Bavan Balasingham

Begrenset autorisasjon med vilkår (2023)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10 c 2408 Elverum
Bavan Balasingham er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Bavan Balasingham

dyktig og solid !

Dette er en grundig og kunskapsrik lege som også tar seg tid til å lytte til passienten...anbefales på det varmeste !!

trygg og omsorgsfull

han er en lege som ta seg god tid til sine pasienter. flink
og grundig lege som er omsorgsfull og lyttende. Han er stort sett punktlig og er lett å komme i kontakt med.

Kritikk

Fikk denne fastlegen i 2018. Byttet pga dårlig kommunikasjon i forhold til min helse. Ikke særlig god på å ta imot negativ kritikk.

Anbefaler sterkt

Dette er den første legen jeg har kommet til som har tatt mine problemer på alvor og som har tilbudt meg den hjelpen jeg har lett etter. Han tar seg god tid til samtale og undersøkelser og henviser med en gang ved behov

Vil ikke tilbake.

Fikk Bavan som lege i januar da fastlegen min sluttet. Dette er den andre legetimen jeg har uten att han har øyekontakt med meg under hele konsultasjonen/legetimen. Virker uinteressert. Hadde time fra morgenen og etter jeg har ventet 30 min på å komme inn til legen kommer han gående fra ute forsinket på jobb uten å beklage att jeg måtte vente. Jeg skifter fastlege.
Helsesekretærene som jobber på kontoret er derimot helt enestående, og jeg kommer til å savne dem.