Pia Skoglund

Stavanger Medisinske Senter Kvinne, 36 år

Autorisert2010
Ledige plasser 15 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Pia Skoglund er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Pia Skoglund

En lege som bryr seg

Jeg har hatt Pia som fastlege siden høsten 2014 og jeg er veldig fornøyd. Jeg er mye innom på grunn av kronisk sykdom og Pia er veldig flink å spørre hvordan det går og hjelpe meg til det jeg trenger hjelp til. Jeg oppfatter henne som meget omsorgsfull og profesjonell. Hun tar meg på alvor og, viktigst av alt, hun tror på meg når jeg sier jeg er syk.

Har du god råd og mye ledig tid?

Ble bedt om å ta nye blodprøver.
Da jeg hadde gjort dette fikk jeg ett brev der jeg ble henvist til å bestille ny time på bakgrunn av prøveresultatene.
Jeg prøvde i ca 3 dager før jeg kom gjennom på telefon for å bestille ny time. Dette er for dårlig! Tenk om det hadde vert noe alvorlig.

Da jeg møtte opp til timen, måtte jeg vente ca 30 min før jeg kom inn. Ikke populært da jeg må ta fri fra jobb for å gå til legen.
Legen visste ikke hvorfor jeg var der.. Og ikke jeg heller, jeg trodde det var noe galt med prøveresultatene.
Prøvene jeg måtte ta og seff betale for to ganger var fine.
Jeg måtte også betale 150,- for å få vite at prøvene var fine..

Penger ut av vinduet.

Kommer til å bytte lege, jeg har ikke tid eller råd til dette tullet.

Uinteressert

Hørte nesten ikke på meg, sa at hun bare hadde 15min til disposisjon, sekretæren hadde ikke gitt beskjed hvorfor jeg bestilte timen. Det var en dårlig opplevelse og jeg kommer til å finne meg en annen lege!

Dyktig og beste lege jeg har hatt

Lytter og tar meg på alvor.ringer og spør spesialister og sykehuset om hun er i tvil.
Lett å bli glad i og gir av seg selv.føler deg trygg etter at du har vert hos henne da du vet at du er blitt fulgt opp.

En meget rolig og fortrolig person.

Pia er en for meg oppegående og faglig dyktig person som har en god fremtoning, tilgjenneligheten er også utmerket.
Alt virker så enkelt