Tori Kalleberg Aaker

Tlf: 69 27 61 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tori Kalleberg Aaker er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Tori Kalleberg Aaker

Super fornøyd

Veldig fornøyd med Tori. Alltid blid, lytter, hjelpsom og forklarer det man lurer på slik at man forstår henne.

Dårlig og arrogant lege!

Jeg angret meg å ha valgt denne legen som fastlege! Hun tar seg ikke tid til å lytte. Hun har bedt meg mange ganger om å bestille dobbeltime for å ha bedre tid med meg. Veldig arrogant holding. Det er mye mer som jeg ikke kan få alt her. Jeg vil IKKE anbefale denne legen hvis du virkelig er syk og trenger hjelp!

Ikke fornøyd med denne legen!

Jeg var ikke så lur med å velge denne legen grunnet det som ble skrevet her av bare positive kommentarer.
Vil at andre må gå vite en annen side også, og ikke gjøte samme feil som meg. Hun lyttet ikke, var irritert for at jeg sa hva som feilte meg og dermed passerte de oppmålte min. Var ikke intressert å gjøre noe for meg, sa at jeg fikk sette meg opp på dobbeltime og komme tilbake. Dette er jeg da ikke intressert i. Synest det var en ganske arrogant holdning og besøket mitt var totalt bortkastet, både tid og penger. Jeg har aldri opplevd maken. Hun bare datt og gjentok seg opp igjen og oppigjen at det passet ikke med en blodprøve el. undersøkelse, før neste gang. Det er kanskje bare pengene som teller, ikke interesse for passientene.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Tori som lege i noen år nå og kan absolutt anbefale henne! Hun tar seg alltid tid til å svare på alle spørmål en måtte ha og jeg har alltid følt at hun har gjort de nødvendige undersøkelsene osv, noe som alltid er betryggende. Jeg har bare hatt gode erfaringer med oppfølging om det har vært nødvendig.

Tori er koselig og faglig dyktig, i tillegg til at Kambo legesenter generelt er ryddige og lette å få tak i. Tommel opp!