Pia Skoglund

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Pia Skoglund er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Pia Skoglund

Positiv, forståelsesfull og dyktig lege

Pia er en fantastisk person som tar seg tid, tar pasienten på alvor og passer på at behandlingen som gis er til pasientene beste. Alltid hyggelig, alltid villig til å hjelpe. Hun forstår og hun bruker sine reseurser til å hjelpe pasienten. Meget fornøyd.

Veldig fornøyd!

Hun fremstår som empatisk, rolig og imøtekommende. Gir ikke inntrykk av å være stresset. Lytter til meg, og fremstår som om hun bryr seg. Kommer med gode råd. Veldig fornøyd!

En lege som bryr seg

Jeg har hatt Pia som fastlege siden høsten 2014 og jeg er veldig fornøyd. Jeg er mye innom på grunn av kronisk sykdom og Pia er veldig flink å spørre hvordan det går og hjelpe meg til det jeg trenger hjelp til. Jeg oppfatter henne som meget omsorgsfull og profesjonell. Hun tar meg på alvor og, viktigst av alt, hun tror på meg når jeg sier jeg er syk.

Har du god råd og mye ledig tid?

Ble bedt om å ta nye blodprøver.
Da jeg hadde gjort dette fikk jeg ett brev der jeg ble henvist til å bestille ny time på bakgrunn av prøveresultatene.
Jeg prøvde i ca 3 dager før jeg kom gjennom på telefon for å bestille ny time. Dette er for dårlig! Tenk om det hadde vert noe alvorlig.

Da jeg møtte opp til timen, måtte jeg vente ca 30 min før jeg kom inn. Ikke populært da jeg må ta fri fra jobb for å gå til legen.
Legen visste ikke hvorfor jeg var der.. Og ikke jeg heller, jeg trodde det var noe galt med prøveresultatene.
Prøvene jeg måtte ta og seff betale for to ganger var fine.
Jeg måtte også betale 150,- for å få vite at prøvene var fine..

Penger ut av vinduet.

Kommer til å bytte lege, jeg har ikke tid eller råd til dette tullet.

Uinteressert

Hørte nesten ikke på meg, sa at hun bare hadde 15min til disposisjon, sekretæren hadde ikke gitt beskjed hvorfor jeg bestilte timen. Det var en dårlig opplevelse og jeg kommer til å finne meg en annen lege!