Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Herlig lege

Takker høyere makter for at hun forlot søsterhjemmet, for udugelig plass! Sure og gretne alle di damene i luka/tlf/lab.
Jeg skryter så av Cathrine, hun ser og hører på meg. Oppdatert og kunnskapsrik! Super fornøyd!

Alt

Alt syns jeg var bra, den blir sikkert det her også. Sender alltid videre ved behov for det. Utmerket.

Beste legen.

Cathrine Jyoti S.A. Er en forståelse full og flink lege godt humør bestandig.Bytter aldri lege tar tak i ting har aldri blitt henvist så fort videre.Super lege.Men de som sitter bak burde vurdere stillingen sinn, uhøflig når du kommer og i telefon.

Fantastisk god lege, men legesenteret...

Man klarer ikke å ha en dårlig dag når man kommer til henne, hun tar deg alltid godt imot.
Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister etc. Hun bruker god tid og lytter til deg, og tar alt av nødvendige prøver, du føler ikke at du blir pressa ut igjen pga tiden.
Men derimot legekontoret er noe annet. Vanskelig å komme mellom på telefon, og møter alltid på noen uhyggelige sekretærer som aldri viser respekt. De på labben klarer ikke engang å ta blodprøver, ser ut som en nålepute når man kommer ut igjen.
Påtide å bytte ut sekretærene og lab-damene med noen som trives i jobben sin?
Slutt å la det gå utover pasientene...
Jeg vurderer å bytte fastlege pga dette legekontoret, men klarer ikke helt pga jeg aldri vil få en så god fastlege igjen.

Koselig

Veldig koselig lege. Føler jeg blir hørt og sett. Sender meg videre om det skulle være noe.
Men hun kan lite eller ingenting om graviditet desverre, ville bare gått til jordmor da.