Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av Vestli Legesenter

Trygg og beroligende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Var utrolig beroligende både for meg og babyen da jeg kom med nyfødt til legevakten. Det betyr så mye å bli tatt imot på en fin måte når man er engstelig. Han undersøkte barnet på en så fin måte, ble ingen gråting. Virker som en nøye lege. Flere leger som han!

Uinteressert,tar deg ikke på alvor!!!!!

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Jeg trodde at jeg får hjelp som jeg trenger men etter at hun var borte en periode har jeg hatt timer hos en vikar, blir overraske hvordan vikaren behandlet meg og tar meg på alvor.Therese er en veldig dårlig lege forstår ikke meg og jeg får ikke hjelp av henne i det hele tatt...anbefaler ikke henne!!!!!

Hatt henne mange år. Hun er beste legen for meg💕

Lege: Jovita Banse Skrevet

Jovita tar alltid på alvor sine pasienter. Hun er kjempedyktig og ganske flink til å henvise til videre undersøkelser og spesialister. Lytter til meg, gir råd, og bistår som psykolog dersom det trengs. Jeg er velfig glad i jovita👍😊

Dårlig kommunikasjon

Lege: Jovita Banse Skrevet

Jeg hadde time hos henne fordi legen min var borte. Når du kommer dit så møter du på en kald person som så vidt gidder å spørre hva som er galt med deg. Fortalte henne hva jeg slet med og hun kom med forslag som overhodet ikke stemte. Hun var ikke villig til å høre noe mer på meg før jeg hadde tatt de testene hun ønsker jeg skulle ta. Hun er kald og lite imøtekommende. Hun klarte ikke å fortelle hva som kunne være galt. Vurderer å bytte legekontor pga henne !

Kunnskapsrik

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Det tok litt tid å bli vandt med Thereses måte å snakke på, men er nå veldig fornøyd.
Hun kan være litt krass, men hun vet hva hun snakker om. Hun har hjulpet meg gjennom tunge tider, har god kunnskap om medisiner.