Tori Kalleberg Aaker

Kambo legesenter Kvinne, 32 år

Autorisert2011
Ledige plasser 3 av 1175
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss
Tori Kalleberg Aaker er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Tori Kalleberg Aaker

Ikke fornøyd med denne legen!

Jeg var ikke så lur med å velge denne legen grunnet det som ble skrevet her av bare positive kommentarer.
Vil at andre må gå vite en annen side også, og ikke gjøte samme feil som meg. Hun lyttet ikke, var irritert for at jeg sa hva som feilte meg og dermed passerte de oppmålte min. Var ikke intressert å gjøre noe for meg, sa at jeg fikk sette meg opp på dobbeltime og komme tilbake. Dette er jeg da ikke intressert i. Synest det var en ganske arrogant holdning og besøket mitt var totalt bortkastet, både tid og penger. Jeg har aldri opplevd maken. Hun bare datt og gjentok seg opp igjen og oppigjen at det passet ikke med en blodprøve el. undersøkelse, før neste gang. Det er kanskje bare pengene som teller, ikke interesse for passientene.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Tori som lege i noen år nå og kan absolutt anbefale henne! Hun tar seg alltid tid til å svare på alle spørmål en måtte ha og jeg har alltid følt at hun har gjort de nødvendige undersøkelsene osv, noe som alltid er betryggende. Jeg har bare hatt gode erfaringer med oppfølging om det har vært nødvendig.

Tori er koselig og faglig dyktig, i tillegg til at Kambo legesenter generelt er ryddige og lette å få tak i. Tommel opp!

Herlig lege

Veldig hyggelig lege. Man føler at man får hjelp med en gang og veldig enkel å snakke med. anbefales på det varmeste.