Frekhaug Legesenter

Telefonnummer56 17 11 1056 17 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnevegen 41B 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av Frekhaug Legesenter

Misfornøgd

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Nå har Henny vikar, så jeg må nå forholde meg til en som heter Vigdis. Men jeg opplever dem ganske likt, og med det mener jeg at jeg ikke føler jeg oppnår forståelse fra noen av dem, samtidig som begge virker uinteressert. Jeg prøver å formidle hva som plager meg, og at jeg ikke kan fortsette som dette på lang sikt (langtidssyk), men blir ikke tatt seriøst nok til at det blir satt i gang noe tiltak.

Blir aldri spurt oppfølgingsspørsmål heller, så føles mer som en terapitime. Jeg snakker om problemene mine, hun noterer, og så er vi egentlig ferdige, uten å ha oppnådd noe særlig.

Så her sitter jeg, fortvilet og sliten, og får spørsmål fra folk rundt meg som kjenner situasjonen: "Hva sier legen din da? Hjelper hun deg?" Jeg kan ikke påstå at hun er til stor hjelp.

Holder på å skifte lege nå, men de fleste har jo ventelister, så tar lang tid. Vil ikke skifte til en lege jeg ikke har hørt noe om før.

Skuffet

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Enig med de andre. Hun er helt ok grei. Men jeg sitter igjen med følelsen av at hun har det travelt, er uinteressert, mangler empati, gir lite eller dårlig informasjon osv. Hun er ikke en lege jeg ønsker å bruke mer. Etter timer hos henne er jeg mer forvirret og irritert enn opplyst og beroliget. Sånn skal det ikke være hos legen.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Astrid Berg Nordrik Skrevet

Astrid B Nordtug er den beste legen jeg har hatt kontakt med etter fastlegeordningen kom. Hun er også fastlege for mine 4 barn.
Tar alt sv hendvendelser 100 prosent seriøst!

LAR PASIENT

Lege: Henny Rosså Stokke Skrevet

Jeg er Lar pasient. Å att Hun må lese-om Pasienten PÅ Forhand er svært viktig. For jeg får ikke til strekkelig hjelp Har RUS problemer som ikke blir Forstått.

Svært dyktig og omsorgsfull

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Lege som viser god faglig kunnskap, sender videre når han er i tvil. Han er veldig omsorgsfull når ein er i krise. Ein lege som kan anbefales