Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av Volda Legesenter

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Olav er en fantastisk lege som virkelig setter seg inn i deg når du trenger helsehjelp. Olav hjalp meg meg med Marfan syndrom, en sykdom som mange andre fastleger ikke fant. Er utrolig takknemlig for Olav og hans innsyn. Han endret livet mitt.

Beste legen !

Lege: Tor Grunde Simonsen Skrevet

Flink og tillitsfull lege som forstår pasientenes behov tar seg god tid å vill alltid sjekke opp om de er noe han er i tvil om . Kjeme aldri til å bytte lege !

Tar pasienten på alvor!

Lege: Anniken Blix Skrevet

Dette er virkelig en god fastlege. Hun tar virkelig pasientene sine på alvor, er flink til å følge opp og alt i alt en lege man virkelig kan stole på!

Tilstedeværende

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Håpløs pasient med altfor lang sykehistorie, og som med størst/minst sannsynlighet betraktes som frisk/tilhelet osv... eller tvert imot? Som pasient føler jeg meg sett, hørt, tatt på alvor, og i det hele tatt betraktet som et fullverdig oppegående menneske til tross for mine tanker/traumer og lidelse.... takk <3

Imøtekomande og interessert.

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Blid, hyggeleg, imøtekomande og oppriktig interessert i deg som pasient. Effektiv, henviser lett vidare dersom det er behov for det, og tek deg på alvor. Aldri vore meir fornøgd med ein lege.