Nadia Bashir

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Nadia Bashir er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Bashir

Unngå som du kan

Hun vil bare kvitte pasienter. Useriøst og uprofesjonell. Brer seg ikke om hvilket situasjon har. Hun vil bare ferdig med det. Hun er ofte borte fra jobb. Anbefales ikke

STYR UNNA!!

Verste legesenteret i hele VERDEN!
de er aldri tilgjegelige, holder aldri tiden. hvis du kommer gjennom telefonsvareren så vil du vente på svar til du gir deg og legger på tlf. Prøv å ring dem så vil du skjønne. Bestilte time hos min gamle fastlege og ble henvist til sykehus pga jeg har gått lenge med sykdom uten å få hjelp av dette "yalla" legesenteret. Jeg finner ikke på noe bra opplevelse å skrive om dette legesenteret..

Lite varm og i møtekommen

Utrolig lite hyggelig, svært ubehagelig å møte denne legen. Jeg flyttet til furuset og byttet derfor lege, men første time gikk aldri bra. Ble konfrontert med engang jeg kom inn, ingen håndhilsing eller varmt blikk. Stilte meg upassende og rare spørsmål, holdt ikke tiden og gjorde meg frustrert, var frekk og kommenterte mine saker svært frekt, var inne i knapt 10min og ble tilsendt faktura, fikk ingen hjelp og ingenting. Anbefales ikke. Veldig overlegent og ikke hyggelig i det hele tatt.

Bortkasta tid og penger!

Værste legesenteret jeg noen gang har kommet bort i. Aldri tilgjengelig. Lege mener hun bare kan høre på en av sykdommene mine i hver time, selvom det er sammenheng mellom problemene mine. De tjener på timebestilling på SMS, og har aldri ledig time. Resepsjonistene betjener ikke, forventer at robotene skal gjøre all jobben for dere. Vi betaler skatt og vil opprettholde velferdsgoder og rettighetene våre som er vunnet gjennom lang tids faglig og politisk kamp. Orker ikke mer, bytter lege.

Ikke helt fornøyd..

Det virker som dr. Bashir bruker god tid på sine pasienter og lytter til det du har å si.. MEN: Hovedmålet med min legetime var å få en ny henvisning til sykehuset, noe som legen var enig i at jeg skulle få. Etter tre måneder hadde ikke jeg enda fått en bekreftelse på at sykehuset hadde mottatt henvisningsbrevet. Jeg ringte dermed tilbake til legekontoret og ble informert av resepsjonistene at det ikke hadde blitt sendt en henvisning videre.. Fikk snakket med legen, men virket som om hun prøvde å snakke seg bort fra glemselen. Synes bare at det burde ha vært en bedre oppfølging av pasienter..