Ris Legesenter

Telefonnummer23 22 21 5023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av Ris Legesenter

Veldig hyggelig og flink

Lege: Margit Sæle Skrevet

Margit er en veldig hyggelig og flink fastlege, følger godt opp og man føler hun bryr seg. Tar seg nok tid og man føler seg veldig ivaretatt, spesielt under mitt svangerskap har hun vært strålende. Gikk heller til henne enn jordmor. Synd vi skal flytte til en annen kommune og må bytte fastlege. Vært super fornøyd

Dyktig lege

Lege: Margit Sæle Skrevet

Fult ut tilfreds med hjelpen hennes. Hurtig å få tid hos om det haster. Tar seg god tid til pasienten sin. Lidt lang tid å komme igjennom på telefonen.

Fantastisk lege og medmenneske

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Jeg har Britt som lege for meg og mine barn. Hun er kunnskapsrik, dyktig og har lang erfaring. Jeg føler at barna og jeg blir sett og tatt på alvor samt får den beste oppfølging. Jeg anbefaler henne på det sterkeste

God lege, men veldig lang ventetid

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt er en god lege og jeg er veldig fornøyd med henne. Har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Men, det er ikke sjelden man må vente over 30 min på timen sin...

Lang ventetid på time.

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden nittitallet. Veldig fornøyd inntil flere forskjellige sykdommer og lidelser skjedde. Fått en opplevelse om at bare "en og en ting av gangen ". Flere av disse lidelsene henger sammen med hverandre. Jeg må ha ny time for hvert tilfelle. Ventetiden på time er altfor lang; ca en måned pr.gang. Hun har sendt meg til spesialister som igjen sender meg til nye spesialister. Etter å vært innom flere besøk hos spesialister,må jeg ta kontakt med fastlegen. Det er disse timebestillingene som tar for lang tid. Det virker som om hun ikke har lest henstillingen fra spesialist.Har sentralbord tjenesten noe med hvorfor jeg skal ha time?