Margit Sæle

Autorisasjon (2009)

Margit Sæle er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Sæle

Kunnskapsrik og omtenksom

Upplever Margit som en kunnig och varm person som tar en på allvar och finner riktig behandlig eller behandlingssted/spesialist raskt. God på kommunikation med både vuxna och barn, husker historikken/journalen. Svarar på henvendelser i helsenorge och via telefon/mail. Kan vara lite väntetid, men annars väldigt nöjd.

Dyktig, tålmodig, grundig

Jeg har møtte mange leger i mange land, og dr. Margit er en av de beste. Hun er mer dyktig i enn jeg forventet av fastlege. For eksempel, jeg så hvordan hun eksaminerer ryggsøyle: bedre enn mange spesialist leger.
Vanskelig å få tid, men verdt å vente!

Utilgjengelig

Meget ubehagelig kontorpersonale som effektivt blokkerer enhver kontakt med fastlegen. Kontorpersonalet krever at man utleverer personsensitive helseopplysninger som man egentlig kun ønsker å snakke med legen om. Hvis man ikke vil utlevere opplysningene, får man ikke time.
Dr. Sæle er absolutt ikke tilgjengelig verken på telefon eller mail. Hun er heller ikke tilgjengelig for andre leger i spesialisthelsetjenesten som vil informere/konferere angående pasienten.
Timebestillingstid er dessuten alltid mer enn 10 min

Empatisk og kunnskapsrik

Byttet til henne etter flere skuffelser hvor jeg følte jeg ikke ble hørt eller tatt på alvor av legen min. M. Sæle tok seg tid, spesielt når jeg var på mitt verste. Jeg følte meg både hørt og forstått. Flink med å henvise videre til spesialister. Må bytte fastlege pga flytting, men anbefaler henne på det sterkeste!

Veldig hyggelig og flink

Margit er en veldig hyggelig og flink fastlege, følger godt opp og man føler hun bryr seg. Tar seg nok tid og man føler seg veldig ivaretatt, spesielt under mitt svangerskap har hun vært strålende. Gikk heller til henne enn jordmor. Synd vi skal flytte til en annen kommune og må bytte fastlege. Vært super fornøyd