Petter Andreas Høisen

Ørland Legesenter

Brekstad 7130 Brekstad
Petter Andreas Høisen er en av 7 fastleger i Ørland

Siste vurderinger av Petter Andreas Høisen

Veldig grei, forståelsesfull, tar deg på alvor, kunnskapsrik,virker sikker i sin vurdering,flink til å forklare, nr 1😉

Føler meg ivaretatt og forstått. God på kommunikasjon, vært til veldig god hjelp for meg og min familie. Kan være litt vanskelig å få tak i pr telefon, men ellers i henting å utsette på han som lege. Veldig godt fornøyd med det valget😉

Forståelsesfull lege

Tar seg god tid og er fokusert når han lytter til pasienten. God fagkunnskap på mental helse. Villig til å lære av pasienter med stor kunnskap på et spesifikt medisink tema. Redegjør for og forklarer tanken bak medisinske vurderinger. Vennlig og behersket. Strekker seg litt ekstra for pasienter som er ofre for maktmisbruk og feilbehandling videre i helsesystemet. Ganske restriktiv på avhengighetsskapende legemidler, men likevel rettferdig når lidelser "går over stokk og stein". Flink til å "multi-taske", men er noe glemsk.

Utrolig flink lege

Veldig rolig og behersket. Virker som han bryr seg om pasientene sine. Svært effektiv, samtidig som han tar seg tid til spørsmål. Forklarer grundig og godt.

Grei nok.

Kanskje ikke like flink til å gi tilbakemelding i forhold til avvik på prøver etc, men ellers grei nok.