Ole Kaare Lunde

Nygata 22A 2380 Brumunddal
Ole Kaare Lunde er en av 28 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Ole Kaare Lunde

Grundig og kunnskapsrik

Behagelig tone, meget kunnskapsrik. Søker bekreftelse eller støtte fra andre for å sikre at man er ivaretatt. Meget flink med barn.

For mange pasienter?

Veldig synd at en lege med kvalitet lar kvantitet gå foran. Opplever at han har det altfor travelt, og er ikke helt til stede i samtalen. Han ønsker også å ha deg inn, på det jeg mener er helt unødvendige konsultasjoner, hvilket etter min mening gjør han enda mer travel. Han er videre nærmest umulig å få en telefonsamtale med. Har ventet i over en uke på tilbakering hvor saken gjelder mitt barn. Veldig takknemlig for at jeg ikke har behov for lege ofte. Til slutt vil jeg tilføye at mottagelsen på Brumunddal legesenter med fordel kunne tenkt litt mer på service og hvordan man imøtekommer kundene sine. Prøv å vær imøtekommende, blide og løsningsorientert, så får dere nok flere fornøyde kunder. Husk at de som kommer til dere gjerne skulle sluppet å komme i det hele tatt. Prøv å bidra til å turen innom blir litt hyggeligere!

Utrolig god lege!

Utrolig god lege! Tar pasienten seriøst, hører godt etter, tar seg den tiden som trengs, og henviser dit det er nødvendig. Følger opp godt! Litt tid på venterommet som oftest, men det er det 100% verdt!

dyktig, men dessverre mye vekk

Ole kååre er en dyktig lege. dessverre er han mye i permisjon, det er også for lang ventetid på time. oppfølging per telefon er også labert.
jeg er i en situasjon der jeg trenger mer hyppig henvisninger og kartlegginger av helsesituasjon, og derfor har jeg måtte bytte fastlege til en annen med mer tilgjengelighet

Helt topp!!!!!

Veldig bra lege.
Beste noen gang.
Han tar tak i det som gjelder, sjekker med andre leger hvis han er usikker og er veldig opptatt av hva vi kan gjøre for at alt skal bli bedre.
Er også veldig fin å prate med.