Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestli Legesenter

Føler meg aldri ivaretatt. Hun bryr seg ikke om pasienten

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Legen er dømmende, og bruker ikke tid på å lytte. Snakker om andre unødvendige ting og kommer med sine «råd» som har null sammenheng med hennes legepraksis å gjøre. Føler meg oversett og at ikke legen bryr seg om meg som pasient. Angrer på at jeg byttet til henne. Hun har aldri sjekket meg ordentlig og aldri rørt en finger på meg.

God lege :)

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Jeg var lite hos lege før og var mer misfornøyd da.

Nå er jeg der oftere og ser at han også kan ha gode og dårlige dager. Noen ganger er han stresset, skriver kun på pc og virker uempatisk.

Men de fleste gangene har han gjort sitt beste. Han stoler på deg, henviser gjerne videre og hjelper så godt han kan.

Ett tips er at du må stille spm. Han er ikke typen lege som forklarer hvorfor og hvordan helt av seg selv.

Det negative er skranken og ventetid.
Noen av damene er sjeldent i godt kundeservicehumør. Det er mye okking og sukking.

Det er bestandig lange køer på tlf (den åpnes gjerne 10 min for sent og stenges for tidlig) og det tar gjerne en uke + å få time.

Enda et tips: Bruk Helsenorge.no og ta kontakt der. Der får man rask og profesjonelt svar.

Ufin

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Nedlatende. Han forsøkte å overbevise om at jeg ikke trengte prøvene jeg etterspurte. Ble hentet inn senere og han sa at jeg hadde rett, men ga ingen beklagelse

Uinteressert

Lege: Jovita Banse Skrevet

Du er heldig hvis hun i det hele tatt ser på deg. Virker ikke som hun hører på hva du sier. Når hun undersøker deg så forklarer hun ikke hva hun gjør. Skal aldri til denne legen igjen

Beste legen på hele Vestli legesenter

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Hyggelig, imøtekommende og hele familien går til han. Vi føler oss trygg og vi føler at han tar oss seriøs. Vil derfor absolutt gi han den beste anbefalingen.