Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestli Legesenter

Dyktig

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga er kunnskapsrik og hyggelig. Hun er alltid forståelsesfull, blid og tar seg tid. Jeg blir tatt på alvor og føler meg trygg. Har hatt henne som fastlege i 5 år

Usikker og frekk

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Opplevde denne legen som usikker og uprofesjonell. Jeg føler at vi ikke ble lyttet til og tatt seriøst. Vi følte med en gang at hun ikke ville hjelpe og var små frekk. Lite tid hadde hun også, selv om det var hun som hentet oss 17min etter avtalt tid.

Føler meg aldri ivaretatt. Hun bryr seg ikke om pasienten

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Legen er dømmende, og bruker ikke tid på å lytte. Snakker om andre unødvendige ting og kommer med sine «råd» som har null sammenheng med hennes legepraksis å gjøre. Føler meg oversett og at ikke legen bryr seg om meg som pasient. Angrer på at jeg byttet til henne. Hun har aldri sjekket meg ordentlig og aldri rørt en finger på meg.

God lege :)

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Jeg var lite hos lege før og var mer misfornøyd da.

Nå er jeg der oftere og ser at han også kan ha gode og dårlige dager. Noen ganger er han stresset, skriver kun på pc og virker uempatisk.

Men de fleste gangene har han gjort sitt beste. Han stoler på deg, henviser gjerne videre og hjelper så godt han kan.

Ett tips er at du må stille spm. Han er ikke typen lege som forklarer hvorfor og hvordan helt av seg selv.

Det negative er skranken og ventetid.
Noen av damene er sjeldent i godt kundeservicehumør. Det er mye okking og sukking.

Det er bestandig lange køer på tlf (den åpnes gjerne 10 min for sent og stenges for tidlig) og det tar gjerne en uke + å få time.

Enda et tips: Bruk Helsenorge.no og ta kontakt der. Der får man rask og profesjonelt svar.

Proff og empatisk

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga er en fantastisk dyktig lege. Flink og empatisk. Tar seg tid. Jeg føler meg alltid trygg på at hun gjør en god jobb. Har full tillit!