Stefan Martens

Tlf: 33 48 57 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stefan Martens er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Stefan Martens

Den beste legen!

Jeg har hatt seks fastleger i Vestfold og Dr. Martens har vært redningen min.

Mer fantastisk, hyggelig, oppegående og forståelsesfull lege skal man leite lenge etter.

Omsorgsfull og dyktig

Viser omsorg, er vennlig og rolig i tillegg til å være faglig dyktig. Henviser til spesialister eller tar en telefon om han er usikker. Syns det er fint at han også kan tenke litt utenfor boksen.

Beste legen!

Han er menneskelig og genuin. Han følger opp og viser omsorg. Tar deg på alvor! Anbefales 100%.
Han er behagelig ,rolig, lyttende og viser interesse for pasientene sine.

Fantastisk :)

Den beste legen. Lytter og er der for deg. Har tid til deg og får deg til å føle deg velkommen. Flink og behagelig lege. Ingenting er flaut der. Han tar vare på deg.
Anbefaler han på det sterkeste!

Passer meg bra

En allsidig almenpraktiker som tar sine pasienter på alvor. Er både god i vanlig medisin, og naturmedisin, godt utdannet, UTEN å blande kortene, men er på tilbudsida. Veldig obs på interaksjon mellom legemidler. Kanskje for snill?

Ikke bra.

Hører lite etter og virker som han har bestemt seg for hva som er galt/ i orden før man har fått satt seg og sagt et ord. Muligens blir diagnoser stilt før man ankommer, fordi man må forklare seg i det vide og det brede til resepsjonistene.

Blid, høflig og lyttende

Har hatt han som lege i flere år nå. Vært innom for plager av forskjellig art. Det som har vært usikkert/alvorlig har han tatt tak i og sendt meg videre med med en gang, andre ting forklart og beroliget. Ofte hjelper det å bare ha noen å snakke med også. Synes han er en klok og flink lege.

En helhetlig og fullstendig lege av ypperste kvalitet!

Martens opplever jeg som ydmyk, mennesklig og genuint tilstede, bestemt og rettferdig. Baserer seg mye på samtalen som terapeutisk verktøy, og er man ikke tilgjengelig for det, vil man nok føle man ikke "får det som man vil". Da kan man heller ikke nyttiggjøre seg av denne mannens helhetlige tilnærming.
Jeg opplever han som sterk teoretisk, og deler aldri sin innsikt eller entusiasme for homeopati eller egne intuitive evner. Fintfølende og har gode pasientgrenser som I seg selv er helsefremmende I sykdomsbilder med sammensatte utfordringer. Han har også et fantastisk personalet rundt seg, og er sjelden mer forsinket enn man må påregne!

Svært godt fornøyd.

Skiftet til Stefan Martens som fastlege etter å ha hatt en ubrukbar fastlege i min hjemkommune. Er på alle måter fornøyd, han har solid bakgrunn, og er flink til å lytte.

Et helt forferdelig møte med en lege

Denne mannen bør ikke kalles lege engang, "naturterapeut" er en bedre beskrivelse da han tydeligvis ikke har noen tro på legemedisinen. Jeg forventet å bli lyttet til siden han sies å være intuitiv, men han bare overkjørte meg med sitt. Han gadd ikke undersøke meg til tross for at jeg hadde hatt kronisk hoste og følt meg meget alvorlig syk i 3 måneder. Jeg fikk beskjed om å bare akseptere at jeg var syk for da kom jeg til å bli frisk! Lang ventetid på time også, 4 uker hver gang. Jeg ble nektet adekvate medisiner jeg normalt bruker fra før av og ble bare overlatt til meg selv med beskjed om å komme tilbake om 4 uker. Jeg hadde allerede ventet 4 uker på den timen og så hadde han ikke tid til å undersøke meg. Helt uakseptabelt.

God lege.

Kunnskapsrik og fleksibel. Holder godt tiden som er avtalt, og gir gode råd. Lyttende.

Velg heller en annen...

Vi var ikke så fornøyde med han som de andre. Han er alltid seint med minimum 20 minutter. Han bruker god tid men sjelden fikk vi riktig behandling. Stort sett han har ikke peiling.
Og er skikkelig irriterende at mann må forklare alle lite detalj til assistentene for å få time hos han. Og det er eksta pinlig når må forlkares alt på stedet, siden alle hører på venterommet om plagene dine.

Den beste legen jeg har hatt

Han har alltid god ( eller gir iværtfall inntrykk av det.
Han "ser " deg
Lytter og er oppmerksom

Empatisk og rolig

Han tar seg den tiden som trengs. Har ingen følelse av at han stresser. Bryr seg oppriktig om meg som pasient. En gang opplevde jeg at han ble like glad for en god nyhet som meg. Synd at jeg skal flytte fra denne legen.

Ikke så lyttende

Ikke så flink til å lytte eller stille spørsmål, virker mer opptatt av å si sin mening uten å undersøke grundig

Fantastisk person

Har ofte fulgt min gamle mor til legen. Fantastisk person. Alltid godt forberedt Alltid god tid og meget høflig. Er han noe forsinket gir han beskjed på en behagelig måte.
Hvis du trenger fastlege og får plass hos Martens er du kjempeheldig!

Alternativ lege

Denne legen er ung og har meninger. Hyggelig, men kan være intens. Kanskje et forsøk for å komme under huden på deg.