Kristian Rikstad Myklevoll

Hamnegata 48 5411 Stord
Kristian Rikstad Myklevoll er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Kristian Rikstad Myklevoll

💪🏻

Etter 7 besøk på legevakten i jula med vår lille baby som hostet til hun spydde slim å slet veldig med pusten, kom vi endelig til en som gjorde jobben sin skikkelig! Vi var inn og ut fra legevakten fra hun var 3uker til hun ble 6uker, heldigvis traff vi på denne mannen til slutt, som beroliget oss veldig med å gjøre mer enn å bare lytte på henne å sende oss hjem! Byttet fastlege på dagen å står nå på venteliste hos denne fantastiske legen !:)

Tidenes fastlege!

Jeg har hatt MANGE fastleger og ingen kan måle seg med Kristian. Han er engasjert i jobben sin, tar seg tid til å lytte til deg og uansett hvor travelt du vet han har det så tar han seg tid (allikevel er han uhyre sjeldent forsinka mer enn 5-10 min). Jeg har barn og hvis jeg kommer inn og er bekymret har han en unik evne til å berolige meg dersom han mener det er noe vi må se an. Selv om vi ikke får noe "hjelp" eller det blir gjort noe da så føler vi oss allikevel ivaretatt på en trygg måte.

Han lytter alltid og er alltid grundig. En fastlege hele familien føler seg trygge hos!

Tolmodig og flink

Ein fastlege som tek deg på alvor, ser deg i augo når du pratar, er rask med å spørje sine kollegaer dersom det er noko han er usikker på, og viser stor kompetanse innanfor faget sitt. Han er i tillegg roleg, tillitsvekkjande og ein fastlege eg gjerne vil anbefale vidare. I tillegg er han rask med å skrive ut reseptar du bestiller på sms, og legekontoret har flotte og hjelpsame menneske som jobbar i resepsjonen, noko som trekk veldig opp.

Flink og lytte, men veldig god til å forklare

Når du kommer inn til Kristian blir du møtt av en lege som ser deg som en person og ikke bare som en pasient som lider av ett eller annet. Han viser interesse for deg som menneske.

Kjekkaste legen eg har hatt

Er veldig fornøyd med myklevoll, føler at du blir hørt på og ikke at du kommer der å "syter" over problem, men at alle plager bør sjekkes opp i.