Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Medisinske Senter

Skuffet

Lege: Pia Skoglund Skrevet

Byttet for første gang fastlege etter å ha hatt en fast i Bryne i 12 år (som jeg var kjempefornøyd med), da jeg har flyttet og trengte en lege som var nærmere mitt nye hjem.
Valgte da Pia, da det virket til at hun var rett person for meg.
Allerede i første time merket jeg at jeg ikke ble lyttet til som pasient, men tenkte det var kanskje bare meg og at hun hadde en dårlig dag.

Men det var likt neste gang jeg måtte oppsøke henne. Hun viste lite interesse for å hjelpe, og lyttet ikke til hva jeg sa.
Etter flere besøk etterpå også, kjente jeg det var nok.
Isfront og ingen empati var det jeg stadig møtte, og jeg valgte da å bytte fastlege.

Ingen anbefalinger fra meg.

Trygg og grundig

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Rune er en super lege. Han tar seg god tid, klarer å få til en ekstratime om det trengs. Han tar seg alltid god tid, forklarer, tegner opp, og beskriver hva han tenker og mener ang det du trenger hjelp til. Han fikser henvisning og er en god person å snakke til. Tommel opp fra jente

Fantastisk lege!

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Han har utrolig bra kompetanse selv, men er også god til å henvise til riktige plasser hvis noe er usikkert. Dette er så verdifullt hos en lege.

Føler meg alltid ivaretatt, selv om det sitter en kø i venterommet.

Veldig fornøyd!

Veldig bra lege

Lege: Lars Peter Christersson Skrevet

Grunnet flytting til ny by ble jeg nå nødt til å bytte fastlege, dette med tungt hjerte. Anbefaler han på det varmeste.

Veldig fornøyd!

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Får svært god hjelp, føler meg trygg og tatt på alvor. Bruker tid på å forklare godt før timen avsluttes