Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av Vestli Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Det tok litt tid å bli vandt med Thereses måte å snakke på, men er nå veldig fornøyd.
Hun kan være litt krass, men hun vet hva hun snakker om. Hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, har god kunnskap om medisiner.

Skuffende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Alle sa han var best,dere kan lett bli skuffet. Sier en ting, gjør noe annet. Vi ble veldig skuffet.

Anbefales ikke.

Lege: Fahim Latif Skrevet

Dårlig lege. Mer opptatt av eget rykte, enn pasientens beste. Sekretærene er uhøflige og står ikke for feil de selv gjør.
Anbefales ikke.

Ikke imponert

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var syk, og er mildt sagt ikke imponert. Hun hørte ikke på hva jeg hadde og si, og ville ikke ta meg seriøst. Måtte bestille ny time hos en annen lege for å bli undersøkt, ettersom Therese mente det ikke var noe galt. På toppen av det hele kom hun med en veldig upassende og dømmende skjennepreken der det blant annet ble nevnt at «unge jenter bare løper rundt og gjør hva de vil, uten å tenke over konsekvensene». Tok en graviditetstest jeg aldri fikk svar på. Måtte vente 30 minutter på venteværelset, og legetimen var preget av at legen ikke hadde tid eller lyst til å hjelpe meg.

Alltid interessert og imøtekommende.

Lege: Roald Lindebø Skrevet

Vi har holdt på Lindebø i alle år, tross flytting til andre kommuner, fordi han er interessert og imøtekommende, og lett å kommunisere med.
Med så mange diagnoser som vi har i familien så har det vært veldig trygt for oss, - så vi holder på ham :)