Vestli Legesenter

Tlf: 23 34 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vestli Legesenter

Dyktig lege

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga er en dyktig lege som tar deg på alvor, er seriøs, faglig oppdatert og tar tak i ting. Samt er hun hyggelig og positiv. Jeg føler meg godt ivaretatt.

God lege

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Legen er hyggelig, lyttende, profesjonell, tar på alvor, er erfaren og kunnskapsrik. Jeg har vært hos legen flere ganger, har fått hjelp jeg trengte. Anbefales!

Litt lei jobben, kanskje? Styr unna.

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Har faktisk skrevet om han tidligere, her på Legelisten. Da var han en fantastisk lege, men i tiden senere har legen rett og slett gått ned i gradene. I nyere tid, opplever jeg han som en som vil ha meg ut av kontorene så fort som mulig. Blir aldri tatt seriøst hos han lenger. Han er heller ikke løsningsorientert, og ber meg leve slik jeg tror jeg kan, uten faktisk å ha vurdert meg skikkelig.
Han bruker mye tid foran skjermen, og det er vanskelig å kommunisere med han. Føler meg veldig liten, når jeg er hos han, dette på grunn av kommunikasjonen vi har, hvor han som nevnt, ikke tar meg seriøst.

Selve legesenteret har også gått ned et par hakk. De ansatte sykepleierne virker veldig høylytte og frekke, når man stiller spørsmål, enten det er i skranken eller ved andre undersøkelser som innebærer bruk av sykepleiere. Når man kommer med henvendelser i skranken, føler jeg ofte at sekretærene stønner, når jeg kommer med spørsmål eller nye arbeidsoppgaver.

Tilstanden til legesenteret materielt, er også svært dårlig. Stedet trenger en oppussing, da standarden er fra 80-tallet.

For nærmere 1-2 år siden, var Roald en flink lege som jeg gjerne anbefalte til flere. Nå finner jeg ingen løsning på problemet mitt, delvis på grunn av lite løsningsorientert lege, som ikke ønsker ytterligere og bedre undersøkelser. Gruer meg å dra til legen hver gang, men har foreløpig ingen andre valg, inntil jeg finner en ny lege.

Lite engasjert lege

Lege: Jovita Banse Skrevet

Her bør du helst vite hva som feiler deg og ha både diagnose og forslag til behandling klart når du kommer..
Legen er vanskelig å kommunisere med, hun vil helst at pasienten fører ordet uten å måtte spørre om noe selv.
Man får de reseptene man ber om.

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Hadde henne da jeg fant ut jeg var 5mnd på vei. Hadde også vært hos henne tidligere for andre plager, da hun var vikariat for legen min på Veitvet. Veldig forståelsfuul dame, helt fantastisk måten hun snakker på og lytter. Bytter nok til henne når det er ledig.

Flott lege på alle måter.

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Har gjennom et langt liv, hatt mange leger av diverse kaliber. I august i år fikk jeg Karianne, som er den beste legen jeg har hatt på det jeg kan huske, vennlig, lytter til det man har å si. Virker genuint opptatt av å hjelpe. En lege som virkelig forstår hvorfor hun er lege, ikke veldig mange har den evnen. Så langt helt topp.

Blir hørt!

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Tidligere har jeg byttet fastleger flere ganger, jeg følte jeg ikke fikk en god oppfølging eller ble hørt av dem. Mistet helt håpet til jeg fikk Karianne som fastlege. En svært dyktig lege som tar sine pasienter seriøs. Veldig enkelt å ha en god samtale med henne.

Helt fantastisk lege

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Gikk til Karianne under svangerskap, det året hun vikarierte på Veitvet legesenter. Har bestandig hatt dyktige leger, men Karianne er i en klasse for seg selv! Meget dyktig, forståelsesfull og behagelig person å gå til. Føler at hun kjenner sine pasienter og tar veldig godt vare på de. Finnes ikke arrogant!
Hadde hun hatt et fast tilholdssted så hadde jeg hatt henne fast. Humor har hun også;)

Den veldig god lege.

