre da jeg prøver å forklare hvordan jeg har det og hva som er problemet (Noe som gjør det ekstra tungvint) Hun skriver litt på dataen før hun så skifter emne. Hun virker rett og slett litt uinteressert men med et smil om munnen. Føler ikke jeg får mye ut av timene, blir mest venting og se det an.

Er ofte jeg føler hun ikke egentlig vet hva hun snakker om, og at hun burde sendt meg videre til en annen lege eller lese seg godt opp til neste gang.

Veldig tungvindt, blir fort til at jeg lurer på masse ting i etterkant av timen siden hun ikke gjør noen stor innsats på å informere meg om det som er relevant.

Blid og smilende, men det er det!

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Blid smilende lege som tar imot deg, forsetter bare å smile og sender deg på dør med en regning i hånden. Ho tar ikkje pasienten på alvor, ho lytter ikkje eller foreslår blodprøver. Kanskje ho trenger å bli utfordra på legepraksisen, som betyr at vi pasienter må lese oss opp på forskjellige symptomer og sykdomer og pøse dette på ho! Eg har for tiden vert syk i 4 uker, har vert til Henny 2 ganger, og hun bare smiler og ler litt, før ho sender meg heimatt....her blir det bytte av fastlege!