Margit Sæle

Eckbo Legekontor

Jegerveien 4 0777 Oslo
Margit Sæle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Sæle

det bare fungerer så bra :) .... endelig!

Fikk diagnostisert en kronisk sykdom for noen år siden. Min nærmeste leder anbefalte meg Eckbo legekontor fordi de hadde kompetanse på dette, etter mye fram og tilbake og surr et annet sted. Jeg kom til M.Sæle og det bare fungerer helt utmerket. Er så ubeskrivelig glad for det!

Super lege

Jeg er veldig trist at jeg må bytte fra Margit pga. flytting. Hun har vært en kjempegod lege til meg i over ett år og under mitt svangerskap. Hun har alltid vært vennlig, omsorgsfull og faglig maksimalt kompetent. Jeg har vurdert å bli pasient hos henne videre etter flytting men det er dessverre ikke mulig pga. avstand :(

Dyktig, tillitsvekkende og grundig

Kommuniserer godt, har tid til pasienten, tar besøket på alvor, er seviceminded og hyggelig. Det er forholdsvis lett å få time. Slipper å vente lenge på kosultasjon når en først har en avtale. kontoret har gode parkeringsforhold

Ung, dyktig og empatisk

Hadde Margit som fastlege i drøyt to år og byttet pga flytting. Veldig fornøyd med henne. Hun er empatisk og dyktig, og tok seg alltid god tid til meg, og gjorde det riktige for meg i forhold til de plagene jeg kom med. Anbefales.

veldig dyktig lege

Hos Margit har jeg alltid opplevd å bli tatt på alvor. Hun sjekker ut ting og henviser når det er noe hun ikke kan,og får ting gjort.Alltid blid og imøtekommende. Ydmyk og snakker med deg og ikke bare til deg.

Dyktig lege som kan anbefales :)