Allan Adrian

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

Ingen på venteliste

Atlas Medisinske Senter Telefonnummer22 47 30 1022 47 30 ...
v/Atlas Medisinske Senter Dronningens gate 40 0154 Oslo
Allan Adrian er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Total mangel på empati og interesse

Jeg har hatt fem samtaler med Allan Adrian, og gjengangeren er at han viser null interesse i meg og min helse. Jeg håper andre har bedre erfaring med han enn meg, for dette har vært ubehagelig og veldig kjedelig som rådvill ung mann som opplever at jeg ikke får noe hjelp eller råd om hvordan jeg kan bli frisk. Et eksempel på hans manglende interesse er at han såvidt ser på meg under konsultasjonen og i stedet for å si at "nå er timen over", så sitter han bare å trykker på pcen til jeg spør om timen er ferdig og om jeg skal gå. Jeg skriver ytterst skjelden noe form for review, men valg av fastlege kan være avgjørende for folks helse, så jeg råder folk om å unngå denne legen om mulig.

Ubehagelig opplevelse

Jeg besøkte legen et par ganger i fjor og hadde ikke god opplevelse.
Legen virker usikker og ikke behagelig å snakke med. Ble henvist videre uten noen spørsmål

Aldri tilgjengelig og ikke empatisk lege

Jeg har hatt Alban som fast lege siden 2018 og har ikke vært fornøyd siden dag 1. Var mere fornøyd med vikaren han hadde da jeg startet å gå der. Han ville ikke undersøke eller røre min datter som da var 2 år den ene gangen siden hun hostet (dette før korona). Føler meg alltid til bry når jeg sitter hos han, og blir ikke hørt. Det er vanskelig å få tak i han og han er alltid borte. Nå ser jeg at han er på ferie og det legesenteret som skal ta over pasientene hans svarer ikke på tlf. Nå må jeg igjen (som alltid) sitte i flere timer på legevakten med en 4 åring som har feber fordi min fast lege ikke er tilgjengelig. Helt latterlig!!!

Vanskelig å få svar fra

Han tok ferie frem til April og svarer ikke på mine henvendelser. Ber meg om å kontakte andre for å ordne videre forlengelse av sykemelding. Også henviste han meg til Jordal legekontor, de daterer ikke sykemelding tilbake i tid og tar kun akutte henvendelser, slik at man får ikke noen hjelp. Han bad meg bestille time i april for hjelp. Altså 2 måneder til. Han virker kald og ikke så forståelses full.

Henviser deg til private klinikker

Han er lite tilstede i timene. Og henviser deg ofte til private klinikker der du ikke trenger henvisning.