Margit Sæle

Tlf: 23 22 21 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Margit Sæle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Sæle

Dyktig og effektiv

Grundig evaluerende og flink til å stille rett diagnose. God på oppfølgning og effektiv i etterarbeidet.

det bare fungerer så bra :) .... endelig!

Fikk diagnostisert en kronisk sykdom for noen år siden. Min nærmeste leder anbefalte meg Eckbo legekontor fordi de hadde kompetanse på dette, etter mye fram og tilbake og surr et annet sted. Jeg kom til M.Sæle og det bare fungerer helt utmerket. Er så ubeskrivelig glad for det!

Super lege

Jeg er veldig trist at jeg må bytte fra Margit pga. flytting. Hun har vært en kjempegod lege til meg i over ett år og under mitt svangerskap. Hun har alltid vært vennlig, omsorgsfull og faglig maksimalt kompetent. Jeg har vurdert å bli pasient hos henne videre etter flytting men det er dessverre ikke mulig pga. avstand :(

Dyktig, tillitsvekkende og grundig

Kommuniserer godt, har tid til pasienten, tar besøket på alvor, er seviceminded og hyggelig. Det er forholdsvis lett å få time. Slipper å vente lenge på kosultasjon når en først har en avtale. kontoret har gode parkeringsforhold

Ung, dyktig og empatisk

Hadde Margit som fastlege i drøyt to år og byttet pga flytting. Veldig fornøyd med henne. Hun er empatisk og dyktig, og tok seg alltid god tid til meg, og gjorde det riktige for meg i forhold til de plagene jeg kom med. Anbefales.

veldig dyktig lege

Hos Margit har jeg alltid opplevd å bli tatt på alvor. Hun sjekker ut ting og henviser når det er noe hun ikke kan,og får ting gjort.Alltid blid og imøtekommende. Ydmyk og snakker med deg og ikke bare til deg.

Dyktig lege som kan anbefales :)

Dyktig lege

Jeg har vært pasient hos Margit Sæle i litt over et år. Alltid hyggelig og imøtekommende. God tid til meg og tar det jeg sier på alvor. Har en spesiell sykdom som hun har lest seg opp på og det har ikke vært noe problem. Dyktig lege og har ingen problem med å anbefale henne videre! :)

Empatisk og flink

Jeg har alltid opplevd Margit Sæle som både empatisk og flink. Hun er saklig og kan kanskje virke litt "akademisk" for noen, men for meg passer det perfekt. Vil heller ha en "få-ting-gjort" lege enn en som prøver og feiler og bare er prat.

Hyggelig og løsningsorientert

En blid og omtenksom lege som gjør at jeg føler meg veldig velkommen. Liker veldig godt at hun forteller meg hvordan hun har tenkt å følge opp; hva betyr det om hun ikke tar kontakt, når vil hun si ifra, hva gjør vi hvis det blir slik eller slik.

Verste legen jeg har vært borti!

Aldri hatt et hyggelig besøk hos denne damen. Føler hver gang at jeg må skynde meg å si det jeg skal si før hun hiver meg ut. Ender ofte i at jeg dropper å ta opp temaer jeg hadde tenkt til å ta opp. Føler jeg plager henne med problemene mine. Hun hører ikke på deg, stirrer i pc-skjermen og kommer med helt merkelige løsninger. Hun kan komme med et smil, men det virker bare "fake".

Styr unna.

Veldig god lege

Margit Sæle er dyktig, hyggelig, tar seg god tid. kan anbefale henne på det varmeste.

Tar ting alvorlig og er systematisk. Det virker som hun er faglig dyktig. Har full tillit til henne.