Olga Valhovd

Tlf: 23 34 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olga Valhovd er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Olga Valhovd

God lege

Legen er hyggelig, lyttende, profesjonell, tar på alvor, er erfaren og kunnskapsrik. Jeg har vært hos legen flere ganger, har fått hjelp jeg trengte. Anbefales!

Den veldig god lege.

Har fått det aller beste inntrykk!
Jeg har en fantastisk god relasjon til Olga.
En svært oppmerksomme og omsorgsfull lege som kommuniserer godt med pasienten sin :)

En lege jeg kan stole på.

meget dyktig og opplysende. Tat vare på sine pasienter! Sender meg videre til spesialist hvis det er riktig,

Veldig dyktig lege

Olga Valhovd er en flink Lege som lytter til deg og som følger deg opp. Hun husker veldig godt og hun tar dine problemer seriøst. Hun gir ikke opp. Jeg er kjempe fornøyd!!!!

Blir aldri som Vera Øksne

Tar deg på alvor når det gjelder, sender deg kjapt videre når det behøves.

Får liksom ikke helt kontakt med henne, litt vanskelig å forstå henne, men alt i alt så er jeg ganke godt fornøyd.

Liten og søt 😃

Olga er en søt, liten og kjempestressa dame:-) Ser noen har skrevet at man føler seg litt i veien, men det er nok ikke det Olga prøver på.. på Vestli har legene altfor mange pasienter pr lege, og da blir det lange ventetider-opptil to uker for å få time-, og da når du endelig får time så blir den tiden de har satt av, altfor lite...og dermed blir det forsinkelser..noe som er VELDIG vanlig der..desverre. Ikke no negativt å si om Olga, hun er fantastisk- men legesenteret er det ikke mye positivt om lengre.

Misfornøyd

Vi fant desverre ikke tonen. Jeg opplevde at hun virket motvillig til å henvise videre, og var alt for rask med å konkludere med at plagene mine var psykiske, eller at det ikke feilte meg noe som helst. Jeg følte meg som en hypokonder når jeg kom dit og tok opp det som plaget meg, og fikk til slutt henvisning videre først da jeg begynte å gråte.

Jeg er generelt ikke fornøyd med behandlingen på legesenteret, Kanskje jeg har vært der i en spesielt uheldig peiode, men min opplevelse var at det var mye forsinkelser. Det var dårlig informasjon om hvorfor. Det er vanskelig å komme i kontakt med resepsjonistene som gjemte seg bak gardiner, og løp forbi de som satt på venteværelse. Sykepleierne har ofte snakket med hverandre og latt vær å forklare hva som skjer på en ordentlig måte, og jeg har blitt stukket mye feil (noe jeg aldri har hatt problemer med noe annet sted).

Jeg håper det bare er jeg som hadde noen dårlige opplevelser.

Svak kommunikasjon

Opplever henne som vennlig, men vanskelig å snakke med. Hun klarer ikke å skjule at hun har det travelt, så man føler seg litt i veien.
Men sånn er livet. Noen mennesker finner man tonen med, andre ikke.
Hun er sikkert flink for det.

En god lege som hører på pasienten

Jeg synes hun var flink til å lytte og gi råd og henvise meg og undersøke det jeg sa.