Stavanger Medisinske Senter

Telefonnummer407 67 767407 67 7 ...
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Medisinske Senter

Lyttende og direkte

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 10 år, og alltid trygt å komme til henne uansett hvilke problemer jeg måtte ha og har hatt. Lyttende og konkrete tilbakemeldinger!

Fantastisk lege

Lege: Lars Peter Christersson Skrevet

Han e dyktig, omsorgsfull og trygg lege. Har hatt han i 16år, veldig fornøyd!😊
Han holder og ALLLTID klokkeslettet til timen😊

Imøtekommende profesjonell

Lege: Preben Ogne Skrevet

Veldig imøtekommende og profesjonell. Lytter til problemstillinger og finner gunstige løsninger som passer

Dyktig, lyttende og trygg lege

Lege: Camilla Amalie Tufto Skrevet

Jeg har hatt Camilla som fastlege i noen år nå, og har alltid følt meg godt tatt imot etter å ha vært hos henne. Hun er lyttende, ser meg som pasient og er faglig veldig sterk. Jeg bor helt på andre siden av byen, det er en liten pris å betale for en så god lege. Jeg opplever at hun er opptatt av hele mennesket, ikke bare skulderen som er vond eller blodprøven som skal tas, men også hvordan man har det generelt i livet. Hun tar seg tid, det føles aldri som et stresset kontor. Setter veldig stor pris på en lege som henne!
Vil også legge til at jeg synes legesenteret i sin helhet er utrolig bra. Mange dyktige, hyggelige og hjelpsomme folk der, de finner alltid løsninger og er effektive (uten at det føles stressende)!

Helt nydelig!

Lege: Preben Ogne Skrevet

Hadde Preben da han var hos hillevågsdoktoren, han ble flittig brukt på hastetimer med syke barn. Takket være Preben fikk vi endelig henvisning til riktig plass. Oppdatert og kunnskapsrik!