Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Flinkeste fastlegen jeg har vært hos

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Gått til Nina i noen år nå og synes hun er ekstremt flink. Ho kan mye og tar deg på alvor. Er det noe hun ikke kan så mye om så sender hun deg videre uten å nøle. Veldig flink til å se pasienten som et menneske og ikke kun et tall i køen. Tar seg alltid tid til alt du har på hjertet. Setter seg godt inn i journalen din før du kommer.

profesjonell som lege og kulturell som person

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Takk og jeg bekrefter mange år med god medisinsk behandling gitt av Tori Aaker , og det som er så viktig – det sparer ikke på nødvendige laboratorietester. [Navn fjernet av moderator]

Uhøflig lege

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Hjelper ikke mennesker
ikke hyggelig person og dårlig service!! Var dårlig , hadde depresjon og han ville ikke hjelpe meg!

Fantastisk, kunnskapsrik og menneskelig!

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Meget fornøyd med legen! Føler at han alltid har tid, har mye kunnskap og erfaring. Opplever at han er presis når jeg har time og henviser videre når det trengs. Han forstår pasienten og føler at jeg alltid får hjelp. Han er flink til å gi tilbakemeldinger etterpå om det er noe. Anbefaler han på det varmeste! Stor respekt for ham!!!

Mye ekte omsorg

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Nina er dyktig, tålmodige, åpen, omsorgsful, forståelsesful men tydelig. Hun tar seg god tid, ser på deg og lytter. Veldig takknemlig at vi har fått henne som fastlege.