Stavanger Medisinske Senter

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Medisinske Senter

Ignorant og uempatisk

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Ny lege for meg, har hatt ett besøk og kommer aldri til å gå tilbake. Hun lyttet ikke, hun fikk ikke med seg noe som ble sagt. Etter 5min. reiste hun seg og viste meg ut til labben selv om jeg var midt i en setning. Hun lo av ting jeg sa og avbrøt hele tiden. Jeg ble ikke tatt seriøst på ting som andre leger tar alvorlig.

Anbefales!

Lege: Pia Skoglund Skrevet

Lyttende, troverdig, dyktig og forståelsesfull lege som undersøker og lett sender videre til spesialist ol dersom nødvendig.

Hun tar deg på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe. Svært fornøyd (og jeg er veldig kresen da jeg har opplevd andre leger som bare sitter med pcen, ikke tar en på alvor og en må nærmest diskutere med for å bli hørt/forstått, det gjelder ikke hos Pia.) Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Runar Johannessen Skrevet

Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt hos Runar. Han lytter og henviser hvis det trengs. Kommer til å gå til han så lenge jeg kan.

Dårlig opplevelse når jeg var gravid

Lege: Kari Tau Strand Oanes Skrevet

Følte meg svært lite ivaretatts om pasient hos henne. Det samme når min bar var hos henne, utrolig dårlig dialog mellom barn og hun som legen.
Anbefaler ikke denne fastlegen.

Skuffende

Lege: Pia Skoglund Skrevet

Jeg har tidligere vært fornøyd med Pia, men etter hun kom tilbake fra permisjon er det forandret. Jeg oppfatter henne som at hun ikke tror meg og ikke er villig til å gjøre det hun kan for å hjelpe meg. Kommer til å bytte lege