Vikhammer Legekontor DA

Telefonnummer73 97 35 0073 97 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer

Siste vurderinger av Vikhammer Legekontor DA

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Aslak Lenhard Jaryd Johansen Skrevet

En lege som tar seg tid til pasientene. Flink med barn. Rolig og lyttende. Fremstår som kunnskapsrik og nøyaktig. Ser ut til å være oppdatert på ny forskning og nyere medisiner.

Dårligste legen jeg har hatt

Lege: Christine Karlsen Skrevet

Sur, grinete og vanskelig.
Opplevde henne som urimelig og sint.
Hun stilte opp for meg en gang, men hun motarbeidet meg flere ganger.
Når hun glefset til meg en gang jeg var der, ble det spikeren i kista.
Byttet fastlege

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Aslak Lenhard Jaryd Johansen Skrevet

Grei og imøtekommende lege. Jeg ble møtt med forståelse og fikk den hjelpen jeg trengte. Han virker faglig godt oppdatert og tok seg tid til å lytte. Anbefales som fastlege. Jeg ble også godt behandlet i resepsjonen.

Støttende og dyktig

Lege: Aslak Lenhard Jaryd Johansen Skrevet

Må innrømme det var med litt skepsis jeg gikk til legen, da jeg hadde lest noen dårlige anmeldelser her inne. Ble imidlertid meget positivt overrasket! Han møtte meg på utmerket vis og vi fikk kjapt god kontakt. Kan ikke forstå at noen skulle ha noe å utsette her! Har nå vært til flere konsultasjoner og vi har klart å fjerne et par medisiner og helsen har faktisk blitt bedre som et resultat.
Kan ta et noen minutter før man kommer gjennom på telefon, men ellers er jeg topp fornøyd.

Anbefales ikke som fastlege!

Lege: Aslak Lenhard Jaryd Johansen Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli behandlet slik dårlig av noen andre leger. Han var arrogant og hadde en nedlatende tone og holdning.
Han manglet fullstendig den egenskapen om å kunne sette seg inn i det som jeg som pasient tar opp med han. Jeg opplevde å ikke bli trodd.
Jeg anbefaler han ikke som fastlege!