Bavan Balasingham

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bavan Balasingham er en av 31 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bavan Balasingham

Vil ikke tilbake.

Fikk Bavan som lege i januar da fastlegen min sluttet. Dette er den andre legetimen jeg har uten att han har øyekontakt med meg under hele konsultasjonen/legetimen. Virker uinteressert. Hadde time fra morgenen og etter jeg har ventet 30 min på å komme inn til legen kommer han gående fra ute forsinket på jobb uten å beklage att jeg måtte vente. Jeg skifter fastlege.
Helsesekretærene som jobber på kontoret er derimot helt enestående, og jeg kommer til å savne dem.

Imøtekommande

Som pasient har eg opplevd lege Bavan Balasingham som høfleg, positiv, interessert og imøtekommande. Han har sett av god tid til samtale og konsultasjon, og har strekt seg langt for å etterkome mine ønskje om konsultasjonstidspunkt. Eg har god tillit til Bavan.

Den beste legen jg har hatt.

Bavan er en meget dyktig lege,som hører på pasientene sine,o sender de videre når d er behov for d. Han ringer alltid opp igjen,om man legger igjen beskjed på kontoret,o glemmer aldri å sende papirer man skal ha videresendt.

Profesjonell og Hyggelig!

Jeg byttet nylig fastlege til Dr. Bavan Balasingham og er meget fornøyd, han hører på meg som pasient og tar mine bekymringer alvorlig, anbefales på det sterkeste.