Margit Sæle

Ris Legesenter

2009

Ris Legesenter Telefonnummer23 22 21 5023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmenveien 5H 0374 Oslo
Margit Sæle er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Sæle

Dyktig lege

Fult ut tilfreds med hjelpen hennes. Hurtig å få tid hos om det haster. Tar seg god tid til pasienten sin. Lidt lang tid å komme igjennom på telefonen.

Dyktig og effektiv

Grundig evaluerende og flink til å stille rett diagnose. God på oppfølgning og effektiv i etterarbeidet.

det bare fungerer så bra :) .... endelig!

Fikk diagnostisert en kronisk sykdom for noen år siden. Min nærmeste leder anbefalte meg Eckbo legekontor fordi de hadde kompetanse på dette, etter mye fram og tilbake og surr et annet sted. Jeg kom til M.Sæle og det bare fungerer helt utmerket. Er så ubeskrivelig glad for det!

Super lege

Jeg er veldig trist at jeg må bytte fra Margit pga. flytting. Hun har vært en kjempegod lege til meg i over ett år og under mitt svangerskap. Hun har alltid vært vennlig, omsorgsfull og faglig maksimalt kompetent. Jeg har vurdert å bli pasient hos henne videre etter flytting men det er dessverre ikke mulig pga. avstand :(

Dyktig, tillitsvekkende og grundig

Kommuniserer godt, har tid til pasienten, tar besøket på alvor, er seviceminded og hyggelig. Det er forholdsvis lett å få time. Slipper å vente lenge på kosultasjon når en først har en avtale. kontoret har gode parkeringsforhold