Tori Kalleberg Aaker

Autorisasjon (2011)

Tori Kalleberg Aaker er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Tori Kalleberg Aaker

Tar deg seriøst

Har ikke hatt Tori som lege lenge. Men jeg har slitt med en sykdom i 10 år som jeg ikke har fått noe særlig somatisk oppfølging på. Etter en time hos Tori ble jeg undersøkt med en gang Ifa blodtrykk, bmi og blodprøver. I tillegg blir jeg henvist til annen undersøkelse som bentetthetsmåling som er reelt og undersøke ift min sykdom og helse. Dette har tidligere leger ikke gjort og jeg har følt at jeg stanget i veggen.
Lett og snakke med,virker som hun bryr seg om deg. Hun lytter og tar deg på alvor. God opplevelse fra legetime.

Helt elendig

Fikk aldri time hos Tori så kan ikke si noe positivt eller negativt om henne. Legekontoret har utrolig lang ventetid for å få time. Jeg fikk heller ikke time for å ta prøver, da måtte jeg ha lege. Man må ikke ha lege for å ta prøver som angår en sykdom jeg har hatt i 20 år. Helt elendig oppfølging som jeg ikke har opplevd før. Jeg byttet fastlege i år for første gang da jeg flyttet til Moss, største feil jeg har gjort i livet er å velge Kambo legesenter. Byttet lege med en gang, fikk time hos et annet legekontor umiddelbart samt hjelp til det jeg lurte på.

Ps, ellers er jeg veldig positiv med god tålmodighet...

Kunnskapsrik grundig og har en genuin interesse for sine pasienters vellvære

Jeg har hatt Tori Aker som fastlege i åver ett år nå. Har ofte vært hos henne pga en ryggskade jeg fikk i forbindelse med jobb.. Tori er en god lege som lytter, undersøker grundig og yter service. Hun er alltid blid og meget kunnskapsrik i medisin. Kan ikke skjønne disse andre omtalene av hun ikke lytter på pasient osv.. hadde man visst hva som feilte en hadde man ikke trengt lege, hun gjør de nødvendige testene for og finne ut hva som feiler deg og ikke gjetter som det virker som noen ønsker mer.. Tipp topp tommel opp for Tori

En meget dyktig og profesjonell fastlege

Tori er en dyktig og imøtekommende ung lege som har gitt meg mye hjelp de siste årene i forbindelse med hjertesykdom og diabetes. Hun har fått meg på rett kjøl igjen. Hun er dyktig til å lytte og å følge opp og gir seg ikke før hun oppnår målet for pasienten. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått fra Tori. Kan anbefale henne på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Hun tar seg alltid god tid, lytter og er rask til å sende deg videre om det er nødvendig. En gang måtte jeg bruke en time jeg hadde på noe akutt, hun tok seg likevel tid til det jeg egentlig hadde bestilt timen til.