Vikhammer Legekontor DA

Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer

Siste vurderinger av behandlere ved Vikhammer Legekontor DA

Ung lege, ingen tilitt, lytter ikke

Lege: Nina Maria Farstad Langlo Skrevet

Har hatt legen en stund. Dessverre så føler jeg verken tilitt eller at jeg blir tatt på alvor. Lytter ikke å er ganske påståelig.

Blir tatt på alvor!

Lege: Christine Karlsen Skrevet

Aldri vært til en mer kunnskapsrik og faglig dyktig lege. Her blir man tatt på alvor med en gang man kommer inn døra, viser enorm forståelse og omsorg for personen bak sykdommen. Hun tar heller en prøve for mye enn en for lite, henviser videre til andre instanser om det er behov og følger meget godt opp underveis. Føler meg alltid 100% ivaretatt etter et besøk, skulle ønske alle hadde hatt en slik fantastisk lege!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Petter Andreas Høisen Skrevet

Hatt Høisen som fastlege i flere år, han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Kunnskapsrik, forståelsesfull, trygg, rolig, lytter til pasienten og tar seg tid til hver pasient. Sistnevnte gjør at det ofte er mye forsinkelser, men det er glemt når det endelig blir din tur.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Nina Maria Farstad Langlo Skrevet

Nina var den første legen som endelig tok mine helseproblemer på alvor, og som sendte meg til utredning slik at jeg fikk korrekt diagnose og behandling. Hun er snill, omsorgsfull og tålmodig. Tar seg god tid, og er grundig i arbeidet sitt. Spør alltid hva jeg ønsker av henne.

Lege: Christine Karlsen Skrevet

Christine er en empatisk og fantastisk lege som lytter og ser personen fremfor diagnosen, hun har alltid tatt mine innspill og symptomer på alvor, selv om prøvene ikke alltid har gitt klare svar. Har alltid følt meg godt ivaretatt hos henne. Hadde det ikke vært for at jeg har flyttet et stykke unna skulle jeg gjerne ha beholdt henne som fastlege. Kan ikke få anbefalt henne nok!