Pia Skoglund

Stavanger Medisinske Senter

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Pia Skoglund er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Pia Skoglund

Dyktig og lyttande

Har berre gode ting å seie om Pia. Ho er faglig dyktig og lyttande. Eg vart svært godt fulgt opp som pasient hjå henne. Eit lite minus er at det er ventetid på å få time (ofte 1+ veke) og alltid forsinkelse (5-30 min) på timen. Men dette ser ut til å gjelda alle legar i Stavanger, dessverre.

Stavanger medisinske senter ligg upraktisk til i forhold til heim og jobb. Derfor har eg bytta fastlege.

Anbefales!

Lyttende, troverdig, dyktig og forståelsesfull lege som undersøker og lett sender videre til spesialist ol dersom nødvendig.

Hun tar deg på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe. Svært fornøyd (og jeg er veldig kresen da jeg har opplevd andre leger som bare sitter med pcen, ikke tar en på alvor og en må nærmest diskutere med for å bli hørt/forstått, det gjelder ikke hos Pia.) Anbefales!

Skuffende

Jeg har tidligere vært fornøyd med Pia, men etter hun kom tilbake fra permisjon er det forandret. Jeg oppfatter henne som at hun ikke tror meg og ikke er villig til å gjøre det hun kan for å hjelpe meg. Kommer til å bytte lege

Positiv, forståelsesfull og dyktig lege

Pia er en fantastisk person som tar seg tid, tar pasienten på alvor og passer på at behandlingen som gis er til pasientene beste. Alltid hyggelig, alltid villig til å hjelpe. Hun forstår og hun bruker sine reseurser til å hjelpe pasienten. Meget fornøyd.

Veldig fornøyd!

Hun fremstår som empatisk, rolig og imøtekommende. Gir ikke inntrykk av å være stresset. Lytter til meg, og fremstår som om hun bryr seg. Kommer med gode råd. Veldig fornøyd!