Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av Vestli Legesenter

Dårlig kommunikasjon

Lege: Jovita Banse Skrevet

Jeg hadde time hos henne fordi legen min var borte. Når du kommer dit så møter du på en kald person som så vidt gidder å spørre hva som er galt med deg. Fortalte henne hva jeg slet med og hun kom med forslag som overhodet ikke stemte. Hun var ikke villig til å høre noe mer på meg før jeg hadde tatt de testene hun ønsker jeg skulle ta. Hun er kald og lite imøtekommende. Hun klarte ikke å fortelle hva som kunne være galt. Vurderer å bytte legekontor pga henne !

Kunnskapsrik

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Det tok litt tid å bli vandt med Thereses måte å snakke på, men er nå veldig fornøyd.
Hun kan være litt krass, men hun vet hva hun snakker om. Hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, har god kunnskap om medisiner.

Skuffende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Alle sa han var best,dere kan lett bli skuffet. Sier en ting, gjør noe annet. Vi ble veldig skuffet.

Anbefales ikke.

Lege: Fahim Latif Skrevet

Dårlig lege. Mer opptatt av eget rykte, enn pasientens beste. Sekretærene er uhøflige og står ikke for feil de selv gjør.
Anbefales ikke.

Ikke imponert

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var syk, og er mildt sagt ikke imponert. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og ville ikke ta meg seriøst. Måtte bestille ny time hos en annen lege for å bli undersøkt, ettersom Therese mente det ikke var noe galt. På toppen av det hele kom hun med en veldig upassende og dømmende skjennepreken der det blant annet ble nevnt at «unge jenter bare løper rundt og gjør hva de vil, uten å tenke over konsekvensene». Tok en graviditetstest jeg aldri fikk svar på. Måtte vente 30 minutter på venteværelset, og legetimen var preget av at legen ikke hadde tid eller lyst til å hjelpe meg.