Kambo legesenter

Telefonnummer69 27 61 3169 27 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av Kambo legesenter

Kunskapsrik

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Lett og prate med, kunskaprik og en dame som ser deg som person :) har ikke angret noe på at jeg byttet til henne.
kan anbefales på det sterkeste

Empatisk, lyttende, dyktig

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Nina Fossum Lyngstad er en fantastisk person. Du føler hun er der for deg. Hun er lyttende og veldig kunnskapsrik og ikke minst tydelig inerressert i sitt yrke.

utrolig flott lege

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Yadgar er en utrolig dyktige og flott lege. Jeg har Vært hos mange leger men ingen er så flott som det yadgar er. Han kan du snakke med om alt. Så bedre lege tror jeg ikke det finnes.

Føler ikke ordentlig kontakt

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

Jeg føler at det har vært veldig vanskelig å kommunisere med denne fastlegen. Det har vært mye frem og tilbake der vi ikke har forstått hverandre, og mange besøk der jeg har fortalt om ting jeg trenger hjelp med, men ikke fått den hjelpen jeg trenger.

Legen kunne også blitt bedre på volum, ettersom at han har en tendens til å snakke lavt og mumle. Dette er en kombinasjon som noen ganger gjør det vanskelig å forstå hva han formidler.

Samt har jeg blitt tildelt en resept jeg er allergisk på, etter å ha fortalt at jeg var allergisk mot tablettene under en måned før.

For ikke å nevne at hver time skjer som regel 45 min - 1 time etter avtalt tid, som skaper mye venting og kø.

Jeg har fått hjelp av denne fastlegen, men det har vært i sammenheng med mange nedturer.

Hun ser og hører på deg

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Nydelig lege som ser personen bak smil og masker og hun virkelig lytter på det du har å si.
Ikke ofte jeg har møtt en slik fastlege og anbefaler Nina.