Volda Legesenter

Telefonnummer70 05 89 0070 05 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av Volda Legesenter

Trygg og flink lege!

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Beste legen eg har hatt! trygg, flink, og er ho usikker på noko så søkjer ho råd hos andre. Lyttende,omsorgsfull, snill og tek seg god tid !anbefalast på det varmaste 😊

Veldig proff

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Drabløs er en veldig profesjonell lege. Han har en god medmenneskelig antenna (får barn til å samarbeide, får voksne til å åpne seg). Samtidig er det tydelig at hovedfokuset er på å komme til bunns i det som plager pasienten - han ønsker ikke å kaste bort alt for mye tid på støy.

Fantastisk lege!

Lege: Anniken Blix Skrevet

Ein av dei beste legane eg har hatt! Tek seg god tid og veldig flink til å lytte og ta deg på alvor. Forståelsesfull og tek tak i ting med ein gong.

Ikkje ein positiv opplevelse

Lege: Per Olav Brautaset Skrevet

Var inne hos han ein gong eg ikke rakk å få time hos min eigen fastlege.

Virka uinteressert og såg ikkje på meg før eg byrja å fortelle kvifor eg var der. Når han undersøkte det han skulle men skjønte ikkje kva problemet var, når eg først nemde at eg allereide hadde vore på sjukehuset til utredning tok han seg tid til å sjekke journalen min.

Virka ellers sur og knapp.

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og behagelig

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Tar deg på alvor. Møter deg på en behagelig måte, og særs opptatt av oppfølging. Framstår som trygg og sikker på egen kunnskap. Forklarer alltid egne argumenter.