Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Søsterhjemmet Legesenter DA

2014

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Søsterhjemmet Legesenter DA
Gamleveien 19 3922 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Koselig

Veldig koselig lege. Føler jeg blir hørt og sett. Sender meg videre om det skulle være noe.
Men hun kan lite eller ingenting om graviditet desverre, ville bare gått til jordmor da.

trygg på sin egen oppfatelse av kunnskap og avgjørelser

fornøyd med bytte av fastlege,og håper jeg vil bli fornøyd med byttet.og at hu har den kunnskapen som trengs for at jeg blir.

Folkelig og flink!

Dette er absolutt en lege jeg vil anbefale videre! Hun både lytter, har øyekontakt og hendviser ved behov. Jeg opplever henne som orientert på nye medisiner og diagnoser. Hun har alltid en litt spøkefull undertone og skyver meg aldri ut av kontoret før hun merker at jeg er ferdig med å forklare meg. Virkelig en dyktig lege som ser pasienten og ikke hever seg selv over.

Det eneste negative ved mine legebesøk er de fryktelig sure damene i luken og inne på labben. De er rett og slett spydige på tlf og blir irriterte hvis du stiller mer enn 1 spm inne på labben. Er også så og si umulig å komme igjennom på tlf, de siste gangene har jeg dratt ned dit og bestilt i luken, noe de ikke er så fornøyde med. Ser at dette er noe flere klager over og om det ikke blir tatt tak i snart, vurderer jeg og bytte til et annet legesenter, selv om legen i seg selv er helt fantastisk.

Alltid imøtekommende og hyggelig

Tar seg tid til å lytte og forklare! Får ting gjort unna. Herlig dame, kan anbefales på det sterkeste!

Legen er super - legesenteret veldig dårlig

Jeg har så god erfaring med legen. Hun tar deg på alvor, og hun ønsker å finne de beste løsningene. Hun er alltid blid og hyggelig, og får en til å føle seg vel. Hun er oppdatert på nye diagnoser og medisinering. Hun lytter!

Når det gjelder selve legesenteret er det til å bli utrolig frustrert av hver gang. Ekstremt lenge å vente før de tar telefonen, hvis du i det hele tatt kommer deg inn i telefonkøen. Ofte er det så stort press på telefonen at du bare får opptattsignal, og må forsøke igjen en annen dag. Også lang ventetid ved henvendelse i luka, og også til laboratoriet. De er ikke spesielt blide alle sammen heller. Hvis du skal bestille time gjennom nettet får du ikke bestilt time før minst en måned frem i tid, og dette gjør at man jo som regel uansett må bestille pr. telefon.

Det er som regel også fullt på parkeringen slik at man må parkere bortover langs veien.

Jeg har vurdert å bytte fastlege mang en gang etter ikke å ha kommet igjennom på telefonen, men legen selv er det som holder meg igjen. Jeg tror hun er "one of a kind".

En fantastisk flink lege

Like blid og hyggelig ved hvert besøk, lytter og følger med i det man sier, tar tak i ting med en gang og gir seg ikke før man er skikkelig utredet.
Her blir jeg så lenge det er mulig.
Men ikke alle på labben er like hyggelige, her kunne det trengs et kurs i kundebehandling for noen av de ansatte. De er jo tross alt på jobb for oss brukere og ikke omvendt

Suveren lege.....

Beste legen. Har hvert alvorlig syk og fått masse støtte og hjelp. Hun er bestandig blid, hyggelig og høflig. Her blir jeg så lenge jeg får lov til å bli.

Beste legen!

For en fantastisk dyktig lege. Anbefaler henne på det sterkeste. Tar tak i ting og sender videre kjempe raskt hvis en må sendes videre. Hun tar seg god tid, lytter, har øyekontakt og har en medmenneskelig tilnærmelse. Er så fornøyd at en smiler når en ser henne uansett å syk en er. Hun er den eneste grunnen til at jeg er pasient på Søsterhjemmet da en har bare fått dårlig inntrykk tidligere.

De på tlf er jeg ikke fornøyd med og jeg må gå så i dybden på hvorfor jeg vil feks ha time eller vil ta prøve før de gidder å sette opp time. De fortsetter så å grave og spør enda mer etter en har sagt kort om hva det gjelder. Det er faktisk ikke alt en pasient har lyst til å si til disse tlfdamene som skal kun gi beskjed og sette en time. Skjerpings!

God lege

Cathrine er en flink lege som tar seg tid og bryr seg om pasienten. Hun tar å følger opp ting en kommer med og prøver gjerne å komme med løsninger i felleskap. Riktig nok legekontoret er helt håpløst, ofte på mandager så kommer man ikke igjennom på tlf. Ventetiden er fryktelig lang (3-4 og 5 uker) og har opplevd mindre hyggelige helsesekretær i tlf. Jeg bytter nå fastlege pga irritasjonsmomenter på service, ikke pga fastlege.

Får ting gjort , god til å lytte og tar alltid ting alvorlig. Er hun usikker på noe som helst , så henviser hun vidre på flekken .

Hyggelig, effektiv og flink

Det er alltid godt å komme inn til henne. Hun er veldig hyggelig, men uten å sløse med tiden. Trenger man nye resepter for tilbakevendende problemer er det bare å sende henne en melding på nettsiden så har man medisinen samme dag.

Legebesøk 21.07

Tok mitt besøk alvorlig og gav meg hjelp med det jeg spurte om..

Må gjøre oppmerksom på, siden jeg besvarer nedover, at deette er mitt første besøk.
Veldig fornøyd!

Veldig behagelig

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun har god tid, er veldig blid, hyggelig og fleksibel. Jeg føler jeg blir tatt på alvor og at hun hører etter når jeg snakker.

Beste legen jeg har gått til!

Jeg reiste til Cathrine når legen min var bortreist, og hun var helt fantastisk! Følte at hun tok meg på alvor, og tullet og tøyset så jeg skulle føle meg konfortabel. Hun fikk også ting gjort, og tok seg god tid til meg som pasient. Jeg reiste rett hjem og byttet lege til henne!

Fantastisk :)

Cathrine er en ung lege med masse forståelse for pasienten. Hun er en handlingsperson, det skjer noe når man ber om hjelp. I tillegg er hun alltid blid :)