Tori Kalleberg Aaker

Autorisasjon (2011)

Tori Kalleberg Aaker er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Tori Kalleberg Aaker

profesjonell som lege og kulturell som person

Takk og jeg bekrefter mange år med god medisinsk behandling gitt av Tori Aaker , og det som er så viktig – det sparer ikke på nødvendige laboratorietester. [Navn fjernet av moderator]

Midten

Legens interesse er veldig god, men det er urettferdig at de sender 212 kr faktura for å svare på meldingen, jeg har laktoseintoleranse, det var laktose i medisinen hun skrev, jeg spurte om jeg skulle bruke en annen medisin i stedet for denne medisinen, og de fikk 212 kr fordi hun svarte.

Trygg og blir hørt

Dessverre fjerna helfo meg vekk fra henne. Var veldig fornøyd. Vil tilbake. Er veldig trygg på henne

Hjelpsom og kunnskapsrik

Byttet fastlege til Tori da jeg flyttet til Moss og hun hjalp meg å utrede mine stoffskifteproblemer mm. Hun tok prøver, startet meg på nødvendig medisin og var tydelig på hva vi kunne gjøre. Hun lyttet og forstod mine utfordringer, og tok de på alvor. Hun har hjulpet meg mye i ett og et halvt år både med sykdom, kosthold og utfordringer med mental helse. Kan med god samvittighet anbefale henne.

Not serious enough/not enough communication

Very unfriendly experience:
in general, I dont feel I have been treated seriously enough. I asked annual check, she gave part of it while didnt tell me what would be missing.
No proper follow up after tests. She assumed things without really communicated with me first.
Didnt really listen to my full picture.
Strongly not recommended!