Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Gamlevegen 19 3922 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Folkelig og flink!

Dette er absolutt en lege jeg vil anbefale videre! Hun både lytter, har øyekontakt og hendviser ved behov. Jeg opplever henne som orientert på nye medisiner og diagnoser. Hun har alltid en litt spøkefull undertone og skyver meg aldri ut av kontoret før hun merker at jeg er ferdig med å forklare meg. Virkelig en dyktig lege som ser pasienten og ikke hever seg selv over.

Det eneste negative ved mine legebesøk er de fryktelig sure damene i luken og inne på labben. De er rett og slett spydige på tlf og blir irriterte hvis du stiller mer enn 1 spm inne på labben. Er også så og si umulig å komme igjennom på tlf, de siste gangene har jeg dratt ned dit og bestilt i luken, noe de ikke er så fornøyde med. Ser at dette er noe flere klager over og om det ikke blir tatt tak i snart, vurderer jeg og bytte til et annet legesenter, selv om legen i seg selv er helt fantastisk.

Alltid imøtekommende og hyggelig

Tar seg tid til å lytte og forklare! Får ting gjort unna. Herlig dame, kan anbefales på det sterkeste!

Legen er super - legesenteret veldig dårlig

Jeg har så god erfaring med legen. Hun tar deg på alvor, og hun ønsker å finne de beste løsningene. Hun er alltid blid og hyggelig, og får en til å føle seg vel. Hun er oppdatert på nye diagnoser og medisinering. Hun lytter!

Når det gjelder selve legesenteret er det til å bli utrolig frustrert av hver gang. Ekstremt lenge å vente før de tar telefonen, hvis du i det hele tatt kommer deg inn i telefonkøen. Ofte er det så stort press på telefonen at du bare får opptattsignal, og må forsøke igjen en annen dag. Også lang ventetid ved henvendelse i luka, og også til laboratoriet. De er ikke spesielt blide alle sammen heller. Hvis du skal bestille time gjennom nettet får du ikke bestilt time før minst en måned frem i tid, og dette gjør at man jo som regel uansett må bestille pr. telefon.

Det er som regel også fullt på parkeringen slik at man må parkere bortover langs veien.

Jeg har vurdert å bytte fastlege mang en gang etter ikke å ha kommet igjennom på telefonen, men legen selv er det som holder meg igjen. Jeg tror hun er "one of a kind".

En fantastisk flink lege

Like blid og hyggelig ved hvert besøk, lytter og følger med i det man sier, tar tak i ting med en gang og gir seg ikke før man er skikkelig utredet.
Her blir jeg så lenge det er mulig.
Men ikke alle på labben er like hyggelige, her kunne det trengs et kurs i kundebehandling for noen av de ansatte. De er jo tross alt på jobb for oss brukere og ikke omvendt

Suveren lege.....

Beste legen. Har hvert alvorlig syk og fått masse støtte og hjelp. Hun er bestandig blid, hyggelig og høflig. Her blir jeg så lenge jeg får lov til å bli.