Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Vikar er ein svært dyktig og engasjert lege

Lege: Jan Egil Romestrand Skrevet

Jens Inguito er ein av dei dyktigaste fastlegane eg har møtt. Han les seg godt opp på sjukdomshistorie, og er ikkje redd for å søke hjelp hos andre der det er behov.

Uinteressert og totalt fraværende

Lege: Silja Osdal Saure Skrevet

Lytter overhodet ikke og viste liten vilje til å sette seg inn i min situasjon. Var frekk og svært avvisende, så kommunikasjonen stoppet fullstendig opp. Hun satt for det meste å leste i jornalen min på dataen. Virket faglig svak og hadde lite kjennskap til psykisk helse.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Er genuint interessert i sine pasienter. Føler meg trygg på at rett behandling blir gitt. En lege som bryr seg og gir seg tid til å lytte. Veldig fornøgd.

Uinteressert

Lege: Silja Osdal Saure Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med henne. Setter seg ikke inn i sykehistorie, og det virker ikke som hun hører etter når jeg forteller heller. Jeg bytter nok fastlege.

En meget faglig sterk og omsorgsfull lege

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Olav Andre er en utrolig flink lege som jeg setter enormt pris på. Han imponerer meg som en sterk fagperson og han imponerer meg som menneske. Han har vært min fastlege en stund og han er alltid positiv og virker genuint opptatt av å gi best mulig behandling til meg. Han henviser fort videre om det trengs og han har ett helhetlig fagperspektiv i behandlingen. Han er også veldig rask med tilbakemeldinger på resepter eller annet på nett.

Hans pasientfokus viser en mann med ett stort hjerte som skaper trygghet, på samme tid som han ikke er redd for å si ifra og diskutere hva han mener i ett tillitsbyggende fokus. Han har god innsikt i min pasienthistorikk og er alltid løsningsorientert.
Jeg skadet meg veldig for noen måneder siden og han har vært og er en god bauta på veien min opp igjen på beina. Takk for at du er min fantastiske lege!