Tori Kalleberg Aaker

Skredderveien 2 1537 Moss
Tlf: 69 27 61 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tori Kalleberg Aaker er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Tori Kalleberg Aaker

Kunnskapsrik grundig og har en genuin interesse for sine pasienters vellvære

Jeg har hatt Tori Aker som fastlege i åver ett år nå. Har ofte vært hos henne pga en ryggskade jeg fikk i forbindelse med jobb.. Tori er en god lege som lytter, undersøker grundig og yter service. Hun er alltid blid og meget kunnskapsrik i medisin. Kan ikke skjønne disse andre omtalene av hun ikke lytter på pasient osv.. hadde man visst hva som feilte en hadde man ikke trengt lege, hun gjør de nødvendige testene for og finne ut hva som feiler deg og ikke gjetter som det virker som noen ønsker mer.. Tipp topp tommel opp for Tori

En meget dyktig og profesjonell fastlege

Tori er en dyktig og imøtekommende ung lege som har gitt meg mye hjelp de siste årene i forbindelse med hjertesykdom og diabetes. Hun har fått meg på rett kjøl igjen. Hun er dyktig til å lytte og å følge opp og gir seg ikke før hun oppnår målet for pasienten. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått fra Tori. Kan anbefale henne på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Hun tar seg alltid god tid, lytter og er rask til å sende deg videre om det er nødvendig. En gang måtte jeg bruke en time jeg hadde på noe akutt, hun tok seg likevel tid til det jeg egentlig hadde bestilt timen til.

Kunnskapsfattig

Kan si det som det er. Ikke en lege jeg anbefaler da hun ikke lytter men gjør ting fra sin egen hode. Eneste hun er opptatt med er å bli fort ferdig med pasienten. Bryr ikke om deg fullstendig!!!!

Meget bra.

Imøtekommende, lyttende, føler meg ivaretatt og sett. Hun tar seg tid når det trengs og er effektiv når det passer.