Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Kunnskapsrik, men under tidspress

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Flink lege, men tar seg dårlig tid til pasienter. Må nesten ha klart ett manus før timen starter for å rekke å si alt man skal si.

Veldig flink

Lege: Maria Hege Voktor Borgen Skrevet

Lytter meget godt, viser interesse i å hjelpe og oppfattes som kunnskapsrik. Veldig fornøyd. Tar tiden som trengs for å ha gjennomgang av all infoen som skulle dukke opp og svarer bra på alle spørsmål.

Ignorant og arrogant

Lege: Morten Munkvik Skrevet

Høy på seg selv og blir fort surete når du har noen «men». Lytter ikke hva du egentlig har å si, han er ferdig med timen etter ett minutt. Ser deg ikke som et menneske. Ser ikke helheten. Har vært der flere ganger med samme problem, og selv jeg grein og ba han se på meg nærmere, ble han bare sittende i stolen med en arrogant smil og kvittet meg med å heve skuldrer. Fikk absolutt INGENTING av de timene. Bare trauma .

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Runar er så langt den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er både omsorgsfull, forståelsesfull, kunnskapsrik, og strekker seg generelt alltid langt for å trygge meg som pasient. Jeg føler meg alltid sett og forstått når legetimen er over. Ofte har jeg til og med lært mye nytt, noe jeg også setter stor pris på!

Anbefales på det sterkeste!

Skuffende

Lege: Line Cecilie Møller Christiansen Skrevet

Jeg føler ikke jeg bli hørt eller tatt på alvor. Hun fikk meg til å føle meg dumt etter samtalen. Jeg klaget over sterke smerter og hun spurte ikke en gang om jeg hadde behov for smertestillende.

Dette er en Pluss-tjeneste.