Vestli Legesenter

Tlf: 23 34 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vestli Legesenter

Hold deg unna legekontoret

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Hun følger ikke opp og ting er veldig tilfeldig når det gjelder diabeteskontroll.

Frekke i luka, klarere å gjøre alt feil (purring når jeg har betalt, gir feil/ikke informasjon videre til lege som gjør at jeg får feil resept). Skjønner nesten ikke hva de sier i tlf, dårlig norsk.

Jeg endte opp med å bytte legekontor da det ikke bare er legen som er dårlig.

Fantastisk

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter, ringer raskt tilbake når du har lagt igjen beskjed, og er blid og imøtekommende. Jeg er vant til å få knappe fem min hos min tidligere lege, så dette var stor forandring. Anbefaler henne på det varmeste.

Dyktig lege

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga er en dyktig lege som tar deg på alvor, er seriøs, faglig oppdatert og tar tak i ting. Samt er hun hyggelig og positiv. Jeg føler meg godt ivaretatt.

God lege

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Legen er hyggelig, lyttende, profesjonell, tar på alvor, er erfaren og kunnskapsrik. Jeg har vært hos legen flere ganger, har fått hjelp jeg trengte. Anbefales!

Litt lei jobben, kanskje? Styr unna.

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Har faktisk skrevet om han tidligere, her på Legelisten. Da var han en fantastisk lege, men i tiden senere har legen rett og slett gått ned i gradene. I nyere tid, opplever jeg han som en som vil ha meg ut av kontorene så fort som mulig. Blir aldri tatt seriøst hos han lenger. Han er heller ikke løsningsorientert, og ber meg leve slik jeg tror jeg kan, uten faktisk å ha vurdert meg skikkelig.
Han bruker mye tid foran skjermen, og det er vanskelig å kommunisere med han. Føler meg veldig liten, når jeg er hos han, dette på grunn av kommunikasjonen vi har, hvor han som nevnt, ikke tar meg seriøst.

Selve legesenteret har også gått ned et par hakk. De ansatte sykepleierne virker veldig høylytte og frekke, når man stiller spørsmål, enten det er i skranken eller ved andre undersøkelser som innebærer bruk av sykepleiere. Når man kommer med henvendelser i skranken, føler jeg ofte at sekretærene stønner, når jeg kommer med spørsmål eller nye arbeidsoppgaver.

Tilstanden til legesenteret materielt, er også svært dårlig. Stedet trenger en oppussing, da standarden er fra 80-tallet.

For nærmere 1-2 år siden, var Roald en flink lege som jeg gjerne anbefalte til flere. Nå finner jeg ingen løsning på problemet mitt, delvis på grunn av lite løsningsorientert lege, som ikke ønsker ytterligere og bedre undersøkelser. Gruer meg å dra til legen hver gang, men har foreløpig ingen andre valg, inntil jeg finner en ny lege.