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Har fått det aller beste inntrykk!
Jeg har en fantastisk god relasjon til Olga.
En svært oppmerksomme og omsorgsfull lege som kommuniserer godt med pasienten sin :)

Styr unna

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Om du vil beholde. helsen finner du en annen lege. Lytter ikke. Blitt sendt til nevrolog men svaret fra denne ble ikke akseptert.så ny henvisning til Lovisenberg.men det gjør de ikke slike utredninger. Ble best 8m å kontakte egen fastlege som ikke vet hva hun gjør. Ei heller oversikt over sykdommer .medisiner eller annet som er krevende å finne ut av.
Styr langt unna.

Useriøs.

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Denne legen er ikke til å anbefale.
Hvergang jeg har hatt time hos henne har jeg måttet vente MINST 30 min i venterommet.
Føler at hun ikke hjalp til med noe som helst var et unødvendig lege besøk.
Byttet lege etter andre besøk isåfall.

En lege jeg kan stole på.

Lege: Olga Valhovd Skrevet

meget dyktig og opplysende. Tat vare på sine pasienter! Sender meg videre til spesialist hvis det er riktig,

Veldig dyktig lege

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga Valhovd er en flink Lege som lytter til deg og som følger deg opp. Hun husker veldig godt og hun tar dine problemer seriøst. Hun gir ikke opp. Jeg er kjempe fornøyd!!!!

Blir aldri som Vera Øksne

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Tar deg på alvor når det gjelder, sender deg kjapt videre når det behøves.

Får liksom ikke helt kontakt med henne, litt vanskelig å forstå henne, men alt i alt så er jeg ganke godt fornøyd.

Jovita, du er den beste legen i verden!:)

Lege: Jovita Banse Skrevet

Hun har vært min fastlege i snart 10 år nå. Bytter ikke henne til tross for at jeg flyttet fra det stedet jeg bodde før og det er flere legesentere i nærheten av mitt nåværende bosted. Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til deg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Ringer alltid tilbake hvis du ber om det!

Jeg blir frisk nesten med en gang etter å ha vært hos henne! :)

Lege med stor "L"!

Håpløs lege.

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Hadde henne som fastlege. Hun nektet å skrive ut rithalin til meg da det ikke var jobben hennes. Jeg måtte fortelle henne hva hun skulle gjøre. Jeg fortalte at uten medisiner fungerer jeg ikke. Klarer ikke å jobbe og blir så veldig deprisiv og stor sjanse for at jeg blir innlagt. Da svarte hun at da får du bli lagt inn. Hun skulle ikke fått jobbe som lege. Hun gjorde meg sykere og ikke friskere som leger skal. Hold dere langt unna.

Veldig Dyktig lege

Lege: Jovita Banse Skrevet

En lege jeg er veldig fornøyd med,som følger meg opp! God lytter tar seg tid til meg. Har hatt henne i mange år og er kjempefornøyd alltid blid og hyggelig og tar seg til til meg.

Hatt henne i 5 år, beste legen hittil

Lege: Jovita Banse Skrevet

Veldig erfaren og god klinikker. Jeg er sykepleier selv, ser at hun kan mye mer enn noen av hennes kolleger. Veldig hyggelig, alltid tid å prate.

En fantastisk lege

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Det er en lege som brenner for sin jobb. Han viser tydelig at han liker jobben og er en meget dyktig lege. Han tar seg tid til å snakke litt med pasienten, og ikke kun faglig-relaterte ting hele tiden. Det er en lege som er en av de beste der ute!

Liten og søt 😃

Lege: Olga Valhovd Skrevet

Olga er en søt, liten og kjempestressa dame:-) Ser noen har skrevet at man føler seg litt i veien, men det er nok ikke det Olga prøver på.. på Vestli har legene altfor mange pasienter pr lege, og da blir det lange ventetider-opptil to uker for å få time-, og da når du endelig får time så blir den tiden de har satt av, altfor lite...og dermed blir det forsinkelser..noe som er VELDIG vanlig der..desverre. Ikke no negativt å si om Olga, hun er fantastisk- men legesenteret er det ikke mye positivt om lengre.