Vikhammer Legekontor DA

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Vikhammer Legekontor DA

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Petter Andreas Høisen Skrevet

Har hatt Høisen som fastlege i mange år. Veldig fornøyd med måten han møter meg på. Han har mye kunnskap, tar seg god tid, er forståelsesfull og hyggelig😊🙏Han følger opp prøvesvar og resepter.

Verdens fineste fastlege!

Lege: Hanna Salberg Skjærseth Skrevet

Så faglig dyktig, men viktigst av alt er hun et fantastisk flott og empatisk menneske. Anbefales på det varmeste.

Inkompetent og sur

Lege: Ingvild Risan Hole Skrevet

Ufattelig sur lege som ikke har hverken evne eller vilje til å se og lytte til pasienten. Hun har ikke fulgt opp diagnostikk eller historie, og får pasienten til å føle både skyld og skam.
Mest uprofesjonelle legen jeg noensinne har møtt. Følte meg mer syk, spesielt mentalt etter møtene med henne.

Meget misfornøyd

Lege: Ingvild Risan Hole Skrevet

Hun er sur, stresset, tar seg ikke tid til å lytte, tviler på hvert ord som blir sagt og kan ikke svare på noen spørsmål. Jeg har derfor byttet fastlege.

Gode råd fra omsorgsfull lege

Lege: Ingvild Risan Hole Skrevet

Veldig takknemlig for at Ingvild tok seg tid til å gi meg kostholdsråd, selv om det nesten var litt pinlig at jeg i min alder måtte bevisstgjøres på at jeg spiste usunt 😅
Alle fastleger nå til dags har utrolig mye å gjøre, men Ingvild er likevel vennlig og hyggelig. Litt forsinkelser må man regne med, det er ikke verre her enn hos de 3 andre fastlegene jeg har hatt.