Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Medisinske Senter

Veldig fornøyd!

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Får svært god hjelp, føler meg trygg og tatt på alvor. Bruker tid på å forklare godt før timen avsluttes

OK

Lege: Camilla Amalie Tufto Skrevet

Jeg sliter med store og konstante smerter og blir gradvis dårligere. Jeg følte at hennes diagnose var litt mangelfull og tok derfor kontakt med privatpraktiserende spesialist. Det var tydelig at hun ikke satte pris på dette, så jeg endte med å skifte fastlege.

Trygg og god lege!

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Har hatt Kari Oanes som lege i noen år nå og er veldig fornøyd med det. Hun lytter på hva jeg har å si og er alltid forståelsesfull. Føler meg trygg og godt ivaretatt hos henne.

Dyktig og lyttande

Lege: Pia Skoglund Skrevet

Har berre gode ting å seie om Pia. Ho er faglig dyktig og lyttande. Eg vart svært godt fulgt opp som pasient hjå henne. Eit lite minus er at det er ventetid på å få time (ofte 1+ veke) og alltid forsinkelse (5-30 min) på timen. Men dette ser ut til å gjelda alle legar i Stavanger, dessverre.

Stavanger medisinske senter ligg upraktisk til i forhold til heim og jobb. Derfor har eg bytta fastlege.

Bryr seg om pasienten

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Runar er en lege som er kunnskapsrik, lytter til pasienten og lar ikke noe være uprøvd for å hjelpe pasienten