Volda Legesenter

Telefonnummer70 05 89 0070 05 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av Volda Legesenter

Ble ikke tatt på alvor

Lege: Astrid Kiperberg Skrevet

Denne fastlegen har gjentatte ganger ikke tatt meg på alvor når det gjelder mine symptomer. Jeg måtte til slutt bytte fastlege for å bli tatt på alvor. Etter min mening kan denne fastlegen ha nytte av å lytte bedre til pasientene sine, og ikke trekke for raske konklusjoner om at pasienten «overdriver».

Etter min mening er god kommunikasjon med pasienten basert på gjensidig respekt og tillit en svært viktig del av legeyrket for å blant annet kunne ta en god anamnese. En slik god kommunikasjon opplevde jeg altså dessverre ikke hos denne legen, tvert imot følte jeg at hun ikke trodde på symptomene mine tross i hvor godt og ryddig jeg prøvde å forklare det.

Jeg har hatt denne fastlegen i ca 10-15 år. Det skal sies at dette fungerte godt da jeg var frisk og kun trengte små og mer vanlige undersøkelser som å sjekke vitaminstatus og lignende.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Respektfull, kunnskapsrik, varm og trygg. Han vil ditt beste på alle måter. Jeg er rett og slett lei meg for at jeg måtte flytte da jeg mistet han som fastlege.

Trygg og flink lege!

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Beste legen eg har hatt! trygg, flink, og er ho usikker på noko så søkjer ho råd hos andre. Lyttende,omsorgsfull, snill og tek seg god tid !anbefalast på det varmaste 😊

Veldig proff

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Drabløs er en veldig profesjonell lege. Han har en god medmenneskelig antenna (får barn til å samarbeide, får voksne til å åpne seg). Samtidig er det tydelig at hovedfokuset er på å komme til bunns i det som plager pasienten - han ønsker ikke å kaste bort alt for mye tid på støy.

Fantastisk lege!

Lege: Anniken Blix Skrevet

Ein av dei beste legane eg har hatt! Tek seg god tid og veldig flink til å lytte og ta deg på alvor. Forståelsesfull og tek tak i ting med ein gong.