Kambo legesenter

Tlf: 69 27 61 31 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kambo legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Trivelig, sympatisk, virker godt oppdatert og har evnen til å si ifra når hu trenger mer tid for å sette seg inn i en pasient (og da sette opp ny time). Hører på pasienten, og "ser" individet, ikke bare samlebånd. Har kun positive ting å si her! :)

Leser ikke journal, og kjenner meg ikke igjen.

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Har vært hos Ali flere ganger, det siste halve året. Men ingen av gangene, har han lest journalen min, hverken før eller under timen. Å som uføretrygdet, er det viktig for meg, at min fastlege setter seg inn i min sykehistorie. Noe jeg ikke opplever hos han.
Videre kjenner han meg heller ikke igjen. Selv etter 3 timer på 4 måneder. Han har heller ikke sendt henvisning, som avtalt under timen. Så jeg er veldig skuffet, å har nå byttet fastlege.

Grundig og interessert

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

En flott lege som virkelig bryr seg om meg som pasient. Empatisk og kunnskapsrik. Tar seg den tiden som trengs uten å virke stresset

Flink og tålmodig

Lege: Lars Eric Fredrik Hassel Skrevet

Fikk Dr. Hassel da min tidligere fastlege sluttet. Har vært fornøyd med byttet, men vurderer allikevel å bytte legekontor pga legesekretærene på Kambo legesenter. Et par av de som jobber der er ikke spesielt hjelpsomme, og en av de er på grensen til frekk. Og aldri ring inn der med halsbetennelse, da får du kjeft fordi du ikke snakker høyt nok. Det har vært flere hyggelige sekretærer der også, skulle ønske de fortsatt jobbet der.
Det har også blitt mye venting etter at flere av fastlegene sluttet. Dessverre, for jeg er fornøyd med Dr. Hassel.

Kunnskapsrik grundig og har en genuin interesse for sine pasienters vellvære

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Jeg har hatt Tori Aker som fastlege i åver ett år nå. Har ofte vært hos henne pga en ryggskade jeg fikk i forbindelse med jobb.. Tori er en god lege som lytter, undersøker grundig og yter service. Hun er alltid blid og meget kunnskapsrik i medisin. Kan ikke skjønne disse andre omtalene av hun ikke lytter på pasient osv.. hadde man visst hva som feilte en hadde man ikke trengt lege, hun gjør de nødvendige testene for og finne ut hva som feiler deg og ikke gjetter som det virker som noen ønsker mer.. Tipp topp tommel opp for Tori