Kambo legesenter

Telefonnummer69 27 61 3169 27 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av Kambo legesenter

Hun ser og hører på deg

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Nydelig lege som ser personen bak smil og masker og hun virkelig lytter på det du har å si.
Ikke ofte jeg har møtt en slik fastlege og anbefaler Nina.

Helt elendig

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Fikk aldri time hos Tori så kan ikke si noe positivt eller negativt om henne. Legekontoret har utrolig lang ventetid for å få time. Jeg fikk heller ikke time for å ta prøver, da måtte jeg ha lege. Man må ikke ha lege for å ta prøver som angår en sykdom jeg har hatt i 20 år. Helt elendig oppfølging som jeg ikke har opplevd før. Jeg byttet fastlege i år for første gang da jeg flyttet til Moss, største feil jeg har gjort i livet er å velge Kambo legesenter. Byttet lege med en gang, fikk time hos et annet legekontor umiddelbart samt hjelp til det jeg lurte på.

Ps, ellers er jeg veldig positiv med god tålmodighet...

Ok lege. Har tid til pasienten!

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

Men å betale 85 kr. for et ark med blodprøvesvar, er en høy kilopris for papir!
At prisen er 85 kr. for journal er forståelig. (Flere ark).

Sekretærene sier at min forrige lege (som ha flyttet), bestemte prisen!
Men jeg klagde først til han og han mente de i luka hadde misforstått!
De vil kanskje ikke at vi pasienter skal ha dette arket?

Den forrige leger jobber ikke der mer, men han har jo bestemt........ Latterlig!

Fantastisk lege!

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Trivelig, sympatisk, virker godt oppdatert og har evnen til å si ifra når hu trenger mer tid for å sette seg inn i en pasient (og da sette opp ny time). Hører på pasienten, og "ser" individet, ikke bare samlebånd. Har kun positive ting å si her! :)

Leser ikke journal, og kjenner meg ikke igjen.

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Har vært hos Ali flere ganger, det siste halve året. Men ingen av gangene, har han lest journalen min, hverken før eller under timen. Å som uføretrygdet, er det viktig for meg, at min fastlege setter seg inn i min sykehistorie. Noe jeg ikke opplever hos han.
Videre kjenner han meg heller ikke igjen. Selv etter 3 timer på 4 måneder. Han har heller ikke sendt henvisning, som avtalt under timen. Så jeg er veldig skuffet, å har nå byttet fastlege.