Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Medisinske Senter

Trygg, kunnskapsrik og menneskekjenner

Lege: Morten Munkvik Skrevet

En fastlege som er utrolig dyktig faglig og ser deg som menneske og mannen har humor. Gode forståelige forklaringer om man spør om noe. Jeg føler meg i trygge hender med Morten som fastlege.

Eneste som trekker ned er venterommets utforming. Harde benker med rett rygg kan være utfordrende for enkelte.

Ignorant og uempatisk

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Ny lege for meg, har hatt ett besøk og kommer aldri til å gå tilbake. Hun lyttet ikke, hun fikk ikke med seg noe som ble sagt. Etter 5min. reiste hun seg og viste meg ut til labben selv om jeg var midt i en setning. Hun lo av ting jeg sa og avbrøt hele tiden. Jeg ble ikke tatt seriøst på ting som andre leger tar alvorlig.

Anbefales!

Lege: Pia Skoglund Skrevet

Lyttende, troverdig, dyktig og forståelsesfull lege som undersøker og lett sender videre til spesialist ol dersom nødvendig.

Hun tar deg på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe. Svært fornøyd (og jeg er veldig kresen da jeg har opplevd andre leger som bare sitter med pcen, ikke tar en på alvor og en må nærmest diskutere med for å bli hørt/forstått, det gjelder ikke hos Pia.) Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt hos Runar. Han lytter og henviser hvis det trengs. Kommer til å gå til han så lenge jeg kan.

Dårlig opplevelse når jeg var gravid

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Følte meg svært lite ivaretatts om pasient hos henne. Det samme når min bar var hos henne, utrolig dårlig dialog mellom barn og hun som legen.
Anbefaler ikke denne fastlegen.