Anne Marte Gisnås

Autorisasjon (2010)

Anne Marte Gisnås er en av 6 fastleger i Skaun

Siste vurderinger av Anne Marte Gisnås

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og empatisk.

Den beste legen jeg har hatt. Jeg er en komplisert pasient med lang og omfattende sykdomshistorie med fysiske og psykiske plager, og Anne Marte er den eneste legen som virkelig har sett, hørt og forstått meg som menneske og pasient. Hun er ærlig om sine begrensninger og henviser videre, og er genuint interessert i å høre om mine teorier og erfaringer om mine sykdommer/plager, uten å svare nedlatende med en nedenfra og ned-holdning jeg har blitt møtt med tidligere. Hun vet at ingen kjenner pasientens kropp bedre enn pasienten selv og virker å legge mye vekt på det. Hun har humor, er lett å snakke med, og er også flink med barn.

Dyktig på alle måter

Dyktig både faglig og med mennesker. Lett å prate med og fremstår som omsorgsfull og oppriktig. Henviser gjerne videre hvis hun synes det er nødvendig, noe jeg synes er betryggende.

Super dame!

Beste fastlegen jeg har hatt. Byttet nylig til denne fastlegen. Har godt inntrykk av henne. Hun er interessert, empatisk og flink!

Fantastisk Lege

Bytta til Anne Marte og jaggu er jeg glad for det😀 For ei trivelig dame og så flink. Utrolig at ho har ledige plasser på lista si. Anbefales på det sterkeste.

Glimrende fastlege

Anne Marte er en nydeig fastlege. Tar seg tid til å høre på deg, henviser videre om hun er usikker og informerer om prøvesvar, som nevnt i andre vurderinger. Terningkast ti!