Herøya Legesenter AS

Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn

Siste vurderinger av Herøya Legesenter AS

Helt fantastisk lege, og sekretær

Lege: Trygve Tveit Skrevet

Har hatt Tveit som fastlege i snart 30 år. Har alltid følt meg fantastisk godt ivaretatt. Håper å ha han i mange år til..

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Robert Andre Dalene Skrevet

Den beste legen jeg har møtt! Utrolig hyggelig og imøtekommende, vi bruker han hele familien og alle er så fornøyde!

Interessert og svært hjelpsom. God kunnskap om legemidler.

Lege: Robert Andre Dalene Skrevet

Var hos Robert André for første gang idag.
Om han ikke var oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det gjorde han en svært god jobb med å fake det.
Lett å prate med, og var villig til å skrive ut sovemedisin for 3 uker for å seponere et annet til tross for mitt tidligere rusmisbruk. Leverer også rene urinprøver.

Førsteinntrykket sier at dette er en lege jeg vil ha så lenge jeg bor i fylket.
Svært hyggelig, kunnskapsrik og interessert.

Beste legen.

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Cathrine Jyoti S.A. Er en forståelse full og flink lege godt humør bestandig.Bytter aldri lege tar tak i ting har aldri blitt henvist så fort videre.Super lege.Men de som sitter bak burde vurdere stillingen sinn, uhøflig når du kommer og i telefon.

Fantastisk god lege, men legesenteret...

Lege: Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen Skrevet

Man klarer ikke å ha en dårlig dag når man kommer til henne, hun tar deg alltid godt imot.
Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister etc. Hun bruker god tid og lytter til deg, og tar alt av nødvendige prøver, du føler ikke at du blir pressa ut igjen pga tiden.
Men derimot legekontoret er noe annet. Vanskelig å komme mellom på telefon, og møter alltid på noen uhyggelige sekretærer som aldri viser respekt. De på labben klarer ikke engang å ta blodprøver, ser ut som en nålepute når man kommer ut igjen.
Påtide å bytte ut sekretærene og lab-damene med noen som trives i jobben sin?
Slutt å la det gå utover pasientene...
Jeg vurderer å bytte fastlege pga dette legekontoret, men klarer ikke helt pga jeg aldri vil få en så god fastlege igjen.