Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Autorisasjon (2014)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Super lege som jeg håper føger meg livet ut

Jeg har så god erfaring med Cathrine. Hun tar meg på alvor, og hun ønsker å finne de beste løsningene, men i samråd med spesialist med tanke på medisinering. Hun er alltid blid og hyggelig, og får en til å føle seg vel. Hun lytter å har blitt med til spesialist for min sak også.

Når det gjelder selve legesenteret er det til å bli utrolig frustrert av hver gang. Ekstremt lenge å vente før de tar telefonen, hvis du i det hele tatt kommer deg inn i telefonkøen. Ofte er det så stort press på telefonen at du bare får opptattsignal, og må forsøke igjen en annen dag. Også lang ventetid ved henvendelse i luka, sur betjening de er ikke spesielt blide alle sammen heller. Hvis du skal bestille time gjennom nettet får du ikke bestilt time før minst en måned frem i tid, og dette ⁹9i⁹gjør at man jo som regel uansett må bestille pr. telefon da får jeg time raskt. Men etter at jeg har fått verge med fullmakt så virker det som betjening har skjønt meg som pasient å blitt mere med gjørlige når det kommer til meg som pasient

Jeg har vurdert å bytte fastlege, men det var føre Cathrine ble med til spesialist å ble satt grundig inn i det komplekse sykdomsforløpet mitt. Cathrine er en super lege bare hun får satt seg godt inn i saken. føres det er

Imøtekommende og hyggelig

Etter flere dårlige erfaringer med andre leger og legekontor, var det en lettelse å komme til Herøya og Cathrine! Hun lytter og bryr seg, svarer svært forståesesfullt og betryggende og tar deg seriøst.
Føler meg trygg her!

Veldig fornøyd!

Har hatt Cathrine som fastlege i over 2 år nå, og er veldig fornøyd. Hun er flink til å skape tillit og jeg drar alltid derfra med en følelse av å ha blitt hørt og sett. Opplever at hun leser seg godt opp i forkant av timene, da jeg behøver ikke forklare henne på hva vi har snakket om på tidligere timer. Svarer raskt på e-konsultasjon. Får raskt fornyet resepter elektronisk ved behov. Får svært ofte time henholdsvis raskt ut ifra problemstillingens hastegrad, og dersom Cathrine ikke har ledig time raskt nok eller ikke er tilgjengelig der og da, er det alltid en annen lege på legesenteret som tar meg imot. Veldig fornøyd med disse legene også.

Totalt sett en veldig god fastlege, og jeg kommer ikke til å bytte!

Medmenneskelig

Cathrine er ei super person og dyktig lege.
Jeg hadde hu som fastlege noen år og er super fornøyd.
Hun var omgjengelig og lett å snakke med, man følte seg både hørt og set! Og de gangene hun ikke kunne hjelpe direkte eller selv ordnet hun med henvisninger til spesialister. Jeg hadde hun når hun jobbet på søsterhjemet i porsgrunn, men hun byttet arbeidsplass og jeg fikk ny fastlege.
Hun fulgte opp og var rask med papirarbeider og oppfølging når en var videre henvist.
10 av 10 jeg ville anbefalt henne!!

Fantastisk

Fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og som ikke bruker så mye lege ord, men de i skranken burde man kvitte seg med da de er frekke og bry seg veldi lite om va probleme er. Vansklig å få time samme dag så man burde planlegge når man blir syk og kan ta 2 dager på å få resept som er alt for lang vente tid. De har også slutta med sms varsling på når man har time som er et stort minus