Arne Rasmus Finsådal Drabløs

Autorisasjon (2013)

Arne Rasmus Finsådal Drabløs er en av 14 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Arne Rasmus Finsådal Drabløs

Lytta og har tid

Eg har alltid fått god hjelp med Arne Drabløs. Han forklarer på en forståeleg måte og tar tak slik at en blir henvist vidare til riktige undersøkelsar og behandling. Føler meg trygg og får lagt fram alternativ slik at eg kan ta eigne gode val for min situasjon.
Lun personlegheit og god lege-humor.
Anbefala Arne på det vartmaste. Der blir du tatt vare på!

men... Arne; du må vurdere om det er riktig å bruke Melin Collectors til å inndrive betaling. Dei er i overkant kyniske og ivrige til å kreve inn. Vil nesten påstå at dei er useriøse og handlar i strid med det som er god inkassoskikk her i landet. For min del må eg beklage at eg vart 8 dagar for sein å betale. Men purregebyret på 70 kroner som kryssa mi betaling vart brått 437,50 på ein månads tid uten at eg forstod at eg skulda noko....

En unik skatt

Arne Drabløs er ein sjelden og unik lege. Han er kvalifisert på så mange omeråder andre legar ikkje er. Han er eit medmenneske, han er empatisk og utrulig dyktig i faget sitt. Brei kunnskap og forståelse for alt, og ikkje minst psykiske lidelsar. Noko som er ei mangelvare hos dei fleste fastleger. Du føler deg sett, tatt på alvor, ivaretatt og trygg hjå Arne. Du føler deg ikkje til bry, eller at du ikkje er viktig. Eg føler meg velsigna som har han som fastlege. Han har redda fleire liv, i ei breiare forstand en berre fysisk å redde. Eg har hatt mange legar i mitt liv, og når eg fekk Arne snudde det livet mitt trill rundt! Det første han sa til meg var; du har store evner, store ressursar og vi skal klare dette ilag. Hadde ikkje eg hatt Arne Drabløs hadde eg nok ikkje våre her i dag. Takk, Arne. Håper på å aldri miste deg!

Veldig proff

Drabløs er en veldig profesjonell lege. Han har en god medmenneskelig antenna (får barn til å samarbeide, får voksne til å åpne seg). Samtidig er det tydelig at hovedfokuset er på å komme til bunns i det som plager pasienten - han ønsker ikke å kaste bort alt for mye tid på støy.

Glimrande lege

Høyrer på det du fortel, tek spørsmål du har og gir realistiske og gode råd. Drøftar tilvising til spesialist, og argumenterer viss han meiner ei behandling bør prøvast før vidaresending.

fantastisk lege

god å prate med, flink lytter, gode kunnskaper og god empati og forståelse for dine prolem. både fysiske og psykiske.
( vikaren er ikke noe å satse på